Registrieren
Anmelden

wkdsold

C***** K*****
Lieutenant Commander
İstanbul
Haziran 2017
Henüz bize kendisinden bahsetmemiş...
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
0dk
T. Bölüm
0 / 0
Filmler
T. Süre
0dk
T. Film
0 / 0
 
Cevapladığı yorumlar
Sauron The Loki » V.I.P
Selamlarr arkadaşlar sizi bir konu hakkında bilgilendirmek istiyorum veya derdimi anlatmak artık ne oluyorsa.
Hiç lafı uzatmak istemiyorum sitede bir grup üye bana karşı cephe oluşturmuş. Bunun sebebini az çok bilen vardır sanıyorum o sebeple tekrar olayı buraya yazmak istemedim. Cephe oluşturmaları veya benden hoşlanmamaları zerre umrumda değil hatta küfür/hakaret etmedikleri sürece yine görmezden gelecektim ama çok ağır küfürler ve cümleler kuruyorlar. Ben bu kişilerin yazdığı postlara cevap vermemeye özen gösteriyorum çünkü küfür etmeden konuşacak kadar zekalarının olduğunu sanmıyorum bu sebeple özgür oldukları profillerine gidip onlarla bu sorunu konuşmadım veya cevap vermedim yazdıklarına. Buraya gelip sorunun ne olduğunu ve nasıl bir çözüm istediklerini anlatmalarını istiyorum.
Ben çok sıkıldım her gün bir profil altında açılmış posta etiketleyip hakaret veya küfür ediyorlar bu kadar kendilerinden eminseler gelsinler aynı o leş (küfür ve hakaret) ağızlarıyla burada da konuşsunlar. hades bakikblk mertcako komunation valarmorghulis kilopatrayimben ziyazn captainenes barannisikk
Etiketlediklerimin hepsinin hakaret veya küfür ettiğini söylemiyorum ama sanırım bir kuyruk acıları var, onlar da gelsin sorunu çözelim. Bu kişiler hariç varsa benimle bir sorunu olan bu post altına gelip sorununu yazsın çözelim ben gerçekten sıkıldım.
15-16 hadi 18 yaşlarında olan bu kişilerle böyle bir olay yaşamak istemezdim ama nasıl olduysa olmuş çözmek lazım bu sebeple postu açıyorum.

SSleri kafanızda bu kişilerin ne tarzda konuştuklarını anlamanız için yayınlıyorum yoksa pek mutlu değilim yani küfür yediğim fotoğrafı yayınladığım için.

görsel
görsel
Gizlenen 94 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Platformda küfür yasak değil mi ? üstelik baya ağır hakaretler var burada.
dozajı kaçırmış bunlar cidden dertleri ne acaba merakla bekliyorum
Sürekli aynı kişilerle sar başa aynı sorunların yaşanması gerçekten ilginç neden bir olgunlukla çözülemiyor cidden ben de merak ediyorum. Üstelik tekrar tekrar affedilip geldiğiniz bir platformda neden bir nefret propagandası yürütüp her yerde küfür edersiniz ki?
Olay tam olarak nedir. Bu ismi geçen kişiler neden küfür ediyor.
Elimden geldiğince arabulucu olmaya çalıştığımı biliyorsun .Yazdığın kişileride senide sevdiğimi daha önce sanada yazdım. Keşke bana biraz daha zaman tanısaydın. Bir orta yol bulabilirdik. Yaşları küçük olabilir belki ama onlarda mükemmel gençler . Yaşlarının genç olmasından kaynaklı olarask espiriyi biraz fazla kaçırmışlar hatasızlar demiyorum . Hatta bende bu postta olduğu gibi olayları frenlemek için uğraşmadım değil. Ama Emeklerimin boşa gitmesi gibi bir şey oldu bu post. Beni üzdü. Yanlış anlamanıda istemem seninde kendini ifade etmene müdehale etmiyorum elbette . Ama baştada söylediğim gibi biraz zaman tanımanı isterdim .
Ben kendi adıma Sauron u severim kafa adam paylaşımları tarzı da hoşuma Gidiyor arkadaşlar la mevzusunu tam anlamıyla bilmiyorum o aralar sosyal de cok aktif değildim yada benden önceydi atışma tartışma biyere kadar kimse kimseyi de sevmek zorunda değil ama bura kuralları olan bi site bunlar da ağar hakaretler seviyesi fazla düşük olayları geride bırakmayı kavganın tüm tarafları öğrenmeli bence alt tarafı bı atışma kimse kimseye ölümcül yada asla affedilmiycek bı hata yapmadı sonuçta ama küfür için yazan kişiler cezalandırılması gerekir bence (zaten cezalandırılmadıysa)
Gayet yerinde uygulama küfüre karşı biri değilim ama Hades baya aşırıya kaçıp ailevi değerlere hakaret etmiş bence bunun da bir sınırı,cezası olmalı.
gayet anlaşılabilir sosyal medya örneğiniz deki gibi kişiler profillerin de yaptıklarından kendileri sorumlu olması yarattığı imaj tamamen kendi kararları. olayları da bilmiyorum ama sauron'un yerinde olsaydım direk dava açardım kimlik onayı mevzusundan dolayı işler dahada kolaylaşırdı. kimlik onayı hakkında aklında soru işaretleri olan kişilere de ufak bir örnek bu post bunun çok daha farklı örneklerini internet ortamında görmek mümkün. cevaplar için teşekkürler.
Aranızda ne geçti bilmiyorum ama nasreddin hoca fıkrasını okuduktan sonra tamamen senin tarafını tutmaya karar verdim. Herhangi bir müdahale, plan, komplo düşüncesinde isen beni de kullanabilirsin.
Karakter yoksunluğundan başka bir şey değil!
suriyeli gibi acındırma 2 ss atıp bana küfür ettiler, vurdular cevap vermedim demeyle olmuyor kusura bakma ama zekalaranın olduğunu sanmıyorum diyemezsin, (sosyal bölümde) , bir derdimiz varlığını ve ne olduğunu çok iyi biliyorsun. Yoksa çözümün engellersin, varsa çözümğn halledersin kimseyi kandırma ben cevap vermedim diye, ayıp. Zqwqz halkı akıllıdır gelmez bu ıyunlara kinzler_kk kusura bakma ama ben seni ve Tryndamage yi muhatap almıyorum çünkü Sauron kiminle sorununun olduğunu ve ne olduğunu biliyor cephe arkadaşı mı ne arıyor çok cocukca sonra biz 18 yaşında oluyoruz :) bengeldim burda bir savaş yok elindekini yere bırak bu dediğin yüzünden ölebilirsin
resimde adı geçen bazı insanlar gözlemlediğim kadarıyla zaten ilk başından beri grup olarak takılıp ona buna sataşan tipler benim kişisel fikrim bu tarz rahatsız insanların aramızda bulunması hoş değil çünkü bence insanlar buraya stres olmaya ya da gereksiz hakaret yemeye değil güzel vakit geçirmeye geliyor ve burayı diğer sosyal ortamlardan ayıran farklardan biri de kaliteli bir ortama sahip olması ama bu tarz kişiler ortamın kalitesini düşürüyor. bence bu tarz insanların yaptıklarına gözyumarsak iş daha da kötüye gider ve karakteri sadece buna yetebilen insanlar kendi profillerini onun bunun ailevi değerlerine edilen küfürlerle doldurur. tabi ki bu sadece onun seviyesizliğinin bir göstercesi ama kimse durduk yere hakaret yemekten ya da boşuna stres yaşamaktan hoşlanmaz aynı şekilde burada bana hakaret edilmemiş olsa bile okurken ben de rahatsız oluyorum eminim çoğu kişi de benim gibi rahatsız oluyordur bu durumdan. diğer sosyal ortamlarda insanların birbirine rahatca sövebilme özgürlüğünün olması zaten çok büyük bir eksi ve o özgürlüğün burada bulunmaması taraftarıyım.
Sanırım bütün bunlar denizcinar'in birkaç 'değişik' postuna sistematik bir şekilde flag attıkları için sauron'un çocuğu savunması yüzünden oldu. Orada yaptığı doğruydu sonuçta kurallara aykırı şeyler bunlar.Daha sonra başka ne oldu bilemiyorum.Ama ilk cephe burada oluştu.Bence bu işi Mandos çözsün :D
ben sana ne zaman kufrettim benim ss de atarmisin? "küfür etmeden konuşacak kadar zekalarının olduğunu sanmıyorum " halbuki sen bana hakarette bulunabiliyorsun.

