Registrieren
Anmelden

WilDHunteR

K****** M*****
Sith Sorcerer
Çorum
Haziran 2017
Henüz bize kendisinden bahsetmemiş...
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
Cevapladığı yorumlar
SARI Lieutenant Commander » Sosyal » Genel
Son zamanlarda sardığınız bir şarkı var mı ben de sarıyım?
Gizlenen 45 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Bu aralar dinlediklerim
Göksel kıskanıyorum
Teoman çoban yıldızı
Emircan igrek kor
Jabbar cesaretsizce olmuyor
melek mosso kirpiklerin
Tekir ağlaya ağlaya
Grkrece Sana ne yaşatmışsında bunları dinliyorsun
SARI melodileri güzel dmdbdkdbjs
nikita Spotifayım yok :(
nikita Grkrece

çok güzel müzikler attınız hepsini dinleme listeme ekliycem
Gülşen - Nazar değmesin
Gülşen - Canın sağ olsun
Gülşen - Yalanlar çok güzel
Gülşen - Gözü karalım
Gülşen - Aşk cinayet sever
Ayçin Asan - Değmezmiş sana
Ayçin Asan - Her şeyim oldun
Ayçin Asan - Sev yeter
Melek Mosso - Sabahçı kahvesi
İrem Güral - Dön diyemem
Tülay Maciran - Unut Beni
Linet - İhtimal
Linet - Aman aman
renasabakay Bunları dinliycek ne yaşadın bee kardeşim...
Bugün şu şarkıya denk geldim çok hoşuma gitti melodisi
Uzun versiyonu silinmiş 🥺 çok güzel düet olmuş baya sarmıştım
özellikle canlı halini atıyorum şaheser
Çarşamba dizisinin bi editini gördükten sonra dilime dolandı
California Dreamin' - Bobby Womack
TONY MOTANA - SKT, Marco
Remotely Close: Silkyway - Kutiman, Elif Çağlar
Doomsday - MF DOOM
Belong in the Sun - ¿Téo?
Clandestina - FILV, Edmofo
phonk tarzına sardım ya baya
Benim bu aralar en sık dinlediğim 3 Doors Down- Kryptonite
Metro Boomin - Too Many Nights Feat. Don Toliver & Future
Bu aralar fav şarkım
birden fazla var,

Şebnem Ferah - İyi gün dostları
Şebnem Ferah - Ya hep ya hiç
Şebnem Ferah - Yağmurlar
Şebnem Ferah - Mayın Tarlası
Şebnem Ferah - Bu aşk sana fazla
Red Hot Chili Peppers - Otherside
Athena - Gülün dikeni
Sagopa Kajmer - Dokunan yanar
Göksel - bir seni konuşurum
Göksel - Benden geçti aşk
Göksel - Canım
Göksel - Yalnız kuş
Göksel - Çölde bi' vaha
Göksel - İnsafsız
Göksel - Acıtmaz beni
Candan Erçetin - Gamsız Hayat
Son zamanlarda değil ama genel olarak hayatımda bu soruyu karşılayan şarkı Milow'un Ayo Technology coverı
Guns N' Roses - This I Love

