Registrieren
Anmelden

Masquerain

F***** G******
Sith Sorcerer
İstanbul
Ekim 2017
Henüz bize kendisinden bahsetmemiş...
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
Bağlantıları
Cevapladığı yorumlar
Vader Darth Lord » Sosyal » Genel
Şu alışveriş sitelerinden aranızda ürün alan ve aldıktan sonra yorum yapan varsa lütfen rica ediyorum aptal aptal "düzgün paketlenmiş geldi", "1 günde geldi", "zarar görmeden geldi" gibi ultra gerizekalı yorumlar yapmayın arkadaşlar. Bize ne kargodan, bize ne kaç günde geldiğinden. Bir ürün alıcaz insanların yorumlarını okumak için iniyoruz ürünle alakasız kargoyu öven yorumlar görüyoruz.

Abi gerizekalı olmak lazım gerçekten neden bir insan ürün yorumuna kargo hakkında yorumlarını yazar. Bunu ayırt edemiyorlar mı gerçekten. Sabah sabah sinirlerim ayağıma kalktı.

Yok kargo güzeldi, yok istiflemek için aldım, yok biriktirmek için aldım, yok 5 günde geldi, eee ebenizin örekesi.... Bize ne lan istiflemenden üründen bahset üründen....
Gizlenen 13 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Sonunda benimle aynı fikri paylaşan birini görüyorum. Yalnız olmamak çok sevindirici. Gecen ipad alacam. Dedim ki yorumlara gireyimde deneyimleyenler illa ki vardır. Ne yazmışlar. Abi yorumların 4/3’ü yok kargo 2 günde geldi, sağlam paketlenmiş, yok babam için aldım, kardeşim için aldım. Bize ne abi ya. Millet olarak fazla mı makarnaya gömüldük abi bu ne saçma bir kitle ya. Ürün hakkında bilgi vereceksen veya deneyimlediysen kullan şurayı. İlla yorum yazmak zorunda da değilsin. Hiçbir şey yapmak istemeyip üşeniyorsan da puanla geç abi. Ya birde sadece teknolojik aletlerde yapılmıyor bu. Kondoma bile 1 günde geldi diye yorum yazan var. Bu konularda artık inceleme videoları daha önceliğim oldu. Zaten aklıma takılanı da yorum yazınca hemen cevaplıyor birçok kullanıcı. Sizler yapmayın. Bakın açık söylüyorum ben, böyle yorum yazanlara hakaret ediyorum. Selametle. (Bende içimi dökmüş oldum bu vesileyle, oh!)
Mobber bakayım dedim harbi adamlar kondomda güzel paketlenmiş diye değerlendirme yapmışlar ASLKDASŞKKLDLKADKLSA
bunun sebebi bence biraz da şu : insanlar artık ihtiyacı olan ürünü marka modele kadar belirleyip sonra alışveriş sitesine giriyor, yorumlarda da ürün yerine satıcıyı, mağazayı ve kargoyu değerlendiriyorlar. ben üşendiğim için yıldızlayıp geçiyorum ama Mobber in dediği gibi youtube vs internetten ihtiyacım olan ürünle ilgili tüm marka model seçeneklerini karşılaştırıp karar verdikten sonra alışveriş sitelerine yöneliyorum, böyle yapınca o yorumlar az da olsa işe yarıyor, savunulacak yanı yok aslında saçmalık tamamen de ben böyle yaparak görmezden geliyorum bu saçmalığı :D
Çeyizim için aldım, daha açmadım ama 5 yıldız.
İzlediğim bölüm çok güzeldi. 5.03.2024
Mobber onun sebebi yorum yapınca puan kazandırması, adam ürünün ekran fotoğrafını çekiyor, resimli yorum atıyor. Puan kazanıyor ama çöp yorum oluyor.

