Kaydol
Giriş

kadavra

Arda Ballıbaba
Jedi
İstanbul
Ekim 2024
İnsanların duymak istemeyeceği şeyler söyledim ve bu yüzden nefret edildim. Hoşnutum. Bana karşı olan sevginiz, midemi bulandırıyor!
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
Bağlantıları
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
T. Bölüm
143 / 150
Filmler
T. Süre
21sa 57dk
T. Film
9 / 12
 
En çok dinlediği şarkılar
Son dinlediği şarkılar
Beğendiği gönderiler
Lonarad Sith Alchemist » Sosyal » Oyun
var mı ben gibi ağzının suyunu akıta akıta bekleyen
Gizlenen 11 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Yok (hahahshssh hep bunu yazmak isterdim buraya bir şeye)
necro yapmak istiyorum ama 15 dolar versem mi bilemedim.
Eeeeeeeeeeeeeeeeey blizzard, gör amına koyayım gör. Feyz al şimdi 6 aralıkta. Yerimizi aldık it gibi bekliyoruz. Adamlar doğum günüme özel çıkarıyorlar erken erişimi böyt
Yalnız sinematik gerçekten güzel. Grafikleri iyiyse neden oynanmasın.
PoE 1'e aşağı yukarı 800 saat kadar yatırdım. Şu an bu oyunda grinda başlamak için adam öldürürüm.
yetenek ağacını gördükten sonra adını duyunca bile sterese giriyorum
Kakou erken erişim 15 dolar olacak sadece, full sürümde poe1 gibi yine f2p olacak. hardmusty oyuna ömründen bi 3000 saat ayırmış biri olarak hala daha hazır buildleri tam olarak anlayana kadar götüm çatlıyor
15 dolarlık bir erken erişim poe2 için beleş bana kalırsa steamda 600 saat patcherında da 500 saat gibi bir oyun süremle geldiği an işten istifa etme düşünceleri kafamda dolanıyor tazmanya canavarı gibi bekliyorum oyunu
Gelsinde diablo iyice bokunu cikardi
güzelmiş ben de deneyeceğim
Yaklaşık 15 saat Warrior, 5.5 saat de Sorcerer oyun deneyiminden sonra fikirlerimi yazıyorum.

İlk gün oyuna giremedim. Sebebi sunucular kaldırmadı sanırsam, sürekli sıra vardı. Sıraya bile atması için sürekli login butonunu aşındırmak gerekti. Çok fazla bekleyen olduğu için bunu anlayışlı karşılayabiliyorum. Bir ara bağlandım onda da sürekli crash yedi oyun vazgeçtim sonra.

2. gün de 1. gün ile aynı geçti yine oynayamadım. 3 gün neyseki bağlanabildim. Warrior açtım baya zorlana zorlana devam ettim. Boss fightları gerçek anlamda çok. En ufak hatada tek yiyor baştan başlamak zorunda kalıyorsunuz. Hatta "daha oyun başı bu nedir amk" tepkisi ile alt+f4 çektiğim 2-3 kere olmadı değil. Her defasında sinirim yatıştıkça tekrar login oldum ve daha fazla sinirlenerek oyunu silme noktasına geldim.

Sonra oturdum bir düşündüm. Belki warrior tercihi yüzünden böyleydi. Bir de talent ağacında klasik aç gözlü modunda direk hasar artışına vererek ilerliyordum. Bu hata olabilir şeklinde düşündüm ve...

Sorcerer açtım. Bu sefer hem uzaktan vuracaktım, böylelikle kaçmam kolay olacak. Hem de talent ağacından hasar artırımı yerine enerji kalkanı artırma şeklinde devam edecektim. Öyle de yaptım. Canavarlar yanıma yanaşamadan altlarına açtığım alev çemberinde yanarak can veriyor. Yaklaşsalar bile enerji kalkanım olduğu için kolaylıkla ölmeden devam edebiliyordum.

Bir kaç boss'u da bu şekilde takılmadan geçtim. Mutluydum sorun savaşçıdaydı. Hödük gibi yakın dövüş karakter almamalıydım tabiiki. Düşüncelerin pozitif yönde ilerliyorduki 3. boss fight'ına gelene kadar.