Pentagram - Bir
Pentagram - Bu Alemi Gören Sensin
can koç - gökyüzünü tutamam
Morrissey - let me kiss you
Green carnation - my greater cause
Bandista - aşk şarkısı
and those i love, thanks for sticking around
mary an o cross
My_Immortal Sith Tyro paylaştı!
izlemeyenler için başlığın açıklaması psikoloğun;karşısındaki kişiyle empati yapabilmesi için tamamen bağımsız ve nötr olarak olaya dışarıdaki pencereden bakan bir göz olması gerektiğini söylüyor. Sizin düşünceleriniz nedir?
Gizlenen 22 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Psikoloji alanyazınında bu konuyla alakalı çalışmalar var. Burada asıl problem psikoloğun empati yeteneğini engellemesi değil. Problem olabilecek şey danışan bireyin seans esnasında kendi düşüncelerini rahat bir şekilde ifade edebilmesi.
Bu durum hakkında böyle bir durum yaşamayan yorum yapamaz diye düşünüyorum her ne kadar dışarıdan ayrımcılık yapılıyor gibi gözükse de benim bizzat gittiğim psikologlar aşırı dindarı ve bir süre sonra mesleği haricinde bana dinsel tavsiyeler vermeye başlıyorlardı. ve inanın bu durum inançsız biriyseniz çok daha can sıkıcı oluyor. eğer kapalı olduğu halde duruma nötr kalıp profesyonel bir şekilde mesleğini icra edebilecekse sorun yok diye düşünüyorum ama şu ana kadar tanıdığım kapalı psikologlar bir süre sonra konuyu mutlaka dinsel bir boyuta getiriyorlardı.
Psikoluğun sadece başörtülü olmasına değinmedi uzman ve danışanın hiç bir şekilde duygusal bağ kurmaması gerektiğini söylüyor. dikkat dağıtıcı kıyafetler Atatürk rozeti, din vs ama maalesef bir kesim koskoca prof. Cahil yaptı bile :)) WilDHunteR
Kesinlikle düşüncelerinize katılıyorum psikolog, danışanı her kim olursa olsun nötr bir şekilde yaklaşmalı. Seans esnasında kendi yaşamındaki sosyal olayları veya benimsediği düşünceleri danışanına yansıtmamalı aksi halde meslek etiğine uygun olmayan profesyonellik dışı bir durum oluşur. Umut
ben genel olarak sokak dışında herhangi bir yerde böyle dinsel veya siyasi tutum belirten bir giyim tarzının olmaması gerektiğini düşünüyorum. Meclis'te mesela. Orası din sempatizanlığı yapılacak veya laik çatısı altında meclis kuran bir devlete karşı çıkılacak bir yer değil. Her açıdan tarafsız olması gerek ki kararlar da tarafsız olsun. Burada herkesin nizami ve tarafsız durması, davranması gerekli. Hala var mı bilmiyorum ama ilkokullarda tek tip giyinilmesi, resmi kıyafet olması çok güzel bir uygulamaydı bana göre. Kimseyi ne sosyokültürel, ne ekonomik ne de dini açıdan tartıyorsun. Sadece karşındakine odaklanıyorsun. Psikolog veya çoğu meslekte de geçerli bence bu durum.
üstün dökmenin konuşmasının tamamını dinlerseniz 'psikolog bir kadın şort giyerek de danışma yapamaz' diyor..

zaten bir psikoloğun karşısındakine yorum yaparken kendi hayatının tamamen dışında, tarafsız bir şekilde olaya bakması gerekir. Umut mesela siz karşınıza kapalı bir psikolog geldiğinde kendinizi rahat hissetmediniz e o zaman kapalı bir kadın başı açık bir psikoloğa denk gelse o da kendini rahat hissetmeyecektir? bunun gibi sorunlar insanların günden güne değiştiği dünyada her alanda karşımıza çıkacaktır.

Herogon bu düşünce şeklini acilen değiştirmeniz gerektiğini düşünüyorum. sizin düşüncenize göre azıcık 'farklı' olan kimse herhangi bir işte barınmamalı. insanlar tek düze olmalı. hatta bu düşüncenin kaynağında kadınlar da bazı işleri yapmamalı ve eşcinseller yok olmalı.. insan önce kendi iradesine sahip çıkıp karşısındakini dış görünüşüne göre değerlendirmemeli, ön yargıyı kırmalı.