Amazon’da bu tarz şeyleri daha az görürsün. Zirvesi Trendyol.
Bu durum sadece ürün yorumlarıyla sınırlı değil maalesef. Ülke insanın zeka, bilinç ve algı seviyesi her geçen gün düşüyor. Bu seviye mevcut iktidarın bilinçli olarak yıllarca planlayıp hayata geçirdiği bir politika. Hedef kitle ne kadar bilinçsiz olursa iktidar o kadar daha ellerinde.
rott35 başkan iktidardan önce de pek iç açıcı değildi sonuç :) yani bu yorum olayının iktidarla falan alakası yok azıcık anne sütü yeterli bir insanın kendi kendisine ulan ayakkabı aldım neden kargoyu övüyorum? demesi için.
Vader Lordum bahsettiğim gibi olay sadece yorum değil. Ülkecek bir akıl tutulması yaşıyoruz. Annelerin sütü yeterli gelmiyor, sonrasında da yetersiz beslenme yüzünden zeka gelişmiyor. Makarna ile ekmek ile karın doyurmayı beslenmek sanıyoruz. Protein, kaliteli yağ, süt ürünleri tüketmediğinden beyin çalışmıyor. Beyin çalışmayınca, yorumda ona göre, yaşantıda ona göre oluyor. Birde üstüne akılcı bir eğitim müfredatı olmayınca 20 yılda yurdum insanının seviye bu.
çok katılıyorum. İnternetten yakın zamanda klavye aldım ve aldığım yerde yorumlar hep bu şekilde salak salak yorumlardı. Kendim yorum yapmak için 2 ay bekleyeceğim ve kullanımını, iyi ve kötü yanlarını o zaman yorum yapacağım. Bu yorumlara ek olarak ürün geldiği gibi "ürün güzele benziyor bakalım kullandıktan sonra göreceğim" tarzında salak salak yorumlarda sinir bozuyor.
Bu tarz yorumlar bana fake yorum gibi geliyor.
Masquerain nasıl fake yorumyapacaksin ürün almadan yorum yapılamıyor?

50 bin liralik telefonun altına 50 kişi kargo hızlı geldi yazmış. Sırf fake yorum yapmak için 2.5 milyon TL mi harcadılar yani?
kesinlikle katılıyorum ali expres bu konuda daha iyi yabancılar hiç değilse yorum bölümünü adam gibi kullanıp resim falan atıyorlar da emin oluyoruz, diğer yandan çoğu site kargoyu puanlıyor delirtici
bazi maymunlar geldi artik gorucez :) diye inceleme atiyor o cok epik
egoysaegoamk Sith Saber » Sosyal » Genel
Alper Gezeravcı 00:49'da uzaya gidecekmiş bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Gizlenen 6 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
mutlu edici bir haber, uzay programı bizim olsaydı keşke
haber harika ama alper gezeravcı hk. bazı şeyler okudum değişik geldi adam fetöcü herhalde :P

10haber'den Ersin Eroğlu'nun haberine göre, Gezeravcı’nın 12 Kasım 2012 yılında FETÖ’nün İzmir Askeri Casusluk kumpas soruşturması kapsamında Türk Silahlı Kuvvetleri’nden (TSK) ihraç edildiği öğrenildi.

Gezeravcı’nın FETÖ kumpas soruşturmasıyla TSK’dan ihraç edildikten sonra Türk Hava Yolları’nda çalışmaya başladığı, açtığı davayı kazanan Gezeravcı’nın Temmuz 2020’de TSK’ya geri döndüğü ortaya çıktı.

Alper Gezeravcı FETÖ kumpas davasında sanık olarak yer almadı. FETÖ savcıları Gezeravcı’nın adını soruşturmada geçirince TSK hakkında idari soruşturma yaptı ve Alper Gezeravcı FETÖ iftiralarından da 2020 yılında beraat edip aklandı. Açtığı davayı kazandıktan sonra 2020’de TSK’ya geri dönen Alper Gezeravcı, Adana’da filo akademik eğitim kol komutanı olarak görev yapıyor.

https://t24.com.tr/haber/ilk-...mis,1147894
heyecan verici bir olay. İlk defa bir Türk uzaya çıktı. Sevindiriyor da. Deneyler felan yapılacak. Fakat, gurur verici mi? hayır. Kendi programımız olmadığı sürece de olmayacak. 55 milyon dolar verip bilet aldık sadece. Bu başka ülke de olabilirdi. Bunu seçim öncesi yine biz yaptık, uzayı fet ettik tarzında güzel göz boyuyorlar helal olsun :D
umutmelih1 şuraya bir söz söyleyim belki ileride ata sözü olur.

"Elin aracını düğün arabası yapıp gerdeğe girenler, elin aracıyla uzaya gidene goy goy yapıyor"

NASA'nın uzay uçuşları 2011 de tamamen sona erdirildi. NASA bile 2011 den sonra Rus fırlatma roketleriyle ancak astronot uzaya gönderebildi. Taki SpaceX gibi özel kuruluşlar çıkana kadar. SpaceX ile birlikte çalışmasının sebebide SpaceX ile uzaya fırtlatma yapabilmesinden kaynaklı.

Rusya ile ABD'nin arası ne kadar kötü olsa bile söz konusu uzaysa dünya üzerindeki tüm anlaşmazlıkları hatta birbirleri ile savaşa girmiş olsalar dahi fırlatma teknolojilerini birbirleri ile paylaşmak adına anlaşma yaptılar. O şekilde abd uzaya cıkabildi 2011den sonra.