Ne kadar enerji kalkanım olsada en ufak hatada tek atıyor, öldürdükten sonra yeterli derecede sinirlenmemişsindir diye bir de osurur gibi ses çıkartıyor akabinde kahkaha atıyordu. Çıldırdım tabii ki. Gittim başka haritalarda eşya farmladım. "Senin amına koyacağım oğlum, görüşeceğiz" diyerek kendimi full gaz tuttum. Velakin 2 saat eşya arayışımın sonunca çantamda kocaman bir "hiç" olduğunu farkettim. Yok yani amk oyunu kesinlikle ödüllendirmiyor. Eşya atmıyor, karakteri geliştiremiyorsun. Bossların önüne çapulcu gibi çıkıp tek yiyor akabinde attıkları villian kahkasında çıldırmamak adına zor duruyorsun.

Ben zor duramadım direk alt f4'ü bastım. battlenet'i açıp diablo ya login oldum. Karşıma çıkan ilk elite canavarın kafasına odunla vurdum tek bir canavarda 5 tane efsanevi eşya düşürüp yavşakça gülerek ödüllendirme sisteminin ne kadar önemli olduğunu, diabloyu gereğinden fazla eleştirdiğimi farkettim ve gelenin gideni aratacağının tekrardan farkına vardım.

Kısaca POE2 için notum 3/10. Bu şekilde yayıncılardan başka çok az bir kitlenin dayanabileceğini düşünüyorum. Kimse bu derece bir oyuna ödüllendirilmiyorken emek vermeyecektir.
Vader early access benim de beklentilerimin baya altında çıktı, normalde 1. oyunda bu actlar levelling kısmı vs 3 saatte speedrun yapılıp hemen mappinge geçiliyordu bu kadar kabız bi zorlukta da değildi. ama bu yeni çıkardıkları oyunda actlar aşırı kabız zorlukta ve dediğin gibi item düşmüyo yere adam akıllı, currency biraz fazla atıyor divine exalted vs şansına kendin craftla demiş oyun da çok saçma yani

fanboy olduğum için hala ümitliyim güncellemelerle biraz daha kolaylaştırırlar diye düşünüyorum ilerleyen zamanlarda, normal poe1de 3 saatte tüm actları bitirebiliyorken bile belli bi süre sonra mide bulandırıyordu bu levelling kısmı aynı tutarlarsa bu zorluğu her sezon 3 ayda bi 50 saat levelling hiç çekilmez

benim en çok tilt olduğum mekaniklerden biri öldükten sonra instance'in sıfırlanması, güç bela koca haritayı temizliyorsun tam checkpoint yok bişi yok bi ölüyosun hop en baştan tekrar temizle haritayı.

bu sefer diyorsun lan yeter 5 defa temizledik şöyle kesmeden hızlı hızlı geçeyim kenardan kenardan 10 kişi sıkıştırıyor kenara roll mekaniği de çok kötü olduğun yerde takla atıp yine ölüyosun. hadi roll mekaniğine bok atmayım farklılık getirmek istemişler iyi hoşta önceden blink vardı dash vardı ne güzeldi onlar amk
Lonarad katılıyorum bu diablo 2 mantığı. Şöyle söyleyim Şuan en güncel rpg sanırsam POE2. Fakat dediğin checkpoint yapmadan ölürsen en son checkpoint yaptığın yere dönme olayı diablo2'nin mekaniği. Hatta diablo 3'de de aynı mekaniği kullandılar fakat diablo 4 de bu mekaniği o kadar geliştirdilerki. Hiç bir şekilde 1 tane mob dahi öldükten sonra spawn süresi gelmediyse spawn olmuyor.

Mesela benim dikkatini çeken diğer bir ayrıntı. Harita geçişleri. POE, POE2 ve Last Epoch incelediğimde aynı diablo 2 altyapısı kullanılıyor. Bir haritadan diğerine geçeceksin muhakkak bir portala tıklamalısın sonra loading ekranı ve yeni haritadasın.