meslek etiği gereği 'başı kapalı' kişinin bir sorumluluğu var ve bunu yerine getirmemesi diğer işini düzgün yapan 'kapalı' psikologların başını yakmamalı. keza açık olup işini iyi yapmayan psikologlar da mevcuttur. bunların önüne geçmenin belki de tek yolu her hastanın seans sonrası katılacağı bir anket ve bu anketleri denetleyen bir kurum. kapalı bir kadın psikolog ile 5 vakit namazında bir erkek psikoloğundan birbirinden tek 1 farkı yoktur. psikoloğa giden kişi eğer karşısındakinin kendini yargılayacağını ya da rahat edemeyeceğini düşünüyorsa çok değil az biraz araştırma sonucu doktorunu kendisi seçebilir diye düşünmekteyim.
bu ülkede bunları anlatamazsın. çoktan cahillik hastalığının dönülmez bağnazlık evresine girilmiş durumda. en ufak bir söylevi hemen ahlak bekçiliği, din düşmanlığı, 28 şubat duyarına bağlarlar ve haklı çıkman imkansız hale gelir. benim fikrim elbette her konuda olduğu gibi o bölümün yeterlilik kazanmış kişileri alanlarında neyi uygun görüyorlarsa onu uygulamaları. ama ülkemizde diğer her şeyde olduğu gibi bir dikta anlayış söz konusu. daha önce de rehberlik öğretmenleri için aynısını söylediği için linçlenmişti muhafazakar kesim tarafından. bu muhafazakarları da bir türlü anlayamadım adama sorsan zaten kadın doktor, psikolog, öğretmen vs.'ye karşı ama başörtülü olmasın deyince de kükrüyorlar, cahil işte..
My_Immortal Programa şimdi bakma fırsatım oldu. Sayın Dökmen'in meslek etiği hakkında söylediklerine katılıyorum. Muhtemelen şuanki sosyokültürel ortamdan dolayı başörtü örneği halk tarafından daha yüksek bir tepki görmüştür.
kernelpanic ben muhafazakar bir birey değilim yani hic degiliim:d ama başörtülü kadınların psikolog olabileceğini düşünüyorum. kadının mesleği ayrı kendi inancı ayrı benim birçok tanıdıgım başörtülü insan var fakat hiçbiri beni herhangi bir konuda yargılamaz. siz neden onları bu kadar yargılıyorsunuz anlam veremiyorum
Konuda zaten başörtülü diye kimse yargılanmıyor. Sadece o mesleğe uygun olup olmadığı konuşuluyor zaten olayda sadece başörtüsü konu alınmadı mesleği nötr olarak etkileyen diğer etkenlerde tartışılıyor. Gel görki konu yine sadece başörtüsünde tıkanıyor. :))) biricikbeyaz
biricikbeyaz ben kişisel bir şey demedim alanında yeterliliği olan kişiler neyi öngörüyorsa onu uygulasın dedim, istiyorsan 40 yıl akademik kariyer yapıp bu olayı kendince halledebilirsin. sondaki muhafazakarlara dediğim şeye gelirsek yine bir şey demiyorum dikkat edersen kendi içlerindeki paradoksa dikkat çekiyorum. isterse kafasına kabak takar gezer banane. yine 28 şubat linci yedik mıkı.
bazı yerlerde uyum olmalı bence. Üstün Dökmen de kendi alanından doğru olan ne ise onu söylemiş. Bilip bilmeden yorumlamak bize kalmaz. Nasıl bir asker turuncu budist kıyafeti ile askerliğini yapamıyorsa bunu da yapamaması normal diye anlamak lazım. Bizim mağduriyet aşığı milletimiz için kaçınılmaz video olmuş tabi.
Avukatlar hakimler savcılar için de aynısı geçerli aslında. Avukatlık serbest meslek olsa da kamu görevi.
Sıkıntı dini sembol taşımakla dinin siyasetin parçası olması arasında islamda farklılık olmaması. Siyasal İslam demek bu anlamda abes mesela. İslam kendi başına siyasal, hukuki ve devlet düzeni olan bir din. Bu yüzden türbanı bir dini sembol olarak kabul etmek çok zor bence. Bu yüzden haç takmakla bu bir değil. Hristiyanlığın kendi siyasal söylemi yok ama İslamın çok güçlü şekilde var
Haklı ve doğru. Kapalı pisikiyatrist islama inandığı için kapalıdır. Örneğin sen bi kadın olarka o gece random bi adamla birlikte olup 8 senelik manitanı aldatmışsındır. Sabahuyandığında bunun yükünü hissedersin pisikiyatrist gitmek istersin bi gidersin kadın kapalı. Onun inancına göre yaptığın şeyin adı zina ve inandığı dinde en büyük cezayı hak eden bir suç. Bu kadın normalde seni "ne olacak hayata bir kere geliyorsun oldu bitti burada yapacağın şey bence erkek arkadaşın abahsetmesen bile ilişkiyi devam ettirme, olan saygın varsa bir sebebini bul ayrıl ama bu yaptığın için kendini suçlamana gerek yok" tarzında öğütler vermesi gerekirsen sırf inandığı dinle ters düşmemek adına kafasındaki başörtüyü çıkarmayn o pisikiyatrist zinayı bu kadfına övecek ve korkacağın birşey yok diyebileceğini sanıyor musnuz?