Koskoca ABD bile konu bilim olduğunda azılı düşmanıyla ortak masaya oturuyor ve tüm abd vatandaşları bilim adına bunu destekleyebiliyor.

Herneyse sözüm bu kadar. 55 milyonu ona harcamasalar diyanete verirlerdi o harcardı. İlk defa güzel birşey için para harcadıklarını görüyorum ve alkışlıyorum.

Gurur verici mi? Evet gayet de gurur verici. Düğün arabalarınızı süslerken bu olay aklınzıa gelir umarım.
Sonunda uzayda küçük de olsa, bir emekleme gibi de olsa varlık göstermemiz gurur verici. Bunlar henüz bebek adımları.

Küreselleşen dünyada da zaten önce roketi tüm bileşenleriyle yapmak, sonra astronot yollamak hem mantıksız olur hem de hali hazırda büyük ilerleme kaydetmiş taraflar içerisinde daha da geride kalmamız demek olur. Bir yandan uzaydaki çalışmalarımıza başlayıp, bir yandan da fırlatma sistemlerimizi geliştirmeyi eş zamanlı yürütmemiz daha doğru olacaktır.

Türk firmalar SpaceX'in sektörde bir tekel oluşundan rahatsız durumda. Daha doğrusu; kardeşim bu adamlar yapmış, biz de yapmalıyız, daha iyisini yapmalıyız, daha iyisini de yapabiliriz düşüncesindeler.

Ben inanıyorum ki mühendislerimiz, özel uzay şirketlerimiz yakında fırlatma konseptinde de büyük gelişmeler kaydedecektir. Artık toplumların ISS'ten ziyade tekrar Ay'a, Mars'a göz çevirdiği şu dönemde inşallah biz de rol alırız.

Bu tip süreçler kasıtlı olarak seçim zamanına denk getiriliyor evet, maalesef insanlarımızın gözünü boyama amacı da var evet ama ilk kurşun atıldı gözüyle bakmak lazım. Artık insanımızın zihninde Türkiye de bilim üretecek, uzayda bulunacak, astronot yetiştirecek algısını canlı tutmamız lazım. Alper Gezeravcı bu yönden çok sayıda insanı etkilemiş, bir sembol olmuş oldu. Teşbihte hata olmaz, gözümde Alper Gezeravcı uzayın Hasan Tahsin'idir.
Vader Gerek canlı yayınlar ve sizin yazınız biraz bende aydınlanma yaşattı bende. Özür diliyorum biraz baktığımda evet işler pek düşündüğüm gibi değilmiş. NASA dahi aslında baktığımda 2011'de yaşanan facia sonrasında durdurup "Soyuz" (ismi sanırım böyleydi( roketiyle uzaya astronot yolluyormuş. Teşekkür ederim. Bu açıdan bakınca aslında gurur verici bir olay. İlk sözleri " İstikbal göklerdedir" kelimesi de taktire şayan bir konuşma oldu.
umutmelih1 2011 de facia yaşanmadı 2003 de en son Columbia faciasından sonra Nasa zaten ödenek alamıyordu var olan uzaya insan götürme turları sayesinde kendi ödeneğini kazanabiliyordu. Bu faciadan sonra onunda sayısı ve destekçisi azaldığı için maliyetleri karşılayamaz duruma geldi ve 2011 de fırlatmaları durdurdu.

Nasa'nın geçmişi de pek hoş değil. Ne zaman üst sorumlular kapitalizm'i ön plana koydu her defasında felaketle sonuclandı. 1986 da tüm mühendislerin karşı çıkmasına rağmen finansörler için sorun oluşturur denilerek o kadar roketlerin yakıt tankına kenetlenme o-ringlerinde soğuk havada kaçak oluşturabileceği kağıt üstünde yüksek olasılık hesaplanmışken kalkışa izin verdikleri için, 2003 de de uzaydaki astronotların içinde bulunduğu araştırma yapan araç için de abd savunma sanayinin uydu görüntülerinde tavanının hasar görmüş olduğu bildirilmesine rağmen nasadaki mühendislerin araç görevde olmasına rağmen ters çevirip bir de biz kontrol edelim isteğini o zamanki nasa sorumlusunun görev aksar ayrıca savunma sanayinde aracı net olarak görebilecekleri uydu kamera sistemi yok yanılıyorlardır diyerek check edilmesine engel olmasıyla yörüngeye girmesine izin verdiği için (yine finansörlere ek masraf çıkarmamak için çünkü döndürüp bakmaları 7 günlerine mal olacaktı buda aracın 7 gün daha uzayda kalması anlamına gelecekti) felaket yaşandı.

