Sign in
Login

Tetsuyuki

Emirhan Kayıkcı
Sith Warrior
Ankara
Ekim 2021
take it slow.
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
Cevapladığı yorumlar
Elessar2147 Sith Warrior » Sosyal » Öneriler
Selamlar.
Sabahları iş yerine giderken bi 30 km falan araba kullanıyorum.
Normalde Fatih Altaylının her sabah gündem videolarını izlerdim sabah 6da atardı.
Hapise girip çıktıktan sonra artık çekmeyeceğini açıkladı.
O tarzda gündemden de haberim olacak youtube kanalı var mı önerebileceğiniz ?
Gizlenen 4 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
valla hocam sadece enes var 8-10dk ama max videolar. artısı dünya gündemini öğreniyorsun biraz, eksisi kısa.
Dünyanereyegidiyor'u dinliyordum bi ara ama gündem konuşmuyorlar.
Ben çok eğleniyordum. İsterseniz bi deneyebilirsiniz.
Yılmaz Özdil'e bir bakabilirsiniz lakin Fatih Altaylı'nın tadını vermeyebilir.
Kick'de yayın açan Erlik adında bilgisine ve tarzına güvenebileceğin harika bir içerik üreticisi var. YouTube az içerik üretse bile Ramazan ayında düzenli olarak sahur yayınları yapıyor, KV serisini izliyor genelde ama gündem yorumları da var. En azından günceli sorarsan fakat YouTube üzerinde çok güzel belgesel tadında videolar yüklüyor, öneririm.
Nokk Erlik mi PUAHAHAHAHAJAHAJAGDNSGAJAGDHSJ.
Vader çok teşekkürler lordum 🙏🙏
sorunlutavuk Jedi Margrave kendi profilinde paylaştı!
nerdlegame 1056 6/6

🟪⬛⬛⬛⬛🟪⬛🟪
🟪⬛⬛🟪🟪⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟪🟪🟪⬛⬛
🟪🟪⬛⬛🟪🟪⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩

https://nerdlegame.com/
Gizlenen 96 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
nerdlegame 1056 4/6

🟪🟪⬛⬛🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟪🟪⬛🟪
🟩🟩🟩🟪🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1056 3/6

🟪⬛⬛🟪⬛🟪🟪⬛
🟩🟩🟩🟪⬛🟪🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1056 3/6

🟪⬛⬛⬛🟪🟪🟪⬛
🟪⬛🟩⬛⬛🟪🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
sorunlutavuk harika başarılarının devamını bekliyorum
çok kanser bir oyun ya bu
nerdlegame 1056 3/6

🟪🟪⬛🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟪🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1057 3/6

🟪⬛🟪⬛⬛🟪⬛🟪
🟪⬛🟩🟪⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1057 3/6

⬛⬛🟩⬛🟩⬛🟩🟪
⬛🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1057 4/6

⬛🟪⬛🟩🟪🟪⬛🟩
⬛🟩⬛🟩⬛🟪🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1057 3/6

⬛⬛⬛⬛⬛🟪🟩🟪
🟪🟩🟩🟪⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1058 4/6

🟩🟪⬛🟪⬛🟩⬛⬛
🟩⬛⬛🟪🟩🟩🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1058 5/6

🟪🟪⬛⬛🟪🟪🟪🟩
🟪⬛🟪⬛⬛🟪🟪🟩
🟩🟪🟪🟪🟪🟩🟪🟩
🟩🟩🟪🟩🟩🟩🟪🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1058 3/6

🟪🟪🟪⬛🟪🟪🟪⬛
🟪🟪🟩🟪🟪⬛🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1058 3/6

🟪🟪🟪🟪🟪⬛🟪⬛
🟩🟩🟪🟩⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1059 5/6

⬛⬛⬛⬛⬛🟪🟪🟪
🟪🟩🟪⬛🟪⬛🟪⬛
🟪🟩🟪🟪🟪🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1059 4/6