Bu devamlılığı engelliyor. Yani 2 tane kutu var bir kutudan diğer kutuya geçiyorsun bariz şekilde bu hissediliyor. Diablo 4 de ise buda çözülmüş ve bir haritadan diğerine koşarak geçiyorsun. Herhangi bir yere tıklamana gerek yok ve sana hissettirmiyor. Sadece zindanlara girerken portallardan geçiyorsun. Acayip bir akıcılık sağlıyor.

Diablo'yu çok eleştirdim. Eleştirmemdeki sebepte şu. POE'de bir hata gördüğümde çok fazla kızmam. Yenidirler derim, gelişecekler derim. Ama diabloda gördüğümde kızıyorum çünkü arpg nin atası olan bir oyun senelerin tecrübesi var. Hata yapma lüksleri yok olarak düşünüyorum.

Ama last epoch, poe, poe2 ye baktığımda diablo 4 ün altyapı motoru, grafikler ve devamlılık konusunda ciddi anlamda 50 gömlek yukarıda olduğunu farkediyorum.

Eğer diabloya daha geniş yetenek ağacı, benzersiz oynayış buildleri getirebilirlerse eskisi gibi uzun sure rakipsizliğini devam ettirecektir.
Officer_K Jedi Warrior » V.I.P
Efelenen bb8 e ne denir?

Bi bi heyt
Hocam yalvarırım bunlardan daha çok gelsin...
Newt0n Dark Jedi » Sosyal » Oyun
Evet 14 Haziran 2013 de çıkan Last of Us Part 1'i şimdi oynayabildim ve bitirdim, şuana kadar hiç spoiler yemedim kritik olarak yediysemde önemsemediğim için unutmuş olabilirim. Kısacası hala oynamadıysanız ve imkanınız varsa oynayın ben farklı zorluklarda bir kez daha oynayacağım sizde şans verin lütfen.
Gizlenen 1 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Part 1 joel sayesinde güzel, ps4 proyu alana kadar bakmamıştım bende, part 2'yi 4 kere bitirdim ve pc'ye çıksın oradan da denerim, en sevdiğim ilk 3 oyunum arasında,2. oyunun mekanikleri hala güzel ve grafikleri, adamı görünce pedro pascal geliyor gözümün önüne :D elli hariç

Keyifli oyunlar
ilkerozalp part 2 yi pc ye bekliyorum bende arkadaşlarım mekanik olarak en iyi oyun diyorlar :) bakalım bekliyorum.

Teşekkür ederim.
Hikayesine millet çok laf attı ama Part 2 inanılmaz keyifliydi hocam fırsatını bulur bulmaz bi tadına bak
Toji Fushiguro ile Gojo Satoru'nun olayı tam anlatılmamış mangada daha detaylıydıı. Toji'nin cocukluğundan bu yana tek bir amacı var oda Gojo'yu öldürmek, bu sayede en güçlü Jujutsu büyücüsünü öldürüp kendisini en güçlü varlıkk ilan etmek.

Fakat lanet teknikleriile bunu yapamayacağın bildiğini için son 10 senedir sadece vucudunu eğitmek için aman harcıyor. Çok hızlı koşabilmek için, dövüşürken çok hızlı hareket etmek için yani bir şekide Gojonun hızının ustune çıkıp gojo farketmeden bir hamle ile onu öldürebilir.

Bu yüzden sürekli fiziksel antremanlar yapıyor. ve başarıya çok yaklaşıyor. Eğer boynunu bıçakladığında kafasını kesmiş olsaydı Gojo şuan ölüydürgosu yüzünden bunu yapmayım bıraktı ve kendi canından oldu.

Megumiyi aalıpğ eğitme sebebide bir şekide eğer Gojoyu birisi öldürebilecekse bu kişinin Fushigura soyundan gelen birisi olaileceğine inanıyor cunku en ck yaklaşan oydu. Eğer intikam ateşiyle kendi başına büyüseydi Megumi muhakkak Gojodan intikam almak için geri döencekti ama şuanda onun ogrencisi ve korumasında olduğu için ve onu lanet enerjisne alıştırdığı için kendisini garantiye almış oldu.