benim senle bir sorunum yok sadece herkese tatli dille konusmak zorunda oldugumu dusunmuyorum, ama sen bana hakaret edebiliyorsun yukarda yazdigin cumle ile herhalde iyi cocuk modunda azicik cikmis klavyen o sinirle. ordaki cogu kisi sana kufr etmedi sende biliyosun sirf onlara degilde sana gulduk diye herkese "aptal,salak" muamelesi yapma bay temiz kalp,orasi senin kisisel sorunun ki niye onlar bana guldu??? yada niye onlara gulmedi veya tepkileri olmadi??? bu seni akilli beni salak yapmaz. sadece gozum bir cumlene takildi o yuzden aydinlatmak istedim.
ziyazn adam zaten postta '' Etiketlediklerimin hepsinin hakaret veya küfür ettiğini söylemiyorum '' demiş alıntıladığın bölüm baki ve hadesi ilgilendiriyor senlik bir durum yok etiketlenenler bana neden cephe alıyor diye sormuş ve haklıda ortada bir şeyler var.
Tryndamage "cephe olusturmalari" sauren derken, bende o postun altindaydim bu arada
ziyazn tamam ona bir şey diye yok zaten adamın konuşacak kadar zekalarının olduğunu sanmıyorum diyerekten kastettiği baki ve hades posta bakınca öyle duruyor yoksa kalkıp adam etiketlediğim herkesin küfür ettiğini söylemiyorum diye not düşmez olayları çarpıtmayıp uzatmadan anlatıp konuşursanız herkes rahatlar.
patchskin bence insanlar bilmeden konuşmasın. ziyazn sana gelince de tamamen hak veriyorum valarmorghulis den ne istiyor anlamadım gelip bana dese mesaj atıp neden küfrediyosun söyliycem kendini sosyale atarak tamamen gösteri yapıyor. Zeki değiliz güya :)
ziyazn Bak oraya zaten senin şu an yapmaya çalıştığını önlemek için ufak bir not yazdım ve bunun anlayabilecek biri olduğunu sanıyordum ama yanılmışım. Ulan onlar bana ağızlarına geleni yazmış her türlü küfürü etmişler ağzını açıp ya arkadaşlar yapmayın demiyorsun ama ben zekalarına düşük dediğim zaman rerererara.

bakikblk Varsa çözümün halledersin diyorsun hala ya. Bak ben bir post açtım sorunu halletmek için sen ne yaptın? bulduğun her fırsatta bi laf sokma bi küfür hakaret derdindesin hala suriyeli gibi acındırma diyorsun. "Zqwqz halkı akıllıdır gelmez bu ıyunlara" uzun adam mı oldun başımıza XD


Olayı kısaca açıklamak gerekirse patchskin'in yazdığı gibi denizçınara flag atıyorlardı ben de buna şahit olunca baktım çocuk cevap veremiyor onun yerine kilopatrayimben'e yapılan şeyin çirkinliğini anlatmaya çalıştım ve ufak bir tartışma yaşandı. Sonrasında Lordumuz konuya el atıp yukarıda ismi geçen bir kaç isimi ve bir kaç kişiyi daha öldürmüştü. Bu olaydan sonra laf atmalar başladı ve şu an gelinen nokta yukarıda belirttiğim SSler.
Yani ben bundan başka herhangi bir olay hatırlamıyorum. Öldükleri zaman profillerine gidip laf atıyormuşum ya girin şu arkadaşların profillerini inceleyin ben ne yazmışım, baki ölmeden önce öleceğim galiba gibisinden post açmış ben de hissetmiş yazmışım çünkü o aralar bunların bu kadar bana karşı nefret beslediğini bilmiyordum. Zaten bunu öğrendikten sonra pek muhattab olmamaya çalıştım.
Kimse kusura bakmasın ama Sauron burda haklı. Siz gidin bi gruplaştırma oluşturun,bu grupta bi kişiyi hedef alıp nefretçe söylemlerde bulunun,adamın anasına sövün,her tarafta adamı kötüleyin sonra gelip burda bu posta laf edin. Lordumuz sizi o kadar affetti ve hâla nefretçe söylemler devam ediyor. Lorda acıyorum böyle şeylerle uğraştığı için.. Profillerinize bile girmek istemiyorum o kadar küfür ve hakaret ile dolu ki.. yaşınız başınız kaç sizin kendinizi küfürle değilde başka bi şekilde savunamıyor musunuz ya da ifade edemiyor musunuz?? Bu konuda ben @Sauoron un yanındayım. Aileye küfür etmek nedir kardeşim çok sinir ettiniz siz beni.. eğer yazdığım yorumla ilgili bi sorunu olan varsa gelsin özele medenice konuşalım...

