Sign in
Login

MHMDACR

Muhammed Acur
Sith Warrior
İstanbul
Ocak 2022
A don doesn't wear shorts.
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
T. Bölüm
2.054 / 2.089
Filmler
T. Süre
11g 20sa
T. Film
146 / 203
 
Beğendiği gönderiler
Newt0n Sith Tyro » Sosyal » Genel
Dostlar selam ocak ayında oyun kanalından duyurduğum "Tiny Biomes : Cozy Idle" oyunum gayet güzel bir satış elde etti. Bende hem buraya 15 oyun key'i bırakmak istiyorum hemde yanıt veren 10 kişiye VIP hediye etmek istiyorum.

A06G6-5HDDN-BFH3M
7I5V8-BEDM3-WZF54
CPLDD-BN4W4-5DD5X
HXHKT-ZZ62A-27WI4
PAQLJ-CFLE4-6MME2
HI7B7-PXQWD-NCMZC
Q8L5F-6CDN2-WYGIJ
FZ7NQ-Z5X95-A73QF
FTZMZ-B6HZJ-2F6Y8
NK9PZ-LP8CX-IP7BB
RFJAM-4VGF4-PQNHF
9RLEY-0H3NP-7YAWJ
TDZFP-A8JK3-J8WLC
0RBBA-WBCPV-HGMRT
GX4V3-R5K9W-LDL4L
Gizlenen 14 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
kodlardan birini aldım teşekkürler şimdiden.
doğrudan feedback vereyim türkçe karakterler bozuk. biraz daha oynayıp gördüklerimi eklerim
Ben de kodlardan birisini aldım, teşekkürler. Ayrıca başarılar dilerim.

Bu arada oyunu birkaç hafta önce Samed Güngör oynarken görmüştüm.
kodlardan birini de ben aldım, teşekkür ediyorum. deneyimleyip feedback vereceğim.

edit: henüz macos için build hazır değil sanırım. 0B indirmesinden anlamalıydım. :) fakat macos için mevcut görünüyor bilgin olsun.

windows'da deneyimleyeceğim.
Sondakini kullandım teşekkürler. Deneyip feeback veririm :)

Edit: Girer nasıl olduğuna bakarım diye girdim 3 saat oynamışım keyifli bir oyun. Türkçe fontlar pixel olmuyor bir de bazı yazılar büyük bazıları küçük görünüyor bunlar dışında herhangi bir problem göremedim. Eline sağlık.
Ben de kodun birisini aldım oynayıp feedback vereceğim teşekkür ederim.
elinize sağlık 3. kodu ben aldım teşekkür ederim
sawet mac buildi bu hafta yükledim kendi cihazımdan test ettim ek olarak başka bir arkadaştan da rica ettim. Bu hata steam tarafında dağıtımın doğru ayarlanmamasından kaynaklı bir sorun kontrol ettim bir sorun yok gibi duruyor macden de oynayabilirsiniz. Eğer farklı bir kod varsa tekrar kontrol edicem. Tekrardan teşekkür ederim.
Haydaa linkedin'de ilk geliştirme aşamasından beridir takip ediyordum hocam oyununuzu. Bir game designer gözünden çok tatlı geliyor bana art stili ve fikir. Burada karşılaşacağımızı düşünmezdim.
Elinize sağlık ama kodlardan hiçbiri çalışmadı alınmış maalesef. Geç kaldık
Alacran geç kaldık :( bende alamadım
mr_spoder evet hocam takipleşiyoruz bende sizin projenizi hatırladım. Babies and monters la alakalı paylasimlarinizi görmüştüm. Burada denk düşmemiz ilginç oldu. Dünya küçük :)
Newt0n 7. kodu ben almıştım oynamadan da yazmayayım dedim. Bu nedir arkadaş ya. 2 saat bu kadar mı hızlı geçer. Kafa dağıtmaya birebir harika bi iş olmuş, eline koluna sağlık.
Newt0n bugün mac'den tekrar kontrol ettim hala aynı. benim mi yanlış yaptığım bir şey var acaba?
dostum oyunu bitirdim öncelikle eline sağlık idle sevenler için gayet keyifli bir oyun olmuş, güzel vakit geçirdim. daha iyi olabilecek bir iki feedbackim var.

- türkçe karakter bozuk diğer harfler piksel art olarak yazarken türkçe karakterler, standart yazı tipinde
- harflerin piksel art olması çok güzel olmuş ama harf başına düşen piksel sayısını düşük buldum büyük bir ekranda tam ekran oynadığımda okumakta zorluk çektim.
- skill ağacında bir skilli fullediğimde etrafında çıkan belirteçler ağaç büyüğünce ayırt etmesi zor bir hal alıyor en son acaba fullemediğim skill var mı diye ararken biraz zorlandım.
- inek adasını yükseltmek, domuz adasını yükseltmekten daha zor, domuz adasını fulleyip sonra geri dönüp inek adasını fulledim.

çok eleştirmiş gibi oldum ama aslında oyunu beğendim, ufak pürüzleri belirtmek istedim.
coffee_main Çok teşekkür ederim tavsiyeleri dikkate alıp ikinci oyunda daha sağlam çıkıcaz umarım. sawet hocam düzeltmeye gayret ediyorum tekrar almak için uğraşıcam geribildirim için teşekkür ederim.
dostum çok teşekkür ederim bol kazançlar
ilkerozalp Jedi Warrior » The Boys S5B8
Ne bu teaser karşılaşması gibi kısacık
Marie Moreau nerede jordan ile
Homelander çok kolay gitti tamam butcher mutasyonlu V ile güçlü ama daha zorlu olmalıydı.
Sırf bitsin diye çekmişler.
"Puro espirisi komikti"
Gen V kesinlikle daha güzeldi bu sezondan, basit'e kaçmışlar
Elessar2147 Sith Warrior » The Boys S5B8
Hadi lan sigma veledleri paylaşın bakalım homelander editlerinizi valla ölümü çok tatmin ediciydi hiç yalan söylemiyim ama BOMBOK BİR FİNAL.
Olm bu dangalak senaristler aylarca grev yaptılar yani böyle boktan final yazmak için mi ?
Bi de bu ana karakterlerin ölmesi olayını grr martin isimli dangalak başlattı ve şu an kitabını bitiremiyor bitirince de bok gibi final çıkıyor ortaya işte bundan ders çıkartın artık final bok oldu mu tüm yapım çöp oluyor bi anlamadınız gitti bunu.
Hughie sen namussuz şerefsiz bir adamsın ulan butcher seni adam etti sen ilk mermini ona patlattın ulan şerefsiz it. Adi mızmız politik doğrucu sjwci salak seni.
Abi deep niye bu sezona kadar geldi.
Çizgi romanda kilit karakter black noir niye dizi boyunca 2 kez harcandı.
Soldier boy bi halta yaramadı.
Yani kısacası bir dizi yapıyorsanız en fazla en fazla hakkı 4 sezondur o da en fazla.
Uzatınca böyle boktan son kaçınılmaz oluyor.
Paradox Sith Juggernaut kendi profilinde paylaştı!
Zikuda tanışıp evlenenlere bir yenisi için sayılı günler :) Hera Syndulla
ooo ne zaman tebrikler
ya sizin ruhunuzu öbür tarafta bulup ikiye ayırmak istiyorum bu dizi ne amk. Olm bölüm ismi ile gönderme yapıyosun çizgi romana, sonra yaptığın bölüme bak. YA 1 BÖLÜM KALDI KEDİ KIZ KİM NE ANLATIYON BANA NE ANLATIYON YA.
Yukarı