ben sanmıyorum içten iç elanetleyecek bakışlra aşalamalı olacak falan. Olmaz ters inandığı din ile yapacağı şey birbirine zıt olan insanlr ya o işi yapmamalı yada dininin her sembolünü bir kanra bırakıp en ufak dini bir simge kalmadan üstünde işini orada yerine getirmeli.
Vader tamamiyle katılıyorum her kelimesine
Vader bu konuyla ilgili başka bir psikolog arkadaşım tepki göstermişti. Onlarda galiba empati duygusu ön plana çıkıyor bu durumda ve kendisinin baş örtülü yakın bir doktor arkadaşının empatisinin çok yüksek olduğunu söylemişti. Başka bir başörtülü psikolog tanıdığınınsa allahın dediği olur ifadesini söylediğini söyledi. ha bana kalırsa profesyonel olarak bakılıyorsa (ateist imam gibi) sorun olmaz.
Din sorgulamayacaksın diyor bilim sorgulayacaksın diyor hangi dinden olursa olsun dinine sıkı sıkı bağlı bir kişi bu ve buna benzer bölümleri neden seçer ?
onurkorkmaz hıcam islam dininde kuranı açarsanı en büyük günahın zina oolduğunu okursunuz. bekar erkek ve kadına verilen zina cezası 100 er kırbaçtır eğer evli bir adam yada kadın zina ederse cezası direk recmdir.

dinden cıkan adama bile recm cezası yoktur. Bu yuzden en büyük günay zina olarak kabul edilir.

Örneğin bir kadının başını açması onu cehenneme göndermez. ama zina etmesi cehennemlik kılacaktır.zina eden erkeğin şahjitliği bile kabul edilmez.

Sence bu durumda başını açmayı bile kabul etmeyen kadın zinayı övebilri mi? zina için kendini ferah tut diyebilir mi? İslamdan çıkar o zaman. İnanan bir mümin ise empatinin e sini dahi yapamaz bu kadar zina hakkında kuranda geçen hadis varken.

O yüzden hiç tatlı su müslimanı rolü üstlenmeye gerek yok. İslamda kuran ne derse odur yorumlanamaz.
meriwe psikoloji okuyan seninsin döktür düşüncelerini
sorunlutavuk çok şey demek istiyorum ama beceremiyorum...
bu a rada bu başlığı bence düzeltelim Başörtüşlü Pisikiyatr olur mu olmaz değil başörtüsü sadece simge.

Müslüman, Hristiyan, Yahudi yada herhangi bir dine bağlı bir pisikiyatr olamamz. doğrusu budur.
Üstün Dökmen gerekli açıklamayı yapmış. Konuşmasının tamamı dinlenmeden yorum ve eleştiri yapanlar için
Vader şey, benim pek inandığım söylenemez fakat kuranın Türkçesini okudum recm ile ilgili söyledikleriniz doğru. Öbür taraftan ben bu konuda nasıl düşünülmesi gerektiğini bilemediğim için nötr bakıyorum olaya. Zira kendi inancım ya da inançsızlığımı karıştırmak yanlış olur.
Başörtüsü bir şeyleri temsil ediyor evet ama başörtüsü takan her kadın aynı düşünce yapısına mı sahip? Kesinlikle hayır.
Herkesin her şeyi gerektiği gibi yaptığı ütopik bir dünyada yaşasaydık bu gibi sembollerin, zorunlulukların, dinlerin, toplulukların kesinlikle tarafsız olamayacağını söylerdim ama böyle bir dünyada yaşamıyoruz.
Başörtüsü takan iki kadın herhangi bir x konuda aynı tavır ve düşüncede olmayabilir yani. Bu bence tüm insanlar, inanışlar ya da topluluklar içinde geçerlidir.
Hocamızın dediğine hem katılıyor hem de katılmıyorum bu yüzden. Yani işi yapan kişi tam anlamıyla profesyonel davranamazsa başının açık olup olmadığı da, neye inanıp inanmadığı da önemini kaybeder.
Müslüman olup islama uygun davranmayan kadın/adam gördüğümüz gibi, inanmayan ama ahlaki doğrularıyla muhafazakar yaşayan bir sürü insan tanıdığımız gibi...