hades ve ziyazn gelip bana yazdı. İkisi ile ilgili bi sorunum yok. ziyazn seni kast etmemiştım bu yazımda yani sana karşı bi kinim yok. hades e gelirsek kast ettiklerim arasında o da vardı ve gelip mesaj atıp artık kimsenin bana düşman olmasını istemiyorum dedi ve anlayışla karşılayıp sana kin tutmıcam dedim. İstiyorum ki bu olay bugün çözülsün ve artık Lordumuz başta olmak üzere kimsenin başı ağrımasın..
Sauron sen kimsinki ben savunucam?kardesim falanmisin? yani sirf seni savunmadim diyemi bu sinir? "yanilmisim..." xd
nasil bir ukdeyse kimin yakasini tutucagini daha bilemiyorsun
Ben bir şey soracağım bu arada Sauron Neden daha yeni dirilmiş VİP olmayan birini Vip platformunda etiketliyorsun adam zaten buraya yazamaz madem sorunun var soru soracaksın. O zaman sosyal veya bir derdim var kısmına bu postu atman daha mantıklı değilmi . @komutation un vipi yok cevap veremez buradan sana cevap vermesini beklemen yanlış madem sorunu çözmek için bir post atmak istiyorsun . o zaman Bir derdim vara açsaydın postunu keşke . Buraya açman sorunu çözmekten çok haklı çıkmak istemen gibi geldi bana gerçi gece atmışsın hocam uyku sersemliği olabilir ama oraya taşıman daha makul olur bence . Buraya veya sosyalin bir derdim var kısmına atmamış olman yanlış geldi bana . Gecede söylediğim gibi biraz daha zamana ihtiyacım vardı ben hallediyordum .
Bernadette kardeşim iki taraftada mesajlarım mevcut niyetimle ilgili şüphen varsa konuş arkadaşlar ile sana atsınlar. Onlarla olan konuşmalarımı sana sunmak gibi bir şansım yok olsa idi kullanırdım. Ama bir sorun çözülecek ise bu yolun yanlış olduğunu düşünüyorum. Ayrıca yazdıklarımda yanlış olan ne var. Bu platforma yazamayan biri var esas siz objektif bakabildiğinize eminmisiniz. Ben bu gençlerin yaptıklarını savunmuyorum. Olaya nasıl baktı iseniz öyle anlamışsınız gibi geldi bana. Okuduklarınızı idrak edin lütfen.
Bernadette suriyeli değil Berbadette gibi mi demeliydim, neyini beğenmedin kelimemin kendini acındırıyo işte tamam dışardan bakıldığında hades de ben de küfür ediyoruz ediyoruz yani okey, de neye ediyoruz kimse sormuyo bu Sauron kendisine hiç alakadan olmayan konulara girip mertcako ve komunation un ölümünün ardından demediğini bırakmadı, küfür bi seçimi değildi ama keşke küfür etseydi. Biz dirilince profilimizde direk görüyoruz ki adam arkamızdan neler demiş; hain, çete, vs. vs. sen beni tanımadan neler konuşuyosun? Hain ya da Çete olsam geri açılır mıydım? Değilim ki gelmişim. Her gidişimizde konuşuyo gelişimizde susup dinliyo. Olmaz böyle Erwin Rommel diye bir değişik de vardı. Bize sataştı karşılık verdik ölmemizi bekledi. Ya kardeşim biz sosyalde kimsenin huzurunu bozmuyoruz bak Naked Lucifer, Omar Little falan beni engellediler (bildiğim bir bunlar var) ben onlara sataşıyor muyum. lastviking de içinden geçenleri söylemiş yukarda, hakeret etmiş mi? etmemiş ben yine yarın gider we’re fucked derm ona (aramızda anlaştığımız bir dil) eğer rahatsız olursa belli eder engeller falan. Yani Sauron kardeş neyi merak edip inatla engellemiyosun bilmiyorum ama engelle kurtul, sana kötü biriyim şuan bu postu gören herkese göre kötü biri olabilirim ama kimseyle sorunum yok. Sen hariç. bunu yaparak ne elde ettin bilmiyorum da yine sinirlendirmeyi başardn. Perspektif bakarak konuşan yorum yapan herkese teşekkür ederim. Bernadette kinzler_kk bengeldim siz de sizi ilgilendirmeyen şeylere karışıyorsunuz, bengeldim sanki cepheye çağrılmış gibi. kinzler_kk bana karakter yoksunu diyen birisi demeye hakkı yok ama dediğini kabul etmiyorum aynı şekilde iade ediyorum. Yani demem şu sıkıntısı olan engellesin. İyi birisi olduğunu/olduğumuzu görsün.
konuyu bilmemekle beraber dun mantar avi icin profilleri gezerken bu konusmalari bende gordum kim hakli kim haksiz onemli degil bence site icine tasinmamasi lazm kisisel gorusum insallah bu tarz olaylar yasanmaz
yoshimitsu çok doğru söylüyosun site içine gereksiz bir durum, çete diye bir durum yok ortada hades kenddi profiline yazdığından komunation kendi profiline yazdığında ben de kendi profilime yazdığımdan sorumluyum. Siteye yeni geldim öyle çok bakmadım ama şunu söyleyebilirim. Durduk yere saurona laf atmadım. Nerde yorumu var onun altına gittim hep. Çekemdiğinden yapıyor ve burda sinirlerimi hoplatıyor. Sonra bize çocuk ve zeki değil der.
bakikblk bak burada beni rahatsız eden konu sadece küfür kısmı. eğri oturup düz konuşmak gerekiyor sauron sizden 5-6 yaş büyük birisi ve terbiyesi elvermediği için ya da size malzeme vermek istemediği için küfürlü konuşmuyor ama siz kalkıp 2 kişi adama saydırıyorsunuz sence burada haksız olarak gözüken kim? onu da geçtim birisine ailevi küfür etmek bu kadar kolaymı? sen adamı gerçek hayatta hiç gördünmü belki yolda görsen abi dersin ya da başka ortamda farkında olmadan tanışsan saygı duyarsın adama. sonuçta burada insanları yaptıkları 3-5 yorum ile tanıyorsun ve seni gıcık edecek yorum yapmış olsa bile engeller geçersin kalkıp ona küfür etmek hem olgun bir davranış değil hem de seni haksız durumuna düşüyor hele ki sanal bir ortamda bunu yapıyorsan.
bakikblk Benim burada anlayamadığım bi olay var, çekemediğinden falan bahsediyorsun da, yahu bir sitede iki insan birbirinin neyini çekemez? Tanımadığın, bilmediğin bir insanın annesini dahi karıştırarak küfürler etmek nedir ya? Neyi paylaşamıyorsunuz kardeşim?

Anladık aranızda bir husumet olmuş, ölmüşsünüz dirilmişsiniz falan buraya kadarı normaldir de daha sonra bu olayı devam ettirmek, büyütmeye çalışmak, birkaç kişi bir araya gelip saçma ötesi sebepten dolayı bir insana saldırmak çok saçma.

Bu post'a verdiğiniz cevaplardan da anlaşıldığı gibi olayı büyütmeye çalışıyorsunuz, hala gelip burada o arkadaşa saldırmaya devam ediyorsunuz. "Kendine destekçi bulmaya çalışıyor, kendini acındırıyor." diyip üste çıkmaya çabalıyorsunuz. Üstüne üstlük burada yorum yapan arkadaşlara da "Sizi ilgilendirmeyen bi konu hakkında yorum yapmayın" deme cesaretini gösteriyorsunuz. Sauron arkadaşımız burada konuyu paylaşmışsa buradaki her arkadaş yorum yapabilir, bu da sizi zerre ilgilendirmez.

Burada size laf anlatmaya çalışmayacağım, çünkü hiç laf anlayacak tiplere benzemiyorsunuz. Sadece bu manasız tartışmayı olayı çarpıtmadan, doğru düzgün sonlandırın.
Bayanlar şaşırttı
bakikblk "Bernadette Kinzler_Kk Bengeldim siz de sizi ilgilendirmeyen şeylere karışıyorsunuz, Bengeldim sanki cepheye çağrılmış gibi. Kinzler_Kk bana karakter yoksunu diyen birisi demeye hakkı yok ama dediğini kabul etmiyorum aynı şekilde iade ediyorum."
Zaten konuşmalarından az çok anlaşılıyor. Herkesin görebildiği bir profil sayfasında senden büyük insanlara -bayanların da olduğu bir ortam- rahatça küfür edebiliyorsan bunun da üstüne sizi ilgilendirmez gibi gülünç laflar ediyorsan bu senin nasıl biri olduğunu açığa vurur. Bir de utanmadan burda gelip senin yaptığının yanlış olduğunu söyleyen insanlara açıkca muhattabım değilsiniz, sizi kendimle bir görmüyorum gibi küçük düşürücü laflarla ezmeye çalışıyorsan, senin daha olgunlaşmamış bir edepsiz olduğunu gösterir. Zaten ben o geçen konuşmaları okuyarak karakter yoksunluğundan başka bir şey değil dedim. Sen ne karaktersizliğimi gördün ki gelip burada iade ediyorsun. Boş laflarla zaman harcamak yerine özür dileyerek hatanı düzeltebilirsin. Ancak bunu yapacağını hiç sanmam! Boşuna dememiş atalar: "arlı arından, huylu huyundan vazgeçmez!"
Arkadaşlar iki tarafın sorununu da tam olarak bilmiyorum ama açıkçası ben sitede böyle bir çekişme durumundan rahatsızım. Tartışma anlaşamama olur ama bu kadar kaliteli bir platformda, bu kadar severek her an online olmaya çalıştığım bir yerde tartışmalarınız sırasında ırkçı, cinsiyetçi söylemler, küfürler görmek beni rahatsız ediyor. Profilleri görmüyorum zaten bakmıyorum çünkü, fakat diğer alanlardaki konuşmalarda da üsluplar aynı. En basit örnek buradaki Sauronun sslerindeki küfürler, Baki'nin yorumlarındaki söylemler... Bir çok arkadaşda olan sürekli aşağılama halleri. Lise sokak kavgası ağızları. Yakışmıyor buraya gerçekten ciddi rahatsızlık verici bir durum. En kısa zamanda umarım bu sorun çözülür. Ayrıca kimse kusura bakmasın, üslup yaşla alakalı bir şey değildir. Karakter meselesidir, kültür meselesidir.

Son olarak da; Lord'un şu siteye verdiği emeğe karşılığın, sosyalde ve profillerde sürekli birbirine laf atan insanlar olmadığını düşünüyorum, en çok da bu yüzden bu olayların artık bitmesini umuyorum.
teşekkürler lordum olayı bu kadar takip ettiğinizi bilmiyordum sütten çıkmış ak kaşık değiliz bunu da söylüyorum zaten Sauron un yaptığı kuru gürültü uzatmayalım engellesin bitsin.
"homo homini lupus."