🟪🟪🟪⬛🟪🟪⬛🟪
🟪🟩🟪🟪🟪🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1059 4/6

⬛🟩🟩⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛⬛🟩🟪
⬛🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1059 5/6

🟪⬛⬛⬛⬛⬛🟩🟪
⬛🟪🟪🟪🟪🟪🟩⬛
🟪🟪🟩🟩🟪⬛🟩⬛
🟪🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1060 3/6

⬛🟪⬛⬛⬛⬛🟪🟪
🟩🟩⬛⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1060 4/6

⬛🟪🟪🟪🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1060 2/6

⬛🟩⬛🟩⬛⬛🟪🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1061 4/6

⬛🟪⬛⬛⬛🟪🟪🟪
🟪⬛🟪🟪🟪🟩⬛🟪
⬛🟪🟩⬛🟪🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1061 4/6

⬛⬛⬛⬛🟪🟩🟪🟩
🟪⬛🟪⬛⬛🟩🟩🟩
🟪⬛🟩🟪🟪🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1061 5/6

🟪⬛⬛⬛🟪🟩🟪⬛
⬛🟪🟩🟪🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟪⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1062 4/6

🟪🟪🟩⬛🟩⬛🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1062 3/6

🟪⬛⬛🟩🟪🟪⬛⬛
🟪⬛⬛🟪⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1063 4/6

⬛⬛⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛⬛🟩🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟪🟩🟩🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1063 4/6

⬛⬛🟪⬛⬛🟩🟪🟪
🟪🟪🟩⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1063 4/6

🟪⬛🟪⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟪🟩⬛⬛🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1064 5/6

🟪⬛🟪⬛⬛🟩⬛⬛
🟪⬛🟪⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟪🟩🟪⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟪🟩🟩🟪🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1064 4/6

⬛🟪⬛⬛🟩🟩🟪⬛
🟪🟪🟩⬛🟩🟩🟪🟪
🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1064 4/6

🟪⬛⬛⬛🟩🟩🟩🟪
🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟪🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1065 3/6

⬛⬛🟪🟪⬛🟪🟪🟩
🟩⬛🟪⬛⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1065 5/6

⬛⬛⬛🟪⬛🟩⬛⬛
🟪⬛🟪⬛⬛🟩⬛⬛
🟪🟪🟪🟪🟩🟩⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1067 2/6

⬛🟩⬛🟩🟪🟪🟪🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩

😎😎😎😎
nerdlegame 1068 4/6

🟩⬛🟪⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟪🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1069 4/6

⬛⬛🟪🟪⬛🟩🟪⬛
🟪🟪⬛⬛⬛🟩🟩⬛
🟩⬛⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1071 5/6

⬛🟪🟩🟪🟪🟩⬛🟪
🟩⬛🟩🟩🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1073 5/6

🟩⬛⬛⬛⬛🟪⬛⬛
🟩⬛⬛⬛⬛🟪🟩⬛
🟩⬛⬛🟪🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟪🟩🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
bu oyunu bir tek ben mi çok seviyorum ya
Caglanursahin benim de favorim bu oyun

nerdlegame 1075 3/6

🟩⬛⬛🟪🟪🟩⬛⬛
🟩🟪⬛⬛⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1076 3/6

⬛⬛⬛⬛⬛🟩⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩🟪🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1077 4/6

🟩⬛🟩⬛🟪🟪⬛🟪
🟩⬛🟩🟪⬛🟪🟩🟩
🟩⬛🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1078 4/6

🟪🟪⬛⬛🟪🟪⬛⬛
🟪🟪🟪🟪🟩🟩🟩🟪
🟪🟩🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
bunun bi taktiği varsa derseniz çok iyi olur.
Officer_K ağırlıklı olarak iki tane iki basamaklı sayıyla toplama/çıkarma yaparak başlıyorum ben mümkün olduğunca tekrar etmeyen rakamlar şeklinde
Örn. 12+36=48 57-18=39 gibi
nerdlegame 1078 6/6

