Vader'ın sessiz olması benimde çok dikkatimi çekti ve saçma buldum. Vader tamamen sözcüklerle zorbalayan biri. En az 15 kez Impressive demesi gerekiyordu. Fakat sadece savaş esnasında değil, inquisitor rapor verirkende hologramda ona cevap vermedi sadece dinledi.
Zorbalamayan, aşağılamayan, kısaca karşısındakini lafları ile ezmeyen bir Vader yapmışlar :) Mozarellasız pizza gibi olmuş.