ds2 de pursuier bosuna takılmıştım; internetten her türlü yolu - her türlü glitch i - hertürlü yardımı denedim, sonunda kendi yeteneklerimle geçmem gerektiğini anladım GİT GUD felsefesini benimsedim ve bossu ezberleyerek 1 hafta sonunda geçtim, artık ds2 boyunca sürekli karşımıza çıkan pursuier bosunu rahatlıkla kesebiliyordum, hatta bütün şovalye benzeri düşmanlar tüm oyunlarda banakolay geliyor artık.
ds3 de midir e takıldım, aynı şekilde ezberledim.
elden ringde kanatlı şovalyeye takılmıştım onu da ezberlemiştim.
demem o ki pes etme, üstüne git, patternlerini öğren GİT GUD, pişman olmayacaksın .