Türkiye den biz araç göndersek hiç bir yerde liyakat yokken başarılı olabileceğini sanmıyorum zaten.
umutmelih1 Lastiği yeniden icat etmeye gerek yok. Space X 2002 yılında kuruldu. İlk başarılı fırlatmasını 2008'de yaptı. İlk ticari fırlatması da 2012 yılında oldu. İnsanlı fırlatma daha karmaşık bir konu. Bunu ancak 2020 yılında başarabildiler. Bir roket şirketi kurup 18 yıl arge yapıp o şekilde uzaya çıkmak saçma olmaz mıydı
Masquerain hayır olmaz. o şekilde yaparsan dilediğin an uzaya çıkabilirsin. bu şekilde yaparsan da biraz sığıntı gibi minnet edeceksin sıra gelecekte seni de uzaya götürecekler falan filan fistan.

birisinde otoparkdaki kendi aracınla dilediğin an pikniğe gitmek var, öbür seçenekte komşun pikniğe gidecek, giderkende senide götüreyim diyecek diye kapının önünde beklemek var.

Ayrıca space x'in kurulum yılının bir önemi yok. Herhangi bir insan götürme argesi yapmadı o kadar yılda. Elon Musk ile birlikte NASA'yla ortak oldu. Nasaya sınırsız hak tanıdı, Nasa da tüm tecrübesini aktardı.

Nasanın eli kolu bağlıydı devletin verdiği bütçe ile özel sektör bütçesi çok farklı çünkü. O yüzden son 50 senede gelişemediğinden cok daha fazlasını space x ile geliştirebildi nasa.
Aishen Sith Tyro » Sosyal » Genel
Merhaba arkadaşlar,Zikuda kaç senedir varsınız? Gerçekten çok seviyorum burayı,son zamanlar sık - sık giremesemde eskiden her gün saatlerce takıldığım zamanlar burnumda. :(
Gizlenen 45 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Mantar avlarini katildigimiz zamanlari hatirliyorum, cok yasliyiz galiba :/
4 herhalde ama aktif olduğum süre 1.5 2 olmalı
Başkaldırı gördü bu gözler o kadar eski..
Aktif olarak 3 senedir ama son zamanlarda yoğunluktan dolayı giremiyorum ben de
Hewal mömöt öçölmöycök mü görçöktön grögöts.
6 yıl 8 gün olmuş vay be
Katıldığım günden beri yani 6 yıldır Log in streak'i hiç bozmadım her gün girdim. Dün bozuldu. Hiçbir şekilde internete erişemedim :')
6 yıl 3 ay 3 gün olmuş vay beeeeee
1 sene 3 ay civarı olmuş
2017 ağustos. 2017 girişlilere selam olsun
ben de pek giremiyorum artık. zaman olmuyor maalesef
2017 Ağustos benimde
eylül 2017 benimde. zqwqz den önce başka bi isimleydi galiba. zaman akıp gitmiş...
eskisi kadar çok giremiyorum... 2018 liyim bende..
Biraz geç buldum zikuyu 2018 sonlarıydı. Her ne kadar sosyali ve profili aktif kullanmasam da hayalet gibi her şeyi okur takip ederim 😂 Girdiğimden beri streak 10 kere bozmamışımdır
nisan 2022. avukatım sağ olsun
6,5 yıl olmuş... 7 Ay hiç giremediğim oldu askerliğim yüzünden. Ne günler geldi ne günler geçti. Yaşlandık.
Nereden nereye..
ocak 2018 zaman akıyor
1 sene olmuş nerden baksan, vader abimin de hemşehrim olması ayrıca mutlu etmişti. Burada tanıştığımız güzel insanlar var. Sosyal mecram gibi oldu burası.
eskiden bi zqwqz gazetesi çıkıyordu nerdesin ya Nathan
nisan 2017'de üye olmuşum. üye olmadan önce bi' kaç hafta daha var. sonra hayatım değişti :)
abi gremots sadece bakımdaydı o neydi öyle ya.
coffee_main 2017den burda olanlara ,kenara alalım🏼
eylül 2017... ama sessiz sedasız takılanlardanım :(
6 yıl 6 ay 6 gün olmuş
Ekim 2017, ben de çok uğrayamıyorum eskisi gibi.
mart 2017'den beri
2.5 yılı devirmişiz
6 olacak önümüzdeki ay. Ziku'yla büyümüşüm resmen...
6 seneyi geçti... eylül 2017
vay be zaman geçiyor...
eylül 2019 dan bugüne 4 yılı devirmişiz ey gidi günler
Ekim 2020. Vay be daha dün gibi hatırlıyorum 3 sene olmuş. :)
Zephyr Sith Sorcerer » Sosyal » Genel
ilk defa başıma böyle bir olay geldi. ben mobilden girip internet alışverişine kapatana kadar 3 kez çekim yapıldı. telefona bakasım tutmasa sabaha kadar en az 100k çekerlerdi. ardından bankayı arayıp kartı komple iptal ettirdim. enpara uyuyormuş qnb sadece kart iptal işlemini yapabileceğini söyledi. iade için sabah 8de bankayla tekrar görüşeceğim. internette araştırdım biraz bu durumu, bankanın iadeyi yapmaması durumuna karşılık önden karakola gidip tutanak tutturun diyenler var. orasına bakıcaz artık, şimdilik facebook ads'nin izinsiz kullanım formundan başvurup yapıp iade istedim. genelde olumlu sonuç alınmış. bekleyip görücez.