İnsan, insanın kurdudur.
Açıkçası olaylar hakkında neredeyse hiçbir bilgim yok ama uzun bir süredir zqwqz'da bulunduğumdan dolayı yorum yapmak istiyorum. Haklı olan kim bilmiyorum haksız taraf var mı? Onuda bilmiyorum ama bu kadar hakaret ve küfürden sonra insan haklı olsa ne yazar. Sauron bir barış çubuğu uzatmış derdiniz nedir gelin çözüm bulalım birbirimizi darlamayalım demiş, iyide demiş. Ama hala adama gelip marifetmiş gibi "yaptığın kuru gürültü birader engelle kurtul" demekde çok ayrı bir kafa açıkçası. Böyle bir ortam kurmak için bu kadar çaba sarfedilmişken, böyle gereksiz kavgalarla bu ortamı kirletmek çok salakça. Ama ne demişler; Yarası olan gocunur.
herkez birbirine engellesin rahatsızsa engellesin diyor neden engellememeye diretiyosun diyolar ama kendileri küfür ediyorsa rahatsız demekki rahatsız ise, neden engel atmamış, engel atmıyacaksa neden küfür ediyor kendisiyle çelişkiye düşüyor bi zaman belirleyip ikiside aynı anda engellesinler aynı anda olay çözülsün
Kim kime ne demiş, neler olmuş bitmiş hiçbir haberim yok. Ben sadece burada bir duygunun nasıl maskeler takabildiğini anlatacağım görselle.

1. Bize ait bir irade. Etkiyi yaratan biziz.

a. Oldu bitti. Neticelerini görmek hayatımızla sınırlı.

2. Gördük. İradenin neticesi. Bunu yapan biz miydik hatırlıyoruz, hatırlamıyoruz, pişmanız, pişman değiliz, burası önemli değil.

Artık edilgeniz.

Şuanda etken, bize ait olmayan bir irade, belki de yaratıcının daha önce belirlediği bir yasalar bütünü ya da doğanın. Tabiat kanunu. Boyunu geçen suda böceğin boğulması gibi. Yüzdeki o şey merhamet.

B. Yaratıcının iradesi sürüyor ya da doğanın. Hangisine inanıyorsan. Neticesini görmesi sınırsız, göstermesi insanlıkla sınırlı.

Soru: Tecrübelerimiz var, suyu döktüğümüzde öleceğini biliyoruz. Ama neden 1. durumda değil de, 2. durumda merhamet besliyoruz?

Benim cevabım.

3.

Sonuç: Kibir. Gizli ya da değil. Üstünlük tasla ya da taslama kağıt uzatması değil. Merhamet, buradaki merhamet=kibir

görsel
hayır lordum onu biliyorum da onlara göre galiba engel atmak pes etmek gibi yoksa birbirlerini engel atmaları için diretmezlerdi , bende diyorum ki birisi pes etmiş gibi olmasın, ikisi de aynı anda engel atarsa sen korktun engel attın gibi yazılar oluşmaz diye düşünüyorum
denizcinar birinin senin yazdıklarını görmesine engel olup küfür etmek meziyet değil. Bence engel atmanın hiçbir anlamı yok.
vivus yaw abicim beni anlamıyonuz ben engel meraklısı olsam ilk yukarıda yazan flag olaylarında daha ilk nnedensiz flagda hepsine engel atardım boşa 8000 gitmezdi . en nefret ettiğim şeylerden biride engel çünkü meraklıyım ' lan engel attım şuna acaba buraya ne yazmış derim kendi kendime karşıdakini engele zorlayanlar onlar
vivus barış çubuğu olduğuna bin şahit gerekir, bir tanesi çıkar savaşa hazırım der, diğeri çıkar başbuğ sauron der, diğeri burda biz bşze açıklama yapıyoruz neden suriyeli dedin der, tamam bunlara rağmen bir barış var diyorsan, gel barış yapalım dememi mi bekliyorsun. Ben hiçbir zaman ekerim bükerim diye küfür etmedim. İğneleyici laflarım olduğu doğrudur. Bu saatten sonra iki tarafın da barışabileceğini sanmıyorum. Çünkü Sauron hiç alakası olmayan valarmorghulis e bilmem ne demiş kilopatrayimben e ne demiş. Hiç alakası olmayan Bernadette kinzler_kk bana neler diyo, burda savaş büyüyor. En iyisi postu bırakın derinliklere insin yoksa sitede huzur kalmıycak. denizcinar Herkez değil Herkes.
bakikblk Bak hocam adam iğneleme yapmadan gelmiş sormuş, derdiniz ne ne istiyorsunuz diye. Başkasının taraftarlık yapmasından sauronu sorumlu tutamazsın, kaldıki zaten samimi olmanıza gerek yok. İnancınızın müslümanlık olduğunu varsayarak kul hakkının çok büyük bir günah olduğunu hatırlatmak isterim, birbirinizin ahını almayın. İnsanoğlunun en büyük yeteneği konuşmaktır, konuşun kapatın konuyu. Halının altına ittirerek böyle büyük meseleleri çözemezsiniz.
başbuğ sauron yav sjwşüqaöxliaxpaüaö
yorumubuyeni gördüm, sizi ilgilendirmeyen kısım dediğim taraf tutmak, perspektif bakan her yoruma açığım dedim, koyu koyuya takım tutmayın gidip orofilime o ss i görün ve ben ne için öyle yazmışım öyle gelin yani anlıyapın sen de benim dediklerimi muhalefet olarak seni ilgilendirmeyen şeyker söyledin, cidden dediğimin arkasındayım bak şuan bi derin nefes al ve perspektif ol oturup dinliycem söz. ben kendimi haklı bulmuyorum, ama sauronun yaptığını da haklı bulmuyorum. @wkdsoldier
bakikblk asdfgsfdafdsfs
Şimdi biz ölen birinin profiline girip nolduya foton gitti diyemicez ya en çok ta o beni üzüyor Yine kan döküldü ve büyük ihtimalle soğuk savaştan ılık savaşa geçilecek gibi bu yüzden espri amacıyla noldu ya foton giddi dersem mazallah benimde kanım dökülür diye buradan izin alayım önce kızarmısınız. Bu sitenin en sevdiğim yönlerinden biri olan üye içtenliği ve komedisiydi. Birisin nolduya foton gitti yazması artık tarafları kızıştıracak ben yapmıştım öldüm derditek dolayısıyla bişi yazmadan iki kere düşünmemiz gerekecek bu yüzden bence ya barış olsun yada koşullu ateşkes yoksa kendimi tutamayıp giddi yine foto yazabilirim biryerlere
denizcinar istediğin yere istediğini yaz deniz ölü profillere yazarken kimseden izin almana gerek yok ama İmperial malına zarar verirsen karşılaşacağın büyük duvar lord olur. ılık savaş falan yok soğuk savaştan savaşsızlığa gittik bir kaç gün daha burada yazılanlara bakarım sonra gidip engellerim bahsi geçenleri. şunu da söylemek istiyorum olay senin ‘flag olayından çıkmadı captainenes bir kere bile saurona bulaşmadı sadece yanlış zamanda yanlış yerdeydi flagdan öldü ve şuan bu postta etiketli ben burda ne gördüğümden emin değilim şuan. captainenes neden etiketli birisi bana güzel bir açıklama yapsın, başka bir şey şstemiyorum kimsenin annesine alelen sövmedim bunu da altını çizerek söylüyorum
Lordum benim bu bahsettiğiniz türden herhangi bir mesajım varsa ben özür dileyeceğim arkadaşlardan. Ben sadece en son öldükleri zaman komunation duvarında açılan postta haksız yere öldü gibi mesaj atan üyelere "hiç haksız yere ölmedi sosyalde küfür etti ve dahası var ve bence haketti" gibi bir mesaj attım. Bakinin duvarına da yukarıda bahsettiğim gibi kendi bir post açmıştı öldük sanırım diye ben de altına "hissetmiş galiba" yazdım burada hiçbir kötü amacım yoktu (bu kadar nefret ettiklerini bilmiyordum) sonrasında aynı post altında biraz konuştuk. Benim hatırladıklarım bunlar sizin bahsettiğiniz gibi ne oldu size nihhahaha tarzında mesaj atmadım.
En önemlisi bu sitede sauron ve çetesi demişsiniz öyle bir şeyin varlığını ilk defa duyuyorum. Benim bu sitede birine gel şu üyeye şunları yapalım bak sosyal banı yemişler gel az dalga geçelim veya herhangi bir kışkırtacak mesajım ve taraf olmasını istediğim bir mesaj varsa ben özür dileyeceğim herkesten.

