ÇöldekiKutupAyısı Ben ailemle küçükken gidip canlı yem Surf atardım hep ama sıkıcı geliyordu. liseden bu yana gitmemiştim balığa. Sahteyle hafif takımla tekrar başlayayım dedim. Konum olarak şanslıyım bodrum civarlarında her türden mera bulabiliyorum yürüye yürüye tüm kıyıyı dolanıyom ahadhawdhk
tatlı suda hiç balık tutmadım barajlara göllere çaylara falan gidesim geliyor da üşeniyorum hep.
ÇöldekiKutupAyısı arkadaşlar teklif ediyor da ben o muhabbetleri sevmiyorum ya. Çiftliklerin yanına gidip balık tutturuyorlar. Öyle zevki çıkmaz gibime geliyor balık kaynayan yerde nenem de tutar ahahwkdhw
Ben ameleliğini seviyom havaya rüzgara basınca uydu görüntüsüne vs dalga yönlerine bakıp bazen 5-10 km yürüyorum ormanda güzel mera bulmak için. Maksat doğada vakit geçirmek. Seneye hobiler arasına kampçılığı da eklersen Luke Nichols gibi takılırım ahshekdh