kafama takılan şey bu durum nasıl gerçekleşti. tabi hertürlü virüs girebilir ruhum duymaz bu konuda bi iddam yok ama ben bu tür dolandırıcıların fake siteler üzerinden kart bilgilerini ele geçirdiklerini biliyorum. pcden yaptığım son işlem ATO üzerinden yapılan ödemeydi. onda da kredi kartı bilgilerimi elle girmedim, dashlane otomatik doldurdu. dashlane mi hacklendi diye araştırdım herhangi birşey bulamadım, trde kullanılan platformlardan biri mi hacklendi yine (yemeksepeti, getir, migros vs) bilmiyorum.

nasıl dolandırılıyor bu millet diye gülerdim. başıma geldi aq. hakettim galiba.
Gizlenen 12 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
bankaya bile gitmene gerek yokinternetten rnek chargeback dilekçesi indir yarın fax ile enparaya gönder :) bu arada şuan olan bir olay değil bundan tam 1 ay önce biri senden kredi artı istemişte ve vermişte olabilirsin faebook reklam mantığı kullan öde şeklindedir reklamları verirsin tam 1 ay sonra ödersin raya kiradi kartını giren kim ise tam 30 gün öncekredi kartını oraya girmiş kulllanmış ve facebook bugun çekmiş parayı.
Vader bahsettiğin form https://www.qnbfinansbank.com/medium/document-file-405.vsf bu linkteki sanırım. enpara herhangi bir işlem için bankaya çağırmıyor zaten genelde telefon ve kuryeyle hallediyorlar ama tabi prosedürü öğrenmek için sabah 8 olmasını bekliyorum. formda da çalıntı/kayıp durumlarında karakol tutanağı ekleyin diyor fakat fiziksel olarak çalınmada mı tutanak isteniyor yoksa bu tür durumlarda da tutanak tutuluyor mu bilgim yok.
Zephyr sen tel falan ete d reik dilekçeyi faxla doldurda 14 gun içinde paran geri gelecek.
Zephyr benzer durumu ben de yaşadım, bendekinde de o dönem henüz amazon hesabım olmamasına rağmen amazon'dan ödeme çekildi. uygulama içindeki enpara canlı destekten yazdım ve talep açmışlar. sonra parayı iade ettiler ben de ondan sonra her yerde sanal kredi kartı kullanmaya başladım. sadece ödeme çekecek iken açıyorum internet alışverişine.

ek olarak; sanırım benden de dilekçe istemişlerdi, doldurup microsoft lens ile pdf olarak kaydedip eposta olarak göndermiştim diye hatırlıyorum.
Sabah enpara ile iletişime geçtim. Form istemeyip direkt sözlü olarak harcama itiraz işlemi başlattılar. 45 gün sürebilecek bir işlem olduğunu belirttiler tabi 1 haftada da sonuçlanabileceğini söylediler. Bunun dışında facebook'a gönderdiğim ticket olumlu dönüş aldı. Enpara'nın en güzel yanı para iadelerini 1dk bile bekletmeden hesaba yansıtması, fakat henüz o tarafta da bir iade görünmüyor. Facebook tarafından enparaya daha geçmedi muhtemelen. Beklicez.
Zephyr işte bak abicim sana işey diince ya yap yada bu amk sitesine sorma. biliyorum 45 gün boyunca paranı vermemej için direteceklerini o yüzden sana git fax çek diyorum allah allah çok biliyorsan sormayacan abi. facebook yapar iadeni 4 gune. yada faxla chargeback ararsan kimse sna iade yapmaz buraya soruyorsun bunu bilerek cevap veriyoruz sana ma sen mal gibi gidiyorsun yine arıyorsun.

yaptığın her itirazı için banka, visa ada mastercarda işllem başına 40€ ceza ödüyor o yuzen müşteriye chargeback yaptırmamak için 45 gun oyalıyor unutturoyor "aman sikerim ya" dedirtior.