🟩⬛⬛🟪🟪🟪⬛🟪
🟩🟪🟪⬛🟪🟪⬛⬛
🟩🟪🟪⬛⬛🟪🟪🟩
🟩⬛⬛⬛🟪🟪🟩🟩
🟩🟪🟪🟪🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩

yes beeeeeeeee
nerdlegame 1079 3/6

⬛🟪🟪⬛⬛🟪⬛🟪
🟪🟩🟪🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1079 4/6

⬛⬛🟩🟪⬛⬛🟩🟪
⬛⬛⬛🟪🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩


yehuuuuuuuuuuuuuuuu
nerdlegame 1079 4/6

⬛⬛⬛🟪🟪🟪⬛⬛
⬛🟪⬛🟪🟪🟩🟩🟪
⬛🟩🟪🟩🟪🟪⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩


😎
nerdlegame 1080 4/6

🟪⬛🟪🟪⬛🟪⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟪🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1080 3/6

⬛⬛⬛🟩🟪🟪⬛⬛
🟩⬛🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1081 3/6

⬛🟩⬛⬛⬛🟪⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1081 4/6

⬛⬛⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟩⬛🟩⬛🟩🟪🟩⬛
🟩⬛🟩🟪🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1081 4/6

⬛⬛⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟩⬛🟩⬛🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1082 4/6

🟪🟪🟩⬛🟪🟩⬛🟩
⬛🟪🟩🟩🟪🟩⬛🟩
🟩🟪🟩🟩🟪🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1083 4/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟪🟩🟪⬛⬛⬛🟩🟪
🟪🟩🟪🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1083 5/6

⬛🟪⬛🟪🟪🟪⬛🟪
🟪⬛🟪⬛⬛⬛🟩🟪
⬛🟪🟪⬛🟪🟩🟩⬛
🟪⬛🟪🟪⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1087 4/6

🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛⬛
🟪🟪🟪⬛🟪⬛🟪⬛
🟩🟪🟩🟪🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1088 4/6

🟪⬛🟪⬛⬛🟪🟪⬛
🟪🟪🟪⬛🟪🟪⬛⬛
🟪🟪⬛🟪🟩🟪🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1089 4/6

🟪⬛🟪⬛⬛🟪⬛🟪
🟪🟩🟪⬛⬛🟪🟪🟪
🟪🟩🟪🟪⬛🟪🟪🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1089 4/6

🟪⬛🟪🟩⬛🟪⬛🟪
⬛🟪⬛⬛⬛⬛🟪🟪
🟪⬛🟪🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1090 3/6

⬛🟩⬛⬛⬛🟪⬛🟩
⬛🟩⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1090 6/6

⬛🟪⬛⬛🟪🟪⬛⬛
⬛🟪🟩⬛⬛⬛🟩🟪
🟪🟩🟩🟪⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟪🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟪🟩🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1091 4/6

🟪🟪⬛🟪⬛🟪⬛⬛
🟪🟪🟪🟪🟪🟪🟪⬛
🟩🟪⬛🟪⬛🟪🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1114 4/6

⬛🟪⬛⬛🟪🟪⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟪🟪⬛⬛
🟪🟩🟩🟪⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
şu oyun nedir çözemedim be kanka sdkfjsdkf profiline girdiğimde sürekli bu oyun var
basit matematik denklemleri yaziuon oraya her gun farkli bi denklem oluyor onu bulmaya calisiyon wordle gibi onun matematik hali bide yazdigin denklem dogru olmali sallama sayilar giremiyon Mugiwaraboshil
nerdlegame 1121 4/6

⬛⬛🟩🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩⬛
⬛⬛🟩🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1122 4/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟩⬛🟪
🟩🟩🟩🟪🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟪🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1123 4/6

🟪⬛⬛🟪⬛🟪⬛🟪
⬛⬛🟪🟪🟪⬛🟪⬛
🟪🟩🟩🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1124 3/6

