Sign in
Login

MHMDACR

Muhammed Acur
Sith Warrior
İstanbul
Ocak 2022
A don doesn't wear shorts.
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
T. Bölüm
2.054 / 2.089
Filmler
T. Süre
11g 20sa
T. Film
146 / 203
 
Cevapladığı yorumlar
MHMDACR Sith Warrior » Sosyal » Öneriler
İnterkom Önerisi
4 kişilik bir motorcu arkadaş grubum var arada uzun yol yapmaya başladık bildiğiniz bütçe dostu iyi bir interkom var mı?
Gizlenen 1 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Bütçe dostu değil ama ben kuryelik yaparken Cardo Spirit kullanıyordum. 3 yıldır da hala sıkıntısız çalışıyor. Genel olarak Cardo'yu öneririm. Diğer arkadaşlar Knmaster tarzı fason ürünler alıyordu yılı doldurmadan bozuluyordu. Müzik kalitesi mikrofon kalitesi için önemli bence kaliteli olması.
polatcbk https://trendyol.com/cardo/spir...p-804408367 cardo spiritin bu modeline baktım bende iyi gibi gözüküyor teşekkür ederim
MHMDACR Fiyatı fazla artmış Sena'lara da bak istersen.
polatcbk biraz baktım da çok pahalılar sanki ya şu cardoyu taksitli alıp kullanmak daha mantıklı geldi
darksyder Sith Apprentice » Sosyal » Oyun
Diablo® IV: Vessel of Hatred dlc ve oyun 27 dolar olmuş dlc 3 dolar gibi komik bir fiyata geliyor fakat oyunu hiç oynamadım hala oyuncusu var mı aktif mi ve sarar mı? poe ve poe2 toplamda 3k saatim falan var ama diablo konusunda hiçbir fikrim yok yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Oyuncusu var özellikle sezon başında oynuyorsan dopdolu oluyor ama dlc nin o kadar ucuz olma sebebi galiba yeni dlc duyuruldu yakında outdated olabilir vessel of hatred. Poe yi sevdiysen D4 ü daha çok seversin bence poeden iyi daha az tekrara düşüyor sadece takas sistemi insanı çileden çıkarabilir o konuda poe ile kapışamaz malesef.
11 aralıkta yeni sezonu gelecek, hiç oynamadıysan ana hikayeyi oyna mutlaka, artı olarak oyunda türkçe dil desteği var, ben battle.netten almıştım, tavsiye ederim sıkılmazsın, poe2 çok farklı buna göre
Diablo 4 te 480 saatim var gerçekten güzel oyundu ama DLC geldiğinde çok pahalı olduğundan almadım ve oyunu bırakma nedenim oldu ha oyun iyi mi kesinlikle oynamanı öneririm. Bu arada bende poe2 başladım beraber oynamak isteyen olursa ekleşebiliriz
walterwhite Sith Sorcerer » Sosyal » Oyun
selamlar,

elden ringde fire giant bossunda takıldım, co-op gelip kesmem için yardımcı olabilecek biri varsa hayır demem :D

ps: pc'den oynuyorum.
Gizlenen 2 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
oyunu indirmem lazım istersen indirikten sonra girebiliriz
ds2 de pursuier bosuna takılmıştım; internetten her türlü yolu - her türlü glitch i - hertürlü yardımı denedim, sonunda kendi yeteneklerimle geçmem gerektiğini anladım GİT GUD felsefesini benimsedim ve bossu ezberleyerek 1 hafta sonunda geçtim, artık ds2 boyunca sürekli karşımıza çıkan pursuier bosunu rahatlıkla kesebiliyordum, hatta bütün şovalye benzeri düşmanlar tüm oyunlarda banakolay geliyor artık.

ds3 de midir e takıldım, aynı şekilde ezberledim.
elden ringde kanatlı şovalyeye takılmıştım onu da ezberlemiştim.
demem o ki pes etme, üstüne git, patternlerini öğren GİT GUD, pişman olmayacaksın .
elden ring discorduna girdim oradan yardımcı oldular
53:33 'ten sonra çalmaya başlayan şarkı harikaymış bilen var mı ya da nasıl bulabilirim?
yorumunu gördüm bulayım dedim bulmadıysan
basserwise Lieutenant Commander » Sosyal » Genel
true dedective 1. sezonun tadı hiçbir şeyde yok
Gizlenen 6 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
bunu buradan sil öneri kısmına yaz dostum hemen yoksa hakkında iyi şeyler olmayacak hadi hemen taşı öneri bölümüne buradan sil
O 1. Sezonun tadını başka hiçbir şeyde alamadım
genel olarak izlediğim tüm dizileri sıralarsam izlediğim en iyi sezonun true detective 1. sezon olduğunu söylerdim
Prison break ilk sezon öneririm
Gannicus çok iyi dizi ama o kadar yavaş ilerliyor ki bir yerden sonra sıkılıyorsun. ToruKMactoR kimin ölüp kimin kalacağına siz karar veriyormuş ve karşıki dağları siz yaratmışsınız tavırlarından çıksanız mı artık ya
Erwin_Rommel 1. Bilip bilmeden konuşuyorsun arkadaş dizi önerisi istiyordu bende öneri kısmına yaz dedim gannicus un postunda görebilirsin dizi ismi yazmış sence true dedective tadı hiç birşeyde yok yazana başka dizi ismi yazarmıydı öneri istemese bende öneri kısmına yaz buraya yazma dedim postun düzeltilmiş halini görüp yorum yapıyorsun.
2/Beni nekadar tanıyorsun da karşıki dağlar diye söze başlayıp benim burada birilerinin ölmesi yada ölmemesi adına kararlar verdiğimi düşünüyor ve bunu söyleme edepsizliğinde bulunuyorsun.

Ben yeni gelen arkadaşlara ölmesinler diye yardımcı oluyorum her zqwqz sakini gibi kural ihlalleri konusunda yardımcı olmaya çalışıyorum. Bir dahaki sefere postların ilk halini gördüysen ona göre yorum yaz yada sonradan gelip düzeltilmiş postlara damdan düşer gibi yorumlar yazma benim adıma...
2 sezonuna da ben bayılıyorum. Hatta belki de bi tık daha çok seviyorum 2. sezonu. Müzikleri çok güzel. fav parçamı atayım.
Yukarı