Bu işlemlede banka suçlu enpara kartın 3dsiz provizyon vermemesi gerek bu işlemlerin her biri için sana birer adet 3d şifresi göndermesi gerekiyordu ama kontrol güvenlik sağlamadan onay vermiş işlemlere. Bu yuzden 3 işllem varsa 120€ ceza oder 3 işlem için 4 ise 160€.

Sen de en uyuz olduğum şeyi yapiyorsun olm kendi kafama göre davranacak niye soru soruyorsun ? boş yere efor sarfedip cevap vermişim gece keşke verrmeseydim.
internetten bir şeyler almak için internet alışveriş yetkisini açıp bir şeyler aldıktan sonra internet alışveriş yetkisini anında kapatmak bu ve buna benzer istenmeyen sorunların önüne geçer. Facebook ADS'de bir deneme yapmışsındır kartı unutmuşsundur ondan korur, kartın çalınır ondan korur. Basit ama etkilidir geçmiş olsun. 45 gün bekleyip nasılsa gelir deme fax çekip gerekeni yap yoksa sümen altı ederler paranı da alamazsın. Vader haklı yani
mertcangokgoz facebooka ilettiyse ve geri ödeme yaptık ediyse gerek yokartık 1haftada gozukur parasıhesabında. İlk 24 saat içerisinde gün geçmede habr erse anında işlerdi provizyondaydı çünkü şimdi 1 ile 3iş günü. 45 gün layıda şey eğer parakart değilde kredi kartısa 30 gun sonra ordemek zornda ya kendi kullansın kulanmasın önce ekileniödetiyor bilerek ondan sonra siklemiyor seni off amk birde ödedim diyorsun sikrim diene kdar devam ettiriyor bugun git yarın gel tutumuna
Aynı olay 2 sene önce başıma geldi. Akbank'ın kredi kartlarını kullanıyorum ve banka şüpheli işlem gerekçesiyle kartımı iptal etmişti. Daha sonra bankayı aradım ve bu işlemlerin bilgim dahilinde yapılmadığını anlattım. Bana form gönderdiler. Onu doldurup mail ile geri gönderim. Yanlış hatırlamıyorsam 40 günün sonunda para hesabıma geri gelmişti
Vader abi direkt qnb/yapı kredi/akbank vs olsa dediğin gibi fax çekerdim ama şubesiz bankacılık adı altında çalışan bi firma olduğu için sabah aradım direkt kendilerine de formu söyledim, qnb'nin formunu doldurup göndereceğim diye. Kendileri form istemedi sözlü talebimin yeterli olduğunu söyleyip işleme aldılar. 12345 no'lu harcama itirazınız işleme alınmıştır diye bildirim de geldi. Normalde şubeden almam gereken evraklar için bile şubeye çağırmadan ıslak imzalı bir şekilde kuryeyle gönderdikleri için garipsemedim durumu. Yine sizden aldığım bilgilere göre hareket ettim, hatta bana 45 gün dediklerinde bu sürecin uzun olduğunu, 45 gün sonra olumsuz bir yanıt karşısında hakkımı aramanın zorlaşacağını, üzerine bu borcun ekstresi kesilmiş olacağını ee ödediğim borcu da birnevi kabullenmiş gibi görüneceğimi de ilettim. Buna karşılık ödeme yapılan firmayla benim de bizzat görüşmemin süreci hızlandıracağını söylediler ki ben zaten o işi yapmıştım ek önlem olarak. ki 2-3 saat içinde oradan da geri ödeme onayı geldi. işlemler hala provizyonda, 24 saat geçmeden bu onayı almama rağmen hala herhangi bir hareket görünmüyor. Bunun da ödemeyi alan bankayla alakalı olduğunu düşünüyorum.