Bundan sonasında Sukuna bir şekilde bu durumu ogrenip itoriden Megumiye geçeceğeini ve Megumiyi intikam ateişiyle doldurup eğiteceğini düşünüyorum. Çünkü Sukuna şuana kadar dnyaya gelmiş en büyük lanet enerjisi kullanıcısı ve önündeki tek engel Gojo Satoru.

Sukuna ancak Toji'nin kalıtsal ozelliklerini taşıtan Megumi sayesinde Gojoyu öldürebileceğiini düşünecektir.
Vader Darth Lord kendi profilinde paylaştı!
Büyük başlık metni
Alt başlık metni
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus lacinia neque vitae diam rhoncus, nec consectetur leo malesuada. Integer tristique diam ac elit pharetra, quis rhoncus velit ornare. Quisque bibendum maximus lacinia. Mauris vitae magna consequat, fermentum ante in, molestie augue. Quisque faucibus eu lectus id vestibulum. Phasellus auctor arcu ac felis sodales malesuada. Curabitur vestibulum luctus elit at efficitur. Nunc sollicitudin tincidunt lobortis. Nunc lobortis lectus at sodales consequat. Fusce efficitur aliquam diam non facilisis. Maecenas sed luctus nisi. Nulla ante mi, semper et elementum non, scelerisque ac lacus. Donec egestas ex sit amet sem ornare viverra. Phasellus suscipit neque eu ipsum faucibus aliquam. Integer sollicitudin nulla risus, nec feugiat ligula tincidunt ac. Aliquam dui nisi, sagittis vitae egestas ac, semper at mi.

Alt başlık metni
Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis. Suspendisse potenti. Curabitur vitae fringilla nisi. Vivamus et nibh imperdiet, dignissim massa et, pretium quam. Vivamus commodo purus at dolor faucibus imperdiet. Sed a enim ullamcorper, tincidunt est eget, molestie leo. Nullam tincidunt sollicitudin elit vel commodo. Proin vulputate interdum purus, a malesuada sem pretium et. Nulla facilisi. Pellentesque sit amet nisi lobortis, imperdiet ligula a, elementum est. Sed condimentum ipsum risus, quis luctus mauris posuere vel. Maecenas at venenatis elit, gravida dapibus augue. Nulla varius nisl sit amet mauris mollis blandit. Fusce turpis ante, sollicitudin sed tincidunt at, porttitor quis orci. Duis scelerisque tortor nec ipsum euismod, ac maximus lorem feugiat. Maecenas scelerisque augue tellus, ut sollicitudin elit vulputate a.

Aurebesh
Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis. Suspendisse potenti. Curabitur vitae fringilla nisi. Vivamus et nibh imperdiet, dignissim massa et, pretium quam.

Vurgulamalar
Yazı içi belirli alan spoiler kullanımı
Quisque bibendum maximus lacinia. Mauris vitae magna consequat, fermentum ante in, molestie augue. Quisque faucibus eu lectus id vestibulum. Phasellus auctor arcu ac felis sodales malesuada.
Kalın yazı, altı çizili yazı, italik yazı, üstü çizili yazı
Sed maximus volutpat aliquam. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vivamus lacinia neque vitae diam rhoncus, nec consectetur leo malesuada. Integer tristique diam ac elit pharetra, quis rhoncus velit ornare. at consequat massa leo ac felis
Sağa dayalı:
Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis
Sola dayalı:
Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis
Ortala:
Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis
Alıntı:
--- Alıntı ---

Suspendisse rhoncus, nisl eu aliquet rutrum, odio nisi mollis leo, at consequat massa leo ac felis. Suspendisse potenti. Curabitur vitae fringilla nisi. Vivamus et nibh imperdiet, dignissim massa et, pretium quam. Vivamus commodo purus at dolor faucibus imperdiet. Sed a enim ullamcorper, tincidunt est eget, molestie leo.