⬛⬛⬛⬛🟪🟩🟪🟪
🟩🟪🟪⬛🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1124 4/6

⬛⬛⬛⬛🟩🟩⬛⬛
🟩🟪⬛⬛🟩🟩⬛⬛
🟩⬛🟪⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1125 6/6

🟩⬛⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟩🟪⬛⬛🟪⬛🟩⬛
🟩⬛🟩🟪🟩🟩🟩⬛
🟩⬛🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩⬛🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩

Bugünkü çok değişikti
nerdlegame 1126 3/6

⬛🟪🟩⬛🟪🟩🟪⬛
🟪⬛🟩🟪⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1127 5/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟪⬛⬛
⬛🟪🟩⬛⬛🟩🟩⬛
🟪🟪🟩⬛🟩🟩🟩⬛
🟪🟪🟩⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1128 3/6

🟩🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟪🟪⬛⬛⬛⬛🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1129 5/6

⬛⬛🟩⬛⬛🟩🟪🟪
🟪🟪🟩🟪⬛🟩🟩⬛
🟪🟪🟩🟩🟪🟩🟪🟪
🟩⬛🟩🟩🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1131 4/6

⬛🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟪⬛⬛⬛🟪⬛🟩⬛
🟪🟪🟪🟪🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
arada 1130 kaynamış :/
nerdlegame 1132 3/6

⬛🟪🟪🟪🟪🟩⬛⬛
⬛🟪🟪⬛🟪🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1133 5/6

🟩🟪🟪🟪🟪🟩⬛⬛
🟩🟪🟪🟪🟪🟩⬛⬛
🟩🟪🟪🟪⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟪⬛⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1134 4/6

🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛🟪
🟪⬛🟪⬛⬛⬛🟩⬛
🟩⬛⬛🟪⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1135 5/6

⬛🟪⬛⬛⬛🟩🟪⬛
🟪⬛🟪⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟪🟩🟩🟪🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩🟪🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1137 5/6

⬛⬛🟪🟪🟪🟩🟪🟪
🟩⬛🟪🟩⬛🟩⬛🟪
🟩🟩🟪🟩🟪🟩🟩⬛
🟩🟩🟪🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
olm dün sözlü ve yazılı vardı uyuyakaldık yapamadık nt.
nerdlegame 1138 4/6

⬛🟪🟪🟪⬛🟪🟪🟩
🟪⬛🟪🟪🟩🟪🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1139 3/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟩🟪⬛
🟪🟩🟩🟩🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1139 5/6

🟩⬛🟩🟪⬛🟩🟪⬛
🟩🟪🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩⬛🟩🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1140 5/6

🟪⬛⬛⬛🟪🟩⬛⬛
🟪🟩⬛⬛⬛🟩⬛🟪
⬛🟩🟪🟩🟪🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1140 3/6

⬛🟩⬛⬛🟩🟩🟩🟪
⬛🟩⬛🟪⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩

cevap:
520/8=65 hahahahahhahahayt
nerdlegame 1141 3/6

⬛⬛🟪⬛🟪🟪🟪⬛
🟩🟪🟪🟪⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1145 4/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟪⬛🟩
🟩🟪🟪⬛⬛🟪⬛🟩
🟩🟩🟩🟪⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1146 4/6

🟩⬛🟩⬛🟪🟩⬛🟪
🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1148 4/6

⬛⬛⬛🟩🟪🟪⬛⬛
🟪🟪⬛🟩⬛⬛🟪🟪
⬛🟩🟪🟩🟩🟩🟪🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1496 4/6

🟩🟪⬛⬛⬛🟪⬛⬛
🟩🟩⬛⬛⬛🟪🟩🟪
🟩🟩🟪🟪⬛🟩🟩🟪
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1496 1/6

🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1501 2/6

🟪🟪⬛⬛⬛🟪🟪⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
nerdlegame 1502 4/6