Buraya boşuna sormadım, sizden aldığım cevapları da gözardı etmedim ki bunun doğrultusunda bilinçli bir şekilde hareket etmiş oldum. ama dediğim gibi "şubesiz banka" adı altında iş yaptıkları için bu şekilde ilerlemem gerekti. Pazartesi sonuçlanmadığı durumda ben yine kendimi garantiye alıp ıslak imzalı formu hatta yanına gerekirse karakol tutanağını da ekleyip fax çekeceğim.

mertcangokgoz haklısın basit ama etkili. ben de o şekilde yapma kararı aldım dün ama bir süre sonra üşenip yapmayı bırakacağımı da biliyorum


An itibariyle 75,12 USD ve 29,37 USD ödemelerinin iadesi geldi. Diğerleri için hala beklemedeyim.
Zephyr hocam facebook aiade etmiş allahtan yoksa sen zor alırın o parayı bu mantıkla kusura bakmaherkesin kendin gibi görüyorsun yada yukarıda paylaştığın resimde enpara olduğu görmedik mi bilgi verirken enpara için bilgi verdik bizde hargebac yaptık amanında çoğu işleme heleki şu sitede bile kredi kartı ile bağış yapıyoru nelerle uğraşıyoruz hala bana enpara şöyle böyle diyorsun hacı sengiderken ben 5 10 tur falan attım ya kredi katıişlemlerinde başına gelecebilecek sorunlarla alakalı.

umarım üzülmezsin sonunda nedense beni dilemeyenler bu sitede 10 guns orna keşke sizi dinleseydimd iye ortaya cıkıyorlarda yaşarak öğren bi red edilsin o chargbackbaşvurun görce seni

telefon yolu ile itiraz almak yasalara aykırı bir kere dilerse şubesi olan dilerse olmayan banka olsun sen belgeni falxamak yada kargo iel göndermek zorundasın bu belgele master dcard yada visa ya gidiyor chargebackişlemini onaylayan mastercard yada visadır kimin haklı olup olmadığına onlar karar verir hiç bir banka önne geçemez. ama enpara senden sözlü aldık ayağına mastercard ve visaa gitmeden önünü kesiyor. yasal hakkın işlemden sonraki 45 gün. 46. gün o işlemlerin hi birine itiraz edemeyceksin 45. gün bi red gelirse yandım anam diye bağırırsın.
Vader Zephyr
Üniversiteden mezun olduğum ilk dönemde özel bir bankanın genel müdürlüğünde müşteri temsilcisi olarak çalışmıştım. Harcama itirazı telefondan yapılmaz, form doldurulup faks çekilir Vader'ın dediği gibi. Bu arada 30 gün derler, 45 gün derler ama ben aylarca sonuçlanmayan harcama itirazları çok gördüm. Söz uçar yazı kalır, fax çekmezseniz sonra zamanında itiraz etmemişsiniz derler. :)

Bu arada benim çalıştığım bankada da şubeden imzalı almanız gereken belgeler kurye ile gönderiliyordu, hatta uzaktan müşteri oluyordunuz telefonla arayıp, sonra tüm belgeler kurye ile gönderilip size imzalatılıyordu. Buna güvenip harcama itirazını da telefon üzerinden yapmaya kalkmayın. Çok fazla kişi form doldurmaktan kaçınıyor, sonra da tekrar tekrar arayıp meşgul ediyor diye müşteri temsilcileri şikayet kaydı üzerinden kolaya kaçıyor size telefonda laf anlatmakla uğraşmak yerine, sonra olan size olur.

Birde eklemek isterim, yine Vader'ın yukarıda dediği gibi 3d secure olmayan işlemlerde itiraz edildiğinde er ya da geç alıyorsunuz paranızı iade, belki nadir durumlar vardır tabii.

En güzeli sanal kart kullanıp limitini ihtiyaca göre revize etmek kullandıkça.
PortRoyale 2d secure yoksa şöyle oluyor banka ilgili parayı çekenfirmayı arıyor orneğin facebooka maila tılıyor deniyorki bu bu kredi kartı kartı bu tarihlerde hangişlem ve hangi fatura ile kullanıldı eer ürün satın aldıysa ürün kargolandı mı kargolandıysa teslima ldı evrağını sunun.

Facebookta diorki online reklambölümündekullanılmış. Banka busefer müşterisinia rıyorlütfen facebook ile görüşün çözün çözemezseniz tekrar bizi arayın diyor.

Şuan mesela aacebook tüm ödemelerini geri yatırdı ya arkadaş eğer itiraz işlemini geri çekmezse başı belaya giecek. Hem iade alıp hem itirazını devam ettirirse umarım çekmiştir bilerek kar sağalamaamacıyla firmalara zarar vermek suçundan ceza alır.
Vader Ben başvuru ve sonuç kısmını biliyordum, aradaki işleyişi sizden duydum. Yalnız hatırladığım kadarıyla bu harcama itirazlarının büyük bir kısmı da aile bireylerinden birisinin kredi kartını alıp çeşitli oyunlardaki premium özelliklere para yatıran çocukların harcamalarıydı. Kredi kartlarını çocuklarından koruyamayıp sonra da bankaya sövüyorlardı telefon üzerinden. :(