Deniz ve erwil veya başka biri benim ne arkadaşım ne de bahsettiğiniz gibi bir oluşum değil ben bu siteye sadece vakit geçirip eğlenme amacıyla giriyorum gidip 13 yaşında bir çocukla bir olup millete saldıracak halim yok. Kişilerin yazdığı mesajlar yüzünden beni suçlamanıza üzüldüm.

bakikblk Bernadette haricinde o bahsettiğin hiçbir üyeyle en ufak bir konuşmam olmamıştır. (Site hakkında soru sormuşlardır o şekilde konuşmuşuzdur onu hatırlayamam). Herkesin kendi düşüncesi vardır ve dile getiriyorlar, ben kimseye gel şu posta bak da az destek ver yazmadım.

Erkisan Postu VIP bölüme açtım çünkü sosyale açıp daha fazla millete reklam olmak istemedim ve gelip geçici olan üyelerle bu konuyu paylaşmak istemedim. Burada daha köklü kişilerin olduğunu biliyorum ve olayı daha kolay bir şekilde çözeceğimizi düşünmüştüm. Ve evet bana geçen gece mesaj attın ara buluculuk yapmak için ama şu an yazdıkların o gece yazdıkların gibi tarafsız değil sanki.
**Online değilim varsa gece yazılan mesajlara cevap vereceğim.
bakikblk dolu gösterme çabaları işte enes bir kere nokta dahi yazmadı saurona

birazdan gelir şunu bunu yaptı diye söylenirler merak ediyorum ne diyeceklerini
Sauron adam sauronun askeriyiz diyor diğeri savaşmaya hazırım diyor diperi de başbuğ sauron diyor,

Şimdi gel de çete olmadığını kabullendie sauron baba, bizim de yoktu çetemiz sadece 2 arkadaşım vardı Hades ve Komunation zaten biliyosun Bakicoterek ve Komuneyşın, komuneyşının mektubunu gördün, lord da gördü paylaştı diye hadesi öldürdü, haklı olduğun yerlerde gram söz etmiyorum ama gidip de lorda nerde nihahahahaha yazmışım diyip yazmadım deme.

Erwin profilimizde lordum küfür ettiker ölmelerini istiyorum dediğinde; kaçacak delik aramıştı. Bak hades öldü daha profiline girmedim. Girdiğimde neyle karşılaşıcam kim bilir.

kilopatrayimben hocam baki uç yioooo
bakikblk yazdığım yüzünden ölmeyeceğim, cepheye çağırılmış gibi de değilim. Sadece yalnız kalmış bir insana yardım çağırısı yaptım o da zaten ihtiyacın varsa eğer şeklindeydi. ayrıca ben 100 kere ölüp ölüp dirilmedim onu dirilen kardeşlere söyle
bengeldim rekor bende varsa sorun cevaplıyım, kimsenin yalnız kaldığı yok bu arada bu postta bundan sonra sataşmayan düzgünce konuşanlara cevap vericem gerisi cufingo.
bakikblk ithamlarda bulunarak sataşmayan düzgün konuşanlara cevap vereceğim diyorsun ama aynı zamanda da varsa sorun cevaplayayım diyorsun ilginç gerçekten ilginç. keskin cümlelerin çok ilginç.
Egolarınızı bir kenera bırakın.kimsenin kimseye küfür etme hakkı yok ama 5 yaşında çocuk gibi “ öğğğretmenimmm Ali saçımı çekiyor” gibi triplerede girmeyin sorun neyse saygı çerçevesinde tartışın tartışmak kötü birşey değildir...ve “Haklı olma ihtiyacı, sıradan insanlara özgüdür” Albert Camus
satıldım mı ne :angry:
Sauron Açıkcası hayatımda gördüğüm en garip atışmaydı. Olayları falan bilmiyorum anladığım kadarıyla iki tarafta suçlu ama yapmayın gözünüzü seveyim niye anaya sövüyorsunuz? Hadi onu geçtim yâ hû medeni insanlar değil misiniz siz? Konuşarak halletsenize. Ne bu yok o bana sövdü o bana böyle yaptı tatavası. Olay şuna dönüştü herhalde, Ali bana tokat attı en son tokadı benim atmam lazım. Bırakın kenara ne bok yediyseniz ki iki tarafta yemiş herhalde. Karşılıklı özür dileyin bitsin. Olayları kısa kesin biraz.
nvarajian ya sorunda bu, ne olup bittiyse yerinde oldu bitti ne onlar nede sauren boyle birseye kalkismamisti, iki taraf hakli veya haksiz,boyle ss ler cekip iki satirin altinda allahmis gibi kendini gosterme cabalarinda bulunan biri, olayin icindeki kisileri birak olaya sahit olanlara bile b*k atmaya calisan bir sahis var suan VIP bolumunde.


ya komigime giden baska bir olayda sauren sanki hic kufretmemis gibi konusmasi, ve insanlarin AGIR KUFUR yiyen tarafin hakli oldugunu dusunmesi.

"yaa onlar bana kuf etti yaa onlayy ivit aha buda isis" "ben? hayiy ben iyi onnay kotuyy"
Site neredeyse ilk kurulduğu günden beri üyeyim. Sosyal bölümü ilk açıldığından beri neredeyse her gün girip gezerim, yazılanları okurum. Ancak sadece okurum kimseye karışmam. Çünkü Sosyal bölümünde çok aktif olan bazı arkadaşların gerçekten insanlara laf attıklarını bizzat gördüm. Kimse ile münakaşaya girmek istemem. Siteye dizi izleyip eğlenmeye giriyoruz. Bu tartışmanın da daha fazla uzatılmadan bitirilmesi gerek, benim nacizane fikrim...
Sauron kendini baya temize çekmişsin ya :D ben birşey yapmadım felan. Yorumlarda embesil aptal diyen sen değilmiydin acaba yada yada profillerde dalga geçen insanlarla ??? Neden kendi yaptığın kışkırtmaları yazamadın acaba sorabilirmiyim ??
Yorumlara falan bakıyorum da yorum atanların çoğu bu durumdan rahatsız. Kimse bu kadar kaliteli bi sitede böyle gereksiz,çocukca,aşağılayıcı tartışmalar istemiyor buna ben de dahilim. İki taraf birbirine özelden yazsın,konuşsunlar kim özür dilicekse dilesin ve şu muhabbet artık kapansın.

Cidden arkadaşlar kimse sizin bu tartışmanızı görmek istemiyor. Sıktı artık yetişkin insanlarsınız kendi aranızda çözün konuşun. Sabahtan beri VIP ı meşgul eden tartışmaya bak.

Yukarıda ki yorumumda belirttiğim gibi burda haklı olan Sauron sebebi ise bazı kişilerin adamın annesine sövmesi. Olayı daha da çirkinleştirmeden kapatın artık. İnanın Lordumuz bu kadar emek veriyor,çabalıyor falan adamı böyle şeylerle uğraşmak zorunda bırakmayın. Sürekli öldürüp diriltiyor ölen kişiler mail falan da atıyordur yani gerek yok ya ..bu konudan Lordumuz da çok sıkılmıştır diye düşünüyorum.
mertcako hay ağzını yiyim bizi tskıp söylemiyo ki tek doğru soruyu biz soruyoruz bi biz cevap alamıyoruz,

ziyazn aynen öyle ağır küfür yiyen haklıdır mantığı var, tamam iki taraf da suçlu ben hâla neden boş muhabbetten açılıyo ve bu insanlar ifşa olup kötü gösteriliyor siteye onu anlamadım,

Adam VIP değil sana cevap veremiyor ama emin ol ben sana ne yaptım diyebilceklerden birisi, Baran ışık. Sana gelmiş profiline “Abi VIP olmadığım için etiketlediğin yorumu göremiyorum” yazmış Ya bu çocuk sana bişey yapsa bunu nasıl der el insaf?