⬛⬛⬛🟪⬛🟪⬛🟪
🟪🟪🟪⬛🟪⬛🟪⬛
🟪🟩🟪🟩🟪⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
sorunlutavuk Jedi Margrave kendi profilinde paylaştı!
Wordle Türkçe 1145 5/6

⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟨⬛🟩🟨
🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

https://wordleturkce.bundle.app/
Wordle Türkçe 1712 3/6

⬛⬛⬛⬛🟨
🟨🟩🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

https://wordleturkce.bundle.app/?force_refresh=3
Wordle Türkçe 1715 5/6

⬛⬛🟩🟩🟨
⬛⬛🟩🟩⬛
🟨⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩

https://wordleturkce.bundle.app/?force_refresh=3
DinDjarin Supreme Moff » Sosyal » Genel
Kimse konuşmadı bile ama ziku nun tamamen kapatılacağına dair yapılan son duyuru sonrası ne bağış barında bir hareketlilik oldu ne sosyaldeki paylaşımlarda bir kaygısını dile getirme durumu hiç kimsede neredeyse. İzlediği dizi/film altına yorum yapanlarla sosyalde farklı konseptlerde paylaşım yapanlar son duyuru sonrası bu kadar mı umursamıyor konuyu onu merak ediyorum sadece. Prime zamanına denk gelemedim 5 yıl geç katıldım aranıza ama burası kapanırsa hep iyi anıcam güzel kaliteli vakit geçirdim kendi adıma.
Gizlenen 16 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
abi yok ben lordun yerinde olsam vip harici herkesi çıkarırdım içerik de olmasın . sosyalimiz muhabbetimiz olsun . sitenin dizi film içerikleri olmadan olacak masrafını da kalan vipler ödesin. bağış atmamış . hiç bağış atmamışları da sallardım yani . komple kapanmasın ama dizi filmler olmasa da olur. tamamen gitmesi harbiden çok büyük bir boşluk oluşturur şahsen bende. 8 sene olmuş 9.dayız buradan çıkmadığım günleri bilirim . 5 6 saatimi burada geçirdiğim oluyordu günde. bunca zaman sonra hala her gün giriyorum hiçbir içerik izlemesem bile. benim sosyal medyamdı burası. x neymiş ziku varken :D siteyle aramızda duygusal bir bağ var lise 3 teydim buraya geldiğimde .
ScarFace sahsi düsüncem bu isin böyle devam etmicegi, radikal bir karar alinmali. Bu gidisati desteklemiyorum, uzun vadeli cözüm böyle hatirlatmalar olmamali.
ziyazn ne radikal karari allasrn bilmem.kac bin adam aylik 1800 dolar toplayamiyorsak hangi radikal toplayacak bu tutari?

en son ne zaman bagis yaptin abi 4 ay once 2 dolar. hanhi guc, hangi radikal karar aylik 1$ sana bagis yaptirabilir oturup bunu konusalim hadi.

hangi radikal karar sana bunu yaptirabilir onu yapayim?

yanlis anlama.bi anda seni hedef wlmak.degil amacim ama.bu radikal fikir verenler hep ayni. nedir size bu radikal hareketi yaptircak karar cok merqk ediuorum

lafa gelince zqwqz soyle muhtesem soyle harika icrata gelince yok abi kimsede.
Vader aylardir gelir gideri karsilamiyor, hemen hemen her ay bildiri var.

Bagis yapan bagis toplanmadigini görüyor ve dizi/film icerigin bekledigi sekilde yenilenmedigini ayni sekilde izliyor, bu sefer otomatik bir sekilde bagis yapmamaya başlıyor.

Bu şekilde yürümedigini görebiliyoruz, ve yukarda bu gidisati desteklemedigimi belirttim. Ayda 1-2 kez bagis bildirimi görüp bundan rahatsiz olan ve kalici bir cözüm isteyen tek kisi olamam herhalde diye düsündüm.
çoğu içerik yeterince bağış olmadığı için yüklenemiyor. eksik içerik olunca çoğu kişide bağış atmıyor gibi. eskiden de böyleydi ama bu kadar değildi
ziyazn olm bildiri sizin yuzunuzden var iste bunu idrainedin once. icerio eklenmiyor cunku bagis ywpmiyoreunuz. buraya icerik eklensede bagis yapmayacwksiniz.