Bir de şeyi merak ediyorum aslında, bu çocukların yaptığı harcamaların akıbeti ne oluyordur acaba? Oyun hesabı yasaklanıyor mudur? Çünkü çocuk premium özelliği alıp kullanıyor, sonra parayı da iade almış oluyor ebeveyni.
dennywise Sith Apprentice » Sosyal » Genel
Selam Imperial. C# ve SQL ile kütüphane otomasyonu konsol uygulaması ödevim var. C#'ı ve SQL'i videolu bir şekilde baştan öğrenebileceğim sağlam kaynaklar nelerdir? Ve C# ile SQL bağlantısını bu otomasyonda nasıl yapabilirim? Kullanıcı ad-soyad kayıtları ve kitapların kayıtları SQL'de olacak. İkisi hakkında da hiçbir fikrim yok sadece orta seviyede C biliyorum.
Gizlenen 5 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
https://www.freecodecamp.org/

W3 School yapısını ve örneklerini görmen için yararlı olabilir.
https://www.w3schools.com/cs/index.php
https://www.w3schools.com/sql/default.asp

İzlemediğim için bilmiyorum ama muhtemelen çok yararlı olmayabilirler, BTK Akademi'de şu şekilde 2 kurs var.
https://www.btkakademi.gov.tr/portal/course/c-7008
https://btkakademi.gov.tr/portal/co...yorum-8249
Chat gpt'ye sorabilirsin. Bizden daha çok yardımcı olur hahaha
Yukardaki arkadaşa katılıyorum. Chatgpt bu tarz basit ödevleri çatır çatır yapıyor.
Önce google'dan neyi nasıl yapman gerektiğine genel olarak bak. Videoları izle ve C# / SQL hakkında bilgi sahibi ol. Konsol uygulaması derken eğer window'lar ile çalışmayacaksan hocan terminal üzerinden menu input falan istiyorsa hepsinin detayını bir kağıda yaz.

Sonra ChatGPT yi aç, güzel bir açıklama ile projeni anlat. Yeni öğrenilen dillerde en büyük sorun üzerinde çalışılabilecek bir temel yapılamamasıdır. ChatGPT sana kodlar verecektir, o kodlar da temel sorununu çözer. Temelden başlayarak deneme / yanılma metoduyla iyice öğrenirsin.

Mantığın kabaca şu olacak (Öğrencinin kitap kiraladığını varsayıyorum.);

Tablolar
-books (id,name,author,publish_date)
-students (id,student_id, name, surname, date_of_birth, email, rent_allowed)
-student_rented_books (id, student_id, book_id, rent_date, required_return_date, actual_return_date)

+Tüm kitaplar books tablosunda olacak.

+Tüm öğrenciler students tablosunda olacak. rent_allowed o öğrencinin şu anda kitap almasına izin var mı onu belirten bir boolean değer. Yani bir öğrencinin aynı zamanda 1 kitap almasını istiyorsan öğrenciye kitap verdiğinde rent_allowed'i 0/false yapacaksın. Kitabı geri getirdiğinde tekrar 1/true olacak.

+student_rented_books ise öğrencilerin kitap kiraladığı anda verileri gireceğin tablo. İlk kitap kiraladığında actual_return_date boş olacak. Kitabı geri getirdiğinde oraya getirdiği tarihi yazacaksın. Geciktirmiş mi geciktirmemiş mi belli olur.

Kolay gelsin.
herkese çok teşekkür ederim
Benzer bir ödev de benim vardı veritabanı olarak acces kullanmıştım ama sorgular vs aynı zaten, githuba yüklemiştim işine yararsa bir göz at istersen. Grafik sayfası çalışmayacaktır tahminen Zedgraph diye bir ek kütüphane kullanmıştım o zaman bile hata veriyordu onun haricinde projede herşey çalışıyordu.
github linki: https://github.com/cemkesici/c-sharp-kutuphane.git
using MySql.Data;
using MySql.Data.MySqlClient;
public MySqlConnection baglan= new MySqlConnection("Server=127.0.0.1;Database=MyDB;Uid=kullanici;Pwd='sifre';");

private void Deneme(object sender, EventArgs e) {
try {
baglan.Open();
if (baglan.State == ConnectionState.Closed) return MessageBox.Show("Bağlantı başarısız");
//Bağlantı başarılı bu alana ne yapacaksan yapabilrisin.
} catch (Exception er) {
MessageBox.Show("Hata! " + er.Message, "Hata Oluştu", MessageBoxButtons.OK, MessageBoxIcon.Error);
}
}
Yukarı