Kod:
echo "hello world!";

Ascii:
                                                                        ,;
;<> .
,C>',<>
/ ,C',<C'.
.,,;<<<<<>>>>;,,. < . <> ,C' ,C
.;<CCCCCCCCCCCCC>>>'''''., .> ,C' <> ,C',<CC
.-CCCCCCCCCC><CCC .;<CCCCCCCCCC>;.. -;C ;C,,C' <> ,CCC>
.<>;<CCCCCCC>'.,CCCCCCCC>>'''.,;CCCCCC>;CCCCC>'.;C> ,CCC
.;CCC CCCC`<CCC>' ,<CCCCCC>>''.;C>>'''`<CCCCCC><CCC;<C>',<CCC
. <CCCC, <CC>;,.,;<CCCC>>''.;<>,,,. -CCCC;.``''.;<C>>''',<CCC>
<C;,CCCCC>.`C>''''''' --<>;.``''<<<C;.`<<<CCCCCC>,;;<CCCCCCCC>;,
,CCCCCCCCC>' . `<C>' .,,zc,`<CCCC, -;.``<<>;<CCCCCCCCCC>>''''''<>'
.<CCCCC''' zc$$$ccccc$$$$$$$h,.`<<C> <CCC;,,.``<`'CC>' .;<CCCCCC-
,CCCC' ,c$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$cc,. `'<<CCCCCCCCC,,<C`<CCC>>' .,.
;CCCC' J$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. `<>;,.```<<<<<CCC CC,.,,,;CC>'
.;C><C> z$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$. .`'<<<>>;,, <CC CCCCCCCCCC,,.
<C' `> $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c CC>>;;, <C> CC,`CC>>'`'CCCCC
' ;C>;> J$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$????????$$$.`C''''<><>', CC,.,;;C>'`<CCC
<CCC $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P" .,ccccccc$$$$. ,CCC>;,;<C,.``''' ,<> .,'
,CCC .<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" zJ$$$$$$$$$$$$$$c <CCCC`<CCCCCCCCC>,`CC'<'
,CCC ; J$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,c$$??C????""???$$$$hc`'>' ;.``<CC>>><C C> C>
CC>>;C ?$$$$$???????$$$$$$$$$$$FJP",c===" J$$$$$c ;, <CC> <C><\<> C>;CC;
> >' . $$P".,,zzcc, "$$$$$$$$$;" ,. $" J$$$$$$$ <C> CCC <C < > <C `CCC
;<CCCC .`$,J$$$PCCC>?<C$$$$$$$$L -?? ,c$$$$$$$$$c C',CC> <' C,,;> `CC
CCCC>',C ?$$CCJ?""'_`,`"$$$$$$$$$c,=cccd$$$$$$$$$$$$ C <C> ,; C <> `C
CCCC;,> .`$$$",==""-. c<$$$$$$$$$$JJJJC?$$$$$$$$$$$ < CC < CC C,`> `
CCCCCC;<C,`$F' . `,JC:<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$>` <>-C CC,`C,`,.
`<C>`'CCCC,`h.,..,,,c$3C>:3$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ < <,<><`C;.`, <> .
<C`<CC> $$$$$$$$$$$CC;<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r`<;CCCCCCC>.' <> C;,
;CCC. CC>-`$$$$$$$$$$$CC:$$$$$$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$.`<'`<CCCC>',C' <CCC
<CC',<>',;.?$$$$$$$$$$C>;$$$$$9???-<$$$$$$$$$$$$$$$$$c,`-.``---''.,CCC>>
,C'CCCC ;.`C> $$$$$$$$$$$>`$$$$$F<;,c$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$L `C>>;;<CCCCCCCC
C> CC>C,`C,`> `?$$$$$$$$$h;` `"'.<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P . CCCCC,.;;.`''
' `C `C;CC,CC; "$$$$$$$$$$$$$$$$<$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P' C,`CCCCCCCCCCCC
`C,.``<CCCCC, ?$$$$$$$$$$$????""'"""" J$$$$$$$$$$$$" ..`C,C>`<<<<>>''<
`CCCC;.``<CC>.`$$$$$$$??? .,c=:c$$$$$$$$$$$$P',$'< CC'C; <CCCC>;