Tüm siteyi cephe ettin bize. Yaralı parmağımıx olsa kimse işemez.

Bu yaptığın tamamen edilen küfürleri karşıladı.
Kim ne küfür etti çetelesini de tutmuyorum. Gerisi senin derdindir. Ben ziyazn sana küfür ettim mi? Niye ediyim bana bir şey yapmadın dimi.

En basit örneğinden. Ve Sauron aramızda kalsın lord gelip açıklamayı yapmasa sen çoktan üzerimiz çökmüştün he, yine de iyi oynadın hll.
Bay_Dizikolik "Sabahtan beri VIP ı meşgul eden tartışmaya bak." o kadar haklısın ki biz bu olayları hep kendi profillerimizde yaşıyorken tüm siteyi ayaklandırmaya ne gerek var?
Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya.
Sauron Kardeşim sitenin kalıplaşmış üyelerine soruyorsunda etiketlemiş olduğun gelsin derdi neyse anlatsın dediğin adam konuşamıyor . Bende ondan bahsediyorum . Soruna cevap bulmak istiyormuş gibi görünmüyor . Ve inanmasanda hala tarafsızım tarafsız olmayada devam edeceğim ben arabulucu olmak istedim . Çünki ben olana kadar burada bunu okuyan bir allahın kulu buna el atmadı . İnsanların bir birine piskolojik baskı savaş vermesi yada pasivize etme çabaları yada altını çiziyorum küfür hakaret kullanması doğru değil hiçte olmadı zanımca . Ben hatasız günahsızlar demedim dediğim bir mesaj veya postta yok sadece çok fazla abarttılar hatta beni yanlış anlamalarından korktuğumdan yapmayın ölürsünüz dedim . Çünki bu olayı kapatmak istiyorum . Ama artık çok geç sizlerden ricam birbirinizi engellemeniz çünki ben iki tarafıda tanıyorum ve değer veriyorum .Kim haklı tartışmasına veya geçmişe dönecek olur isek bu tartışma asla ama asla son bulmayacak burada kimin haklı olduğunu kararlaştıracak bir mahkemede değiliz . Azıcık mantık lütfen sizde anlıyacaksınız engelleyin bir birinizi çünki bu saaten sonra barışın olabileceğini zannetmiyorum hertürlü komloya karışabilecek veya arkandayız askeriniz diyen insanlara sormak isterim bu adamlara sordunuzmu neden böyle dedin diye . Sebepsiz kimse sövmez ben demiyorumki sauron haksız kesinlikle iki tarafında kendine has hataları var . Benim burada kızdığım kendi adalet anlayışlarına göre sadece okuduklarına göre hüküm veren insanlar . Böyle bir konu üzerine objektif bakmadan bunu yazmak saçmalık . Objektif bakabilmek içinde dinlemek gerekir . Bir hakim ilk duyduğu idada karşı tarafı dinlemeden yargı verse tüm davalar tek celsede halledilirdi . Buradan dönüş göremiyorum barış sağlamak istemiştim hatta hades bana özelden mesajda atmış . Abi konuşalım ben olumlu bakıyorum gibisinden . Yani pişmandı . Lordumda bunu isterse mesajlarıma bakarak doğrulayabilir . Ben diğerleri ilede konuşup meseleyi kapatıcak idim . Ama görüyorumki çok geç kaldım . Buradanda hades kardeşime özürlerimi sunuyorum eğer yoğun olmayıp mesajını cevaplaya bilse idim belki şu an konu kapanmış post tarihe gömülmüştü . Şu an sanki benim yüzümden ölmüşçesine üzüntü duyuyorum . Lord uygun gördüğü yargıyı vermiş. Son olarak tekrar ediyorum birbirinizi sevmesinizde ben bu platformda sizleri görmekten zevk alıyorum .
Şu benim size küfür ettiğim tek bir ss gösterir misiniz? Ne zaman gelip size küfür etmişim?
Hala milletin yazdığı yorumlardan yola çıkarak benim onları örgütlediğimi yazıyorsun öh be öhh
Tüm siteyi ayaklandırmaya gerek vardı çünkü siz laftan anlamıyordunuz ben en son bu konu hakkında hades veya bakiblk ile konuşmaya çalıştım ama sonuç alamadım ki daha sonra bu küfürler ortaya çıktı.
Tek bir küfürümü veya yaptığım kışkırtmanın SS bekliyorum. Sanırım atacağın ss bu olacak ama dur ben atayım Buyurun şurada bir mesajım var bu anlaşılacağı gibi 1 ayı aşkın bir süre önce üye öldükten sonra yazdığım mesaj ve arkadasından Hadesle olan konuşmam. 365704

Bu arada bu posttan sonra benimle iletişime geçen sadece Hades oldu onunla sabah konuşamadım VIP değil diye hata verdi özel mesaj sistemi ben de profiline yazacaktım ama bugün 2 sınava girdim ve çok yoğundum şu an baktım ölmüş... Geri kalan kişiler de sorunu çözmek istemiyorlarsa tek bir şey istiyorum onlar beni ben onları görmezden geleyim çünkü aylar öncede yazdım şimdide yazıyorum ben gerçekten sıkıldım bu olaydan.
Sauron küfür ettin demedik embesil salak gibi cümleler kullandın hem bana hem arkadaşlarıma açıkçası beni tetikleyen bu çıkışmaların ve sosyalde ki çoğu kişi için yararlı olan yorumların uyurma ayağına laf çakıyorusun en azından bana ve arkadaşlarıma
Dışarıdan bakan tarafsız biri olarak iyiki bu olayı buraya taşıdınız ben rahatladım cidden.

2 tarafta grup psikolojisi ile hareket ediyor bu yüzden saçma hareketler yapıyor.Bir insanı beğenmediğimizde gerçek hayatımızda o kişi hakkında konuşmayız ancak burada herkes birbrii hakkında atıp tutuyor.

Sauron’un yorumları bana sert geldiği için hiçbir gönderisine yazmıyorum ki o da rahat etsin bende.Olayları uzatıp sanal alemde hakaretler etmenin anlamı yok.

Diğer grubunda topluca harelet edip flaglemesi yada birine topluca hakaret etmesi hoş değil.Sauron için yaptıklarım komunation ve baki içinde geçerli onların da gönderilerine yorum yapmıyorum.

Geçinemiyorsanız benim yaptığımı yapın yada engelleyin birbirinizi.Gereksiz şeylerle uğraşmaya gerek yok.
Sauron VIP statüsüne uyarak en entelektüel cevabımı veriyorum;

bazı küfürler vardır, oh be ne iyi söyledin dedirten.
gel şurda küfret olay kapansın, yoksa ben bayılcam artık bu saçmalıktan, kabak tadı vermeye başladı, Küfür ettiğim bir ss gösterin gösterin gösterin.... baydı yani.
Kabak tatlısı olsada yesek.
bakikblk Anlamadığınız konu ben çözüm arayalım bu işi sonlandıralım amacıyla açtım bu konuyu ama hala gelip yok sen küfür ettin hakaret ettin kışkırttın çetenle gelip bize küfür ettin yazıyorsunuz. Ben de bunları ispatlayın diyorum çünkü yaptığınız yalan söylemekten başka bir şey olmuyor ve boş laf yaptınız sadece.
Verdiğin çözüme bak ya küfür et rahatla, güzel mantık xd
Yukarıda son mesajımı yazmıştım buraya tekrar yapıştırıyorum iyice oku anlarsınız umarım.