9 senelik bagis detayini cikaririm buraya icerik ekleneiginde eksiksiz olarak yine duzgun bagis yapmadigini gosteririm ziya.

soylemlerin ile eylemlerin tutmuyor

siz bildiriden rahatsiz oluyorsunuz gerceo sebebi kendinizi sorumlu hissetmek istemiyorsunuz. birilerinsizin qdiniza bagis yapsin siz durumdan hic haberdar olmayin istiyorsunuz.

o birilerinsayesinde icerikler sorunsuz yuklensin istiyorwunuz. yoksa bir insan bildirimden neden rahatsiz olur. hic bir aciklamasi yoo.

ben de bu duruma karsiyim abi. bu konuyu acan adam kac defa hayvan gibi bagis yapyi her defasinda yapma dedim kendisi soylesin. ejayi misin sen dedim. veya ben enayi miyim. neden sen 100 dolar bagis atiyorsunuz bu herkesin gorevi dedim

siz bu adam sayrsinde aylarca tum iceriklere bedava ulasip 1 dolar bioenbagis yapmadiniz simdi bu adamin sozu altina mesaj girmeyi kendinize hak goruyorsunuz.


çok ilginçsin ziya. bak açıkça söylüyorum sadece sömürmeye yönelik her sistemin en alt tabakasında yer alan kullanıcı sınıfındansın bunu yanlış anlama. bu sistem sana 8 sene sorunsuz içerik verir sen yine destek olmazsın ama son sene gelir gideri karşılamaz bunu kendine sebep edinir "ulan 8 sene bu sisstem beni taşıdı dur 1 sene de ben onu taşıyım" demezsin.
Vader bagis atanlari sende bir yerde enayi yerine koyabiliyorsun, atmayanlarida sömürgeci diyorsun. Kendinde bu sistemin saglikli bir sekilde calismadiginin farkindasin ve yorgunsun, herkes gibi. Beni hedef gösterip benim gibi düsünenlere saldirmak yine bunu düzeltmicektir ama bir nebze daha iyi hissetmeni istiyorum.
ziyazn yaw olm senin gibi düşünenlere niye saldırtayım öldürür geçerim hizmet vermiyorum derim bu kadar basit. Senin düşünce yapın hiç bir zaman bana uymuyor ama. Sadece burası için değil ben herhangi bir oluşumdaysam buranın dışında mutlaka en ufak hizmet alsam dahi karşılığını fazlaca veriyorum. Ne kendime laf soyletirim ne de başkasının emeğini sömürürüm.

Bu karakter yapısıyla alakalı birşey. Restorana gittiğimde bile muhakkak bahşiş bırakan birisiyim. Hayatımda arkamdan kimseye laf soyletmedim soyletmemde. Yetiştirilme ve hayata bakış açımız çok farklı seninle. Hayatımın hiç bir döneminde sen olamam ben veya sen hayatının hiç bir döneminde ben olamazsın.

O yüzden anlayamıyorum. Anlamakta sanırsam istemiyorum. Bana ters geliyor. Ama seninle aramızdaki fark ne biliyor musun bunu hayat sana elinde sonunda öğretecek.

Burada 10 bin insan varsa 9000'i koşulsuz bir şekilde bana güveniyor. Haklarına girmeyeceğimi biliyor. Adamın abisi yanlışlıkla birine 10 bin tl göndericekken sitenin hesabına bu işlemi yapıp utana sıkıla parasına belki geri alamayacağını düşünerek mesaj atıyor. 3 dk sonra hesabında gördüğünde parayı seviniyor.

Veya 15.000 tl lik sosyal medya sayfasını satarken ben lorda güvenirim ikimizde ona verelim işlem bittiğinde bana paramı lord sana da sayfanı lord versin diyebiliyor.