<CCCCC>, `CC, "$$$$$hcc,"?C????JJ$$$$$$$$$$$$",J$$ C CC <C . ``'',.
`C>`CC,`<CC, "$$$$$$$$$$>;;??$$$$$$$$$$$P',$$$$ C CC> C,`C;. <CC
.,CC,`<C,,CCC .`?$$$$$$$$JJ$$$$$$$$$$$$P",J$$$$F.>,CC><CC CCC> <C
;C>'CCC>.`<'<CC $c, ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" c$$$$$$ <><C> <CC ``<C;.`
,CC> `CCCCCCCCC',$$$h.`?$$$$$$$$$$$$$$$" z$$$$$$$F;CC>',<CC>,C>.`<C;
<C> <>.`'''<>' $$$$$$$c "$$$$$$$$$??".z$$$$$$$$$ `".;<CCC> .`<C; CC
CC <CCC <C'<Cr J$$$$$$$$$c,``''""'.zc$$$$$$$$$$$F;;CCCCC>' ;C, <CCCC
<CC C><C CC CCC $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ CCCC>' .c;`<C> C <C
`CC C <C.<C CCC ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$F,C>'.;;.`CC,`CCC ;CC
>,. CC ` CC> <,CCC>`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" ' ;<.`CC `C <C> CC
`<CCC CCC,.`CC> C, <C $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$P <CCCC <CC C><C <C'.
C, `< C>;C> CCC,)C, C $$$$$?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ , CCCCC,<C>.;C> ,C> C
> <>, C'<CC CCC>;CC ' ".,;;;;, "$$$$$$$$$$$$$$$$$$' `.`CCCC><C><CC> ,C> C
C> < ,C CC>CCCC';CC .;CCCCCCCCC,."?$$$$$$$$$$$$$$' ' `, <<C><C, >' ;C> < C
CC. >> ;> CCCC CC> `"',.,;,``'<<, ??$$$$$$$$$$$F $c'.'--;;;<C> .;C> ,C>,C
C `.;- ., CCC,,CC ,CCCCCCCCCCC,.`>- ""??$$$$$$$,J$$c <>,<>' .;<CC> ;C',<C
`'''.,;C',<CCCCCC',CCCC,<CC''<<CC,`, <Ccd$$$$$$$$$$$$h .,;CCCCCC' <> ,CCC
CC>>>''.;CCCCCCC '.,..,.``<C>,.`<; >."?$$$$$$$$$$$$$$h.`<CCCC>'.;C> <CC>
CC>;CCCCCCCCCC> ,;<<<<<<<>>.``CC; <. ' ""?$$$$$$$$$$$$$h.`' --<CC,<CC> <
CCCCCCCCCCCC> .,;;;;<CC;,.`>, `C,`C <hcccd$$$$$$$$$$$$$$$c -<>>;;,.`<C `C
CCCCCCC>''.,<>>>''''```,'''-<CC,`C <,`??$$$$$$$$$$$$$$???=== .,..``--<C,
>>''.,,,cccccccc$$$$hcc,``> )CCC, <>. ,J$$$$???"".,,-- _.,c,``<C; =..`'
cc$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c > CC>C>;.` `??"".,;<<>''.,cd$$$$$$$h. .`'>;.`<>
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,`,`C,`<CCCCC;<CCC>>' ,c$$$$$$$$$$$$$$c,`..`<-<C
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ > `C;. ``''''.,zccd$$$$$$?????""""??$$c `C;, `
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$,`> `<C>;,.```<<<>>,,`"".,;;<CCCCCC;, "$$c `<<C
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ` -.`<CCCC'--;;<<<>>>''.,,;;;,.``<CC,`$$$c `
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c, `>;.`<<C>>>;;,,;;<CCC>''<<<C> -.`< `$$$$c
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.`<CC;,,.``'<>'''''',,_``-;. `."$c ?$$$$h
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$hc,,`''''.,cc$$$$$$$$$$cc `> -`?hcd$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$c`> `$$$$$$$

Yoruma direk link: 881554
Usertag: BB8
Hashtag: test
Ses:
URL: https://zqwqz.org
Yukarı