Aklıma şu dizisindeki psikolog sahneleri geldi. Onda da böyle bir duruma gönderme vardı.
Murathan_teller Admiral » Sosyal » Öneriler
izlediğime değecek mini dizi önerisi olan var mı
Gizlenen 27 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Chernobyl izlemeni tavsiye ederim.
+Askeri ve kaliteli bir yapım istiyorsan: Börü
+Dönem yakın geçmiş seviyorsan ve az bir satranç kültürü kazanayım diyorsan: The Queen's Gambit
+Beynim yansın izlerken zekamı kullanayım ve gizem dedektif polisiye ve vaktinin her dakikasını kalite içinde geçirmek istiyorsan: Sherlock
+Yakın tarih, belgeselvari gerçekçilikte, yaşanmış bir kaotik durumu izlemek istiyorsan da: Chernobyl
Kendine iyi bak, umarım işini görür ;)
fringe, 11.22.63, gilmore girls, outlander
Bodyguard
11.22.63
Chernobyle
Wandavision
Börü
The Falcon And The Winter Soldier
The Queen's Gambit
Taboo
Moon Knight
Devs 'i öneririm keyifli ilginç bir hikayesi var
Murathan_teller

Bir Başkadır
Şahsiyet
Masum
Alef
Saygı
Ayak İşleri
Metot
Gibi
Uysallar

ve bir tane de yabancı yapım bırakıyorum: After Life
when they see us
11.22.63
The Spy
The Queen's Gambit
Şahsiyet
Chernobyle
Daha yeni başladım ama mükemmel görünüyor ve ilerliyor: The Sandman
Unsere Mütter Unsere Vater
When they see us - Central Park Five diye gerçek bir hikayeyi anlatıyor.
Band of brothers - 2.dünya savaşını anlatıyor.
dediğin gibi mini değil ama Forever'ı önerebilirim.
hocam valla bu kadar geç izlediğime bin bir pişman olduğum ve yeni bitirdiğim diziyi tavsiye edebilirim. True Detective. müzikleri atmosferi şahane bir dizi
The Wire seven biriysen kesinlikle We Own This City dizisine göz atmalısın. Zaman yolculuğu yapan bir seri katil hikayesi içinse Shining Girls'e bakabilirsin. Son zamanlarda izleyip beğendiğim mini dizilerden. Özellikle We Own This City'nin izlediğine kat kat değeceğini düşünüyorum.
the island izleyebilrsin lost varii bir yapısı adaya düşen bi grup insan hafızaları silinmiş şekilde kendilerini bulurlar ve herkes neyin ne olduğunu öğrenmeye çalışır
brew brothers
spotlight
manhunt unabomber
entourage :)
aksiyon yok, durgun bir dizi ama izlediğine değecek bir yapım .olive kitteridge
Kesinlikle The Bear
uurdgnn the bear mini dizi değil. 2. Sezon onayını aldı.

Ancak gene de önerilir müthiş bi dizi
Dram seversen patrick melrose dizisini tavsiye ederim. Benedict abimiz muhteşem oynamış
uurdgnn Siteye düşmesini için sabırsızlanıyorum ya
Yukarıda bir iki yazılmış ama ben de tekrar edeyim.

Yerli olarak Ayak İşleri gerçekten kısa ve sıkmayan bir dizi.
Yabancı olarak da End of The F*cking World öneririm.
virginfox Sith Apprentice » Sosyal » Öneriler
Merhaba seri katil , seri katiller ağırlıklı dizi veya film öneriniz var mı? (Mindhunter izledim.)
Gizlenen 3 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Dexter izleyebilirsin.
2013 Hannibal İzleyebilirsin.
law and order'da dağınık halde baya bölüm var seri katil anlatılan
Gerçek seri katil belgeselleri izle daha keyifli
ck2022 birçoğunu izledim belgeselerden tlc üzerinden izlemeyi tavsiye ederim
Ted Bundy'yi anlatan bir film : Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile
bir de korelilerin seri katil filmlerini beğenirim : Memories of Murder , The Chaser
jackieboy Sith Apprentice paylaştı!
ilk better call saula mı başlayayım breaking bad'e mi?
Gizlenen 3 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
bence önce oz izlesin sonra lost araya heroesi ve spartacusu de katıp bizim geçtiğimiz yollardan geçtikten sonra breaking bad izlesin yoksa kesinlikle sarmaz.
oz'u ve lost'u bitirdim zaten reis de bcs konu olarak breaking badden önceki yaşantılar anlatılıyormuş diye gördüm ondan sordum
jackieboy başkan better call saulu izlersen beğenmezsin bb den önce. O dizinin olayı tamamen bb ye hayran kalıp o hikayeye devam ettiğin için güzel. aman diyim bok edersin

better call saul tek başına bir dizi olsaydı eğer breaking bad çekilmemiş olsaydı emin ol suan konusuyor dahi olmazdık. saulun en güzel yanı bizi alıp 10 sene önceye götürüp o duyguları tekrar yaşatması.
Yukarı