Sign in
Login

MHMDACR

Muhammed Acur
Sith Warrior
İstanbul
Ocak 2022
A don doesn't wear shorts.
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
Yaptığı yorumlar
MHMDACR Sith Warrior » The Boys S5B8
Gen V izledik o kadar son 2 bölümde max 5 dk falan gördük onların da katkısı sıfır yani koskoca dizi bomboş oldu gitti.
Soldier boy desen Storage boy oldu.
Posterler desen full clickbait ulan nerde kıyım nerde homelander delirmesi.
Butcher da boşa öldü.
https://www.instagram.com/p/DYfH8WyBta5?hl=tr bu post bile daha iyi bir final olurdu
MHMDACR Sith Warrior » The Boys S5B6
Muhteşem bölümdü black noir b*k yoluna gitti ya la. Gelecek bölümün adı tedirgin etmedi değil.
genel olarak ölüyo ya black noirler :D yeni bişey değil bu 3.ydü
R.I.P Master Dakiv, ve Lawson. Vader biraz daha seri olsaydı üçü de elinden kaçamazdı da dua etsinler. Devon da Darth Talona gidiyor gibi bakalım artık. ayrıyeten eklemek istediğim Vader neden hiç konuşmadı Voice actor mu bulamadılar yoksa Anakin olduğu bilinmesin diye mi konuşmadı
Vader'ın sessiz olması benimde çok dikkatimi çekti ve saçma buldum. Vader tamamen sözcüklerle zorbalayan biri. En az 15 kez Impressive demesi gerekiyordu. Fakat sadece savaş esnasında değil, inquisitor rapor verirkende hologramda ona cevap vermedi sadece dinledi.

Zorbalamayan, aşağılamayan, kısaca karşısındakini lafları ile ezmeyen bir Vader yapmışlar :) Mozarellasız pizza gibi olmuş.
Vader köşelerden ve duvarın içinden böö diye çıkması da tatsız olmuş, 2-3 yer hariç hareketleri de gözümü tırmaladı, Vader vs Maul çok çok daha iyi işlenebilirdi, kalbimizin tam baş köşesine oturabilecek bir dövüşü çöp etmişler
Dünya STAR WARS gününde Clone Wars çizimiyle Vaderi tekrar görmek çok iyiydi. Inquisitors ve Maul, Devon,Master Daki arasında yaşanan karşılaşma top 3 e girer heralde. Just peak
MHMDACR Sith Warrior » Sosyal » Genel
May the 4th be with you
Yukarı