**Bu arada bu posttan sonra benimle iletişime geçen sadece Hades oldu onunla sabah konuşamadım VIP değil diye hata verdi özel mesaj sistemi ben de profiline yazacaktım ama bugün 2 sınava girdim ve çok yoğundum şu an baktım ölmüş... Geri kalan kişiler de sorunu çözmek istemiyorlarsa tek bir şey istiyorum onlar beni ben onları görmezden geleyim çünkü aylar öncede yazdım şimdide yazıyorum ben gerçekten sıkıldım bu olaydan.**
Sauron çözüm arıyorsan al sana çözüm, daha muhattap olmuyorum umarım işe yarar.
İnanılmaz gerçekten yine olaylar olaylar, küfür edenlerin hala yaşamaları da çok ilginç, çocuklar o kadar aciz ki artık küfüre başvurmuşlar ve diğer üyeler bundan fazlasıyla rahatsız olduklarını söylemişler, ben okuya okuya geldim son yoruma kadar ve inanın miğdem bulanıyor başım ağrıdı
Site de daha bir ayım dolmadı ama neler görüyorum neler. Böyle kaliteli bir platforma yakışmayan hareketler bunlar. İki tarafı da tanımıyorum ama küfürler oldukça ağır olmuş (özellikle fıkra şeklinde olan). Baştan sona her şeyi okudum (film izler gibi merakla) ve Sauron'un biraz daha yapıcı yaklaştığını düşünüyorum. Haklı kim bilmem ama Sauron barışmak için ilk adımı atmış
fury1903x sana dediğim buydu kral ölmemek için fazla açıklamadım biliyosun hakkında konuşmak yasak
Kapatın artık konuyu. Adamlar bitirdi muhabbeti siz daha devam ettiriyorsunuz. İtham ettiğin arkadaşlar gelse sana bulaşsa şu an haklılar. uasarikirmizi
Neanderthal Lordum haklı beyler yeter artık
Neanderthal Ben simdi okuyorum.Sıkıntı yok ;)
Okuyup sataşma gibi bir hakkın yok. Olayın seninle gram alakası yok çünkü. Okuyan herkesin cevap yazma gibi bir zorunluluğu yok, çoğu kişi doğru düzgün olayı bilmiyor ama sallıyor öyle ona buna. Ben bildiğim halde nasıl ki yorumsuz kalıp takip ettiysem olayın dışında kalan diğer herkesin de öyle yapması gerekir. Bu kadar basit bu. uasarikirmizi
Neanderthal Herkesin kendine göre bakış açısı ulabilir . Uzatmayalım ben yorumumu yaptım bitti :thumbsup:
uasarikirmizi Hala karşı gelmekte ve anlamamakta ısrarlısın. Siliyorum yorumunu. Tanımadığın insanlara karşı yargıda ve onlara 'bebelere balon' tarzı argo söylemlerde bulunamazsın.
Neanderthal Anladım olay anlamamak değil . Silin teşekkürler.
Neanderthal lordum bence yorumu silmek doğru değil. Evet arkadaşımız sert çıkışmış ama yorumu silerek daha kötü olaylara sebebiyet verebilirsiniz. Olayın içinde değiliz ama bizler de fikir sahibiyiz.
O tarz kelimeler doğu değil. İnsanı kavgaya teşvik eder. Zaten gergin durum, bak Baki cevap vermiş, belli ki garip gelmiş. Herkesin saygı çerçevesinde fikir belirtme hakkı var. Ama bu değil yani. fury1903x
Neanderthal Haklısınız bebelere balonu sadece anlayamazlar belki diye yazmıştım . Yoksa adres isteyip balon gönder gayet üslubu yerinde bir cümleydi. Silmenize o yüzden birşey demeyip sadece teşekkür ettim :thumbsup: Yoksa o tarz küfürler eden insanlar katbekat fazlasını hakediyorlar.
uasarikirmizi gerçek adını bile kullanamadığın platformda benim nickime laf yapıyorsun, yaşın büyük diye hakkınızda bebe olarak ithamda bulunuyorsun,

söyler misin ne hakla bunu yapabiliyorsun?

adresimi veriyim ama kendi özgür düşüncemi söylüyorum; sen %100 tam nitelikli bir Bordo Klavyelisin.

Anlamını bilmeyen için açıklama yapmıycam. Bence sessiz dur ve geri çekil asker. Kavga senin kavgan değil ve okuduğun yorumlarla, hakim kesilemezsin başımıza.

Adres isteyip balon gönderin uslubu yerindeymiş gayet? Kime göre? Cümlelerinin başına; Bana göre, Kendi fikrim vs. vs. getirmeyi unutma bence.
olay ne bilmiyorum yazılar da çok uzun geldi okumadım üşendim çok boş geldi. aranızdaki sorun neyse hep beraber toplanıp bana da küfredin de aklım başıma gelsin
Lonarad sen ne güzel bir şeysin öyle
Lonarad Sarılasım geldi kardeş. Ne kadar da içtensin böyle?
bakikblk bak geçmiş konuyu hortlatmak istemiyorum kavga tekrar ateşlensin de istemiyorum sadece söylemek istediğim aranızdaki olayda sen haklı olabilirsin o da olabilir ama bu sana ona küfür etme hakkını vermez. Bu arada söylemek istedim ikinizi de severim yaşça büyüksünüz büyük ihtimalle benden ve sitede böyle tartışmaların yaşanması beni üzüyor.
Dhaerow dur allahını seversen ortalık zaten karışık bu post ta hazır aşşağılara inmişti tekrar çıkardız yukarı
üşenip hiç okumamıştım da konu ciddiymiş ben en iyisi hiç karışmayım denizcinar bende ortalık karışık deyince ne dio dediğimde bunu diyomuşsun valla baya karışmış ortalık.
YunusEY deynegin ucu bana da dokunmuştu da ben içinden çıktım azbişi
lilmarceline R.I.P paylaştı!
Kaliteli bir ortam olduğu için güzel şeyler çıkacağını düşünerek soruyorum, underrated bulduğunuz bir müzisyen veya grup var mı? Varsa bir şarkısını önerebilir misiniz?
Gizlenen 21 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Gerçekten kaliteli mi buluyorsun buraları?
(Bu bi soru)
Grup dağıldı ama Neon Jungle -Braveheart
The Silent Comedy.
Alter bridge-Blackbird. Grubun diğer şarkıları da hoş ABIII albümüne bakabilirsin.
grisolucan sen nasıl buluyorsun bu da ayrı bir soru?
Sleeping at last - Her seferinde tüylerimi diken diken ediyorlar.Space adında bir albümleri var.Albümdeki şarkıların temasını anlamışsındır.
Bundan sonra eğer beğendiysen tarzlarını Uranus ve Arctic öneririm :)
grisolucan ben şuana kadar kalitesiz bir durum görmedim ve şuana kadar gelen öneriler de gayet güzel. Kalite anlayışımız farklı demek
lilmarceline kalite hakkında birşey söylemedim. Zaten çok ta bilmiyorum ortamı. Dediğim gibi sadece sordum.
lilmarceline Helldorado gerçekten bayılarak dinlediğim bi grup. Şarkılarını bulman bile zor olabilir. YouTube'da bulamadığın şarkıları Spotify üzerinden bulabilirsin. Şarkı olarak önerim "Waiting Around to Die" ve "Johnny's Song" ve "Times of Trial" bi öneri yapmak çok zormuş gerçekten :smilingeyes: Bones in the Closet albümünü komple öneriyorum :smilingeyes:
Illidan buraya üye oldum olalı 3 5 yorumda falan bulunmuşumdur. Pek bilmiyorum. Keliteyi umuorum fena değil gibi
Brüksel' den aldıkları seslerle yaptıkları başka bir versiyonu da var. I'm a wolf ve dediğimi şiddetle tavsiye ediyorum.
grisolucan sorduğun şey sadece bir soru değil aynı zamanda kinaye içeriyor. Kaliteli olduğumuz kadar zekiyiz de.

İçindekileri cesurca söyleyebilirsin çekinmeden. Zaten aksini düşündüğünü sanmıyorum yoksa kimse kalitesiz bir platform hesabını katbetmemek için çekinmezdi.

