Bence bar sanesindeki adam gerçek değil. Geçen bölümde de dediğim gibi Elliot'un hayali babası o. Çünkü adam Elliot'dan özür diliyor sonra burda baban olsa eminim özür dilerdi diyor. Çok üzgünüm diyor sonra baban seni attığı için eminim çok üzülmüştür diyor. Elliot'un kendi kendine konuşması olarak yorumluyorum bunu. Çünkü son sözü de; "Başka bir yaşamda görüşmek dileğiyle"