Kaydol
Giriş yap
Mertys
Mert Yıldız
Sith Apprentice
Adana
Aralık 2019
You DİED!
Takipçileri göster
Son Dinlediği Şarkılar
Playlistleri
Bağlantıları
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
T. Bölüm
603 / 614
Filmler
T. Süre
2g 15sa
T. Film
31 / 33
 
Beğendiği Yorumlar
GeForce Now uygulamasında yaşanan bir bug yüzünden, sistem de yayımlanması planlanan oyunlar bir kaç dakikalığına sistemde görünür oldu. God of War, Demon's Souls, Ghost of Tsushima gibi oyunların PC'ye gelmesini uzun zamandır bekleyenler için müjdemi isterim.
13
Abi_Von_Kene_Bi ben de ilk elektrikli arac surdugumda smilasyondayim sanmistik. o motor sesi olmayinca anlamiyorum surdugumu hizlandigimi

beyni alismasi iste otomatik senin beyinde fan sesi bekliyor harddiskden ciyak ciyak ses bekliyor gelmeyince kandirildik diye dusunuyor
Vader doğrudur elektrikli araca ben de yolcu olarak bindigimde araç buz pistinde kayıyor gibi hissetmiştim.
Fan sesi efekt ne ya haykırdım ahahah
Paradox (temsili)
63
Gizlenen 2 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
YKS sonuclarini alalim ey ahali ZABAHİN KORUNDE UYANDİM ELİMDE ZOPA!

Konuyu gorup sonucunu yazmayani yakalarsam kendisini ölmüs bilsin.
68
Vader benim sol böbreği alacaktın bi ara sahibinden temiz, bakımı tam
yatay geçişler sayılıyor mu itü'ye geçtim ben de xd Vader
Ananı avradını lan! Aşırı iyi olmuş aşırı.
Witcher 'ın animesinin çıkmasını istemiştim hep, sonunda çıktı ve hayal kırıklığına uğramadım. Nereden başlayacağımı bilmiyorum, o kadar iyi. Uncle Vesemirin çocukluğunu ve gençliğini görmek beni duygulandırdı. [dikkat wild hunt oyunundan spoiler!] Wild Hunt oyunundaki ölümü hala gözümün önünde, özellikle ölümünden sonra, arkadan "Farewell old Friend" müziğinin eşliğiyle Kaer Morhenin Vesemirsiz boş yerlerini göstermesi beni bitirmişti.
Filmdeki çizimler olsun, canavarlar olsun, savaş olsun, kan ve vahşet olsun hepsi mükemmeldi. Vesemirin Kitsuyu yaraladığını sanıp aslında illüzyon ile Illyana'yı yaralamış olması ve hayalini kurdukları gölün orada ölmesi çok üzücü sahneydi, o sahnede özellikle Vesemirin hissettiklerini film bana çok iyi aktardı helal vallahi. Witcher'ın normal dizisinden kat be kat güzel olmuş.

Tetrayı görünce aklıma Yennefer gelip durdu hep. Taşıdığı kolye benzeri bir şey, net gösterilmese de Yennefer'ın taktığı gibi bir şey mi acep, o kadar bilgim yok.

Gelelim bizim aslan mı aslan, reisimiz Geralt namı diğer White Wolf'a. 1:04:09 burada görür görmez içimde "Acaba Geralt gösterilecek mi? Yoksa devam filmi ya da dizisi olduğunda mı gösterilecek?" diyordum sonra bi anda dank etti, bu kesin Geralttır dedim ve harbiden de öyle çıktı. O son sahnede tüylerim diken diken oldu yav. Son sahnede Geraltın gösterilmesi boşa değildir, devam filminde yada dizisinde Geralt'ın gençliğini göreceğiz kesinlikle, ya da umarım öyle olur :)

Normal dizisinde ise yüksek ihtimalle bu filmdeki savaş ile ilgili flashback veyahut bilgilendirme amaçlı konuşma gibi şeyler olabilir. Çünkü önemli bi konu özünde, Witcher lara soykırım oluyor resmen ve labaratuvar yok oluyor.

Neyse çok yazdım, Witcher fanı olduğum için biraz abartmış gibi gelebilirim size ama cidden güzel olmuş, witcher fanı olmayanlar ne düşünüyor merak ediyorum, dilerlerse özelden veya buradan yazsınlar, merakla okurum.

"I hate portals."
9
Balon patlatabilirsiniz. Zaten kimse kutlamıyor..
8
Gizlenen 5 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Profilinin gizli olduğunun farkındasın dimi? 😀 Ne kimse balon patlatabilir ne de doğum gününü kutlayabilir 😀
Xmehmetaltay burası için dememiştim zaten 😀 açtım profili
yemreyazici neresi için dedin sayın doğum günü cfocuğu :) allah aşkına çok merak ettim enrede baloınlarını patlatacaklar?
yemreyazici kendi kendini ihpar eden biri daha :) yahu sevineyim mi yalan soylemeyi beceremiyonuz diye uzuleyim mi icinden cikamiyorum 😀 sekiz yasinda dedeme ilk soyledigim yalani bile hatirliyirorum, bugun kim sorsa hikayeyi aynen oyle anlatiyorum, nasil balik hafizali adamlarsiniz
nebennebura bunun üstüne sıçış hikayesi tanımam.
resmen tarihin en komik intihar notu :)
Yukarı