Bol muhabbetler.
mates daha önce duymuştum ama adam gibi dinlememiştim gerçekten çok güzelmiş
@wkdsoldier insan başladı mı kendisini tutamıyor hasdhahsf yldrma9 01:08 de şarkıyı listeme eklemek için resmen bilgisayara karşı orantısız güç kullandım Nathan kesinlikle hepsine bakacağım
Listendeki şarkılara bakınca tanıdık olanlar gördüm Spotify hesabın varsa şöyle bir list oluşturdum bakmak istersen https://open.spotify.com/user/yldr...RDASCnvSg3
Son zamanlarda Jon Bellion dinliyorum, bence underrated kalmış başarılı bir müzisyen. Canlıdaki sesi, performansı muazzam. All Time Low ve Guillotine şarkılarına bir şans verebilirsin.
Ya da Barns Courtney var. Ses tonunu bayağı beğendiğim bir genç daha. Glitter&Gold şarkısını dinleyebilirsin.:thumbsup:
Hergün bir dozaj almadan edemem. Buraya bırakıp uyumaya gidiyorum. İyi geceler.
Dolu Kadehi Ters Tut isimli bir grup var. Grubun ismi Ömer Hayyam'ın bir rubaisinden geliyor. Rubai de şöyle:
Tanrım bu güzel yüze vermişsin emek,
O sümbülü koklamak, saçın' ellemek,
Sonra da ona bakma, dersen, anlamı:
Dolu kadehi ters tut, hiç dökme demek!

Indie tarzda müzik yapıyorlardı ama son albümde tarzlarının dışına çıktılar.

Sevdiğim şarkılardan birkaç tanesi:
Eskilerden:
1- Aldattın mı https://open.spotify.com/track/7vEfL5rjwALu3A3AxYEvbQ
2- #22 https://open.spotify.com/track/1L9iQR4LMShPtRQmchC0G6

Yeni albümden:
1- Aldattım https://open.spotify.com/track/3z5JtsDmRP4YJgnrlshQLS
2- İlan-ı Meşk Manifestosu (kişisel favorimdir.) https://open.spotify.com/track/0WXZz6aXaWBmBhthGCjkIC
3- Özler Oldum https://open.spotify.com/track/2MnJR3jBWZzzQyOKQiwO4h
Tabi Lord'um. As you wish.
DarthMaul underrated mı bilemem ama dolu kadehi ters tut cidden çok saçma bi grup, Aldattın mı beni şarkısını dinledim (klibini de izledim) ve şuan benim düşüncem; beynim nerde yahu? öyle böyle değil yani sözlerden bir kaç alıntı yapmak istiyorum;
“Seni görenler varmış orda, el ele tutuşrun mu onla?
.......
......
Aldattın mı beni... gibisinden acayip beynimi yordu şarkı sözleri. (Benim Düşüncem)
Kutup Ayısı ve Penguen
bakikblk o şarkısı kötü ama diğerleri güzel Unut Ama Sev'i dinle daha iyi.
DarthMaul 25 Kasım Cumartesi, Salon İKSV' de görüşmek üzere :d

Yeni albümde 'Beni Yordun' favorim.
Likya Ben gidemeyecekmişim gibi duruyor ama umarım görüşürüz.
ogzhntutucu Sith Apprentice paylaştı!
Sizin için şu dizilerden hangisi diğerlerinden kat kat üstündür?

House of Cards
11.22.63
Westworld
The 100
Friends
Dexter
Person of Interest
True Dedective
House M.D
Hannibal
The Mentalist
Gizlenen 47 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
GAME OF THRONES TABİKİ AMA NİYE YOK BURDA ASOPDJLSDLŞ AGLKJAEKRLGJKAERFŞGJKS
Bilemedim şimdi :D
bakikblk demonicaa onları zaten izliyorum şu yukardakilerin hangileri iyi onları bulmaya çalışıyorum
ogzhntutucu O zaman ya Hannibal ya Dexter (The 100 benim zevkime göre hiç değil o yüzden önermiyorum)
Westworld açık ara.
Ama favorim Friends.
Ben Dexter izledim ve gerçekten deliriyorum biticek diye üzülüyorum
ogzhntutucu daha çok insanın bulunduğu @genel bolumunde caktırmadan dizi önerisi almak çok mantıklıymış demeye calısmıstım :D
YunusEY amacım o değildi ama iyi denk gelmiş :d
Bence Dexter sağlam bir dizi.
Westworld dizisini anlamak için vizelere çalışmamıştım
hepsini izlemedim ama 11.22.63 diyorum
true Detective 1. sezon
House of Cards gibi bir başyapıt tabii ki
Ulan her kafadan farklı ses çıkıyor nasıl karar vericem :d
The 100 desen 2.sezondan sonra Arrow gibi boka bağladı baştan elendi, geri kalanına baktığımda Dexterin geri kalanını rahatlıkla alabileceğini söyleyebilirim.
Knk sorduğun soru herkese göre değişir yani öznel olduğu için. Senin hoşuna gitmeyen bi dizi başkasına başka anlamlar veriyo olabilir bu yüzden şu dizi en iyidir tarzı bişey diyemeyiz.
Dexter tabi ki. 8. Sezon finalinde Dexteri odunculuk yaparken görünce ağlamıştım.
Liste içinde izlemediğim diziler de var ama benim fikrime göre True Detective özellikle ilk sezonundaki kaliteyle bu listedeki tüm dizileri sollar.
AÇIK ARA HOUSE OF CARDS.
bazıları hakkında fikrim olmadan 11.22.63 dizisini öneririm kısa ve öz güzel bir dizi
westworld çok bariz önde muhteşem detaylı bir dizi.Hiçbir sahnesi diyaloğu boşa konmamış hepsi puzzle ın bir parçası ve anlamak için dikkatli izlenmesi gerekiyor yani kurgulanmsı falan baya iyi bir zeka ürünü bence sonlara doğru o küçük detayların önemini farkediyorsun.Anthony hopkins,ed harris gibi aktörlerin de kadroda bulunması diziyi daha da güzel yapıyor.Tabi daha ilk sezon bitti 2. gelecek ama çoktan 3-4 sezon hazırmış baya potansiyeli olan beklentimin yüksek olduğu bir dizi.
Westworld muazzam ama 11.22.63 de muazzam. Bence ilk 11.22.63 u izle zaten mini dizi ardından ww e başlarsın
11.22.64 Mini dizi aç izle sonrasında Westworld 1. sezon yayınlandı onu da izle sonra sırayla devam et az bölüm/sezon olarak
22.11.63 kitabını sevdiğim ve en az 8 kez okuduğum için en sevdiğim dizilerden sanırım hiç çıkmayacak gerçi zaten (yine bana göre) dizide mükemmel
Sons of Anarchy
Edit: Nie spoiler gelmiş buna yaw
bence westworld değişik bir hikayesi var ve Got gibi yüksek bütçeli ve hakkını veriyor
house of cards bence siyaseti ve taht oyunlarını çok iyi işlemişler.Frank en başa giden yolda her şey mubahtır mantığı ile yoluna devam ediyor.Bide bunun cilloz bi karısı var :D
Biraz alakasız diziler sanki...
Westworld ve HoC diyeyim

11.22.63 pek etkilemedi beni
Beğendiğin tarza bağlı aslında. Farklı dallarda diziler. Hannibal, Dexter üzmez ama o kadarini soyleyebilirim
kesinlikle bu dizi blue mountain state
görsel
başından sonuna konu bütünlüğü ve mantıklı gidiş / bitiş baz alarak House MD tek geçerim
Boşver The Newsroom izle varmı the Newsroom gibisi dünyanın en kaliteli dizisi
the 100 (yorumlara kulak asmayın izleyin konu güzel.)
House M.D.

Tabii ki bazı diziler gerek oyunculuklar gerek senaryo olarak daha iyi lakin izlediğim dönemdeki psikolojimle alakalı sanırım, House M.D. bende hep başka ve öyle kalacak.
Doctor Who der kaçarım benim için tartışmasız en iyi dizidir
11.22.63 bir diziyi değerli kılan herşey var hemde sadece 8 bölüm bence çerez niyetine iyi gider
Elnur Stormtrooper paylaştı!
Life is strange gibi hikaye bazli bi oyun