Enayi yerine koyabiliyorsun diyorsun. Ben adamın suratına diyorum bak bu adamlar 1$ bile bağış yapmazken sen ikidir 100$ bağış yapıyorsun yapma kardeşim boşver kapanacaksa kapansın. Ben utanıyorum senden 100$ almaya diyorum.

Ama sen bunuda anlayamıyorsun. Bak aramızdaki fikir ve kalite farkına bak. Ben o adamın hakkı yendiğini düşündüğüm için üstelik bana bağış yaparken yapmaması gerektiğini söylüyorum.

Sana kalsa ohh miss diyip sesini cıkarmayacaksın buradan bunu anlıyorum. Ama bende utanma duygusu var sevgili ziya. Umarım sen de kazanırsın.
bu gün itibariyle patreondan direkt bağladım otomatiik çeksin hodri meydan herkesi davet ediyorum 2 dolar atın en kötü 2 ye bağladım kartı


edit: üşendiğimden biraz aylık yapmıyodum arada bir yapıyodum 2 dk sürdü patreon hesabı açmak herkese tavsiye 2 dolarla ölmezsiniz diye düşünüyorum
Üniversite öğrencisi olarak ayda bir kupa daha az kahve içiyorum. Siteye faydası olmayan herkes üzerine alınır belki.
Güçlü bir ZİKU için ben de Patreondayım! Peki siz değerli imperiallar ?
Bende patreon üzerinden desteğe katıldım. Böyle güzel bir sistemin devamlılığı için az çok demeyelim destek olalım
ben hep havale ile atıyorum o yüzden patreon üzerinden atabileceğim bir ss yok ama
böyle devam ettirelim. belki birilerinin de bağış yapmasına özendiririz
Desteğimiz kesintisiz olarak devam etmektedir. Bugün baktığın zaman kıçı kırık disney bile olmuş 350 tl.

Allah zqwqzyi başımızdan eksik etmesin
ben de şu patreonana bi üye olayım bakalım ilkel yöntemlerle bağış atıyoruz hep, abonelik yapalım
Paradox selim tekte alaydın ya 100 dolar neden parça parça .D
ScarFace tekte aldım adam öyle yükledi napim :d
Çözüm basit, pateonda sub olup, olduğumuzu unutuyoruz. ZQ tekrar sürdürülebilir oluyor.
Elimizdeyken kıymetini bilelim, başka ziku yok.
ewrezmn Sithari » Sosyal » Genel
Bu Epstein dosyaları çok korkunç. Dosyaları inceleyen var mı ? Komplocu dayılar yalan söylemiyormuş
Gizlenen 7 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
nerden bakıyorsun,link verir misin
hazmut aynen buradan baktım ben de
İnceledikçe neler çıkıyor insan eti yeme olayları bile var. Zamanında kimler şikayetçi olduysa 2 hafta içinde tamamen ortadan yok olmuş
https://www.jmail.world bu adreste bütün içerikler derlenmiş. jmail, jphotos, jamazon vs gibi kategorize edilmiş. +jemini dahi yapmışlar direkt oradan da daha kolay inceleyebilirsiniz
Komplocu dayılarla yıllarca dalga geçtiler ama haklının acelesi yok. Bu dosyaların da bir günde release edilmesi ve ana akım olması bana garip geldi. Pandemiden beri üçüncü sayfa manşeti gibi haberler yapılırdı. Dosyadan birkaç sayfa sızardı o da cımbızlanmış sansürlenmiş şeylerdi. Niye bir anda yayıldı
Zephyr güvenilir mi site acaba ?
Yayınlanan fotoğrafların daha rahat ulaşılabilir halini yüklemişler bu siteden erişebilirsiniz https://epstein-files-browser.vercel.app/
Zerpil burası daha ulaşılabilir.
Gerçekten rahatsız edici şeylerin olduğu bir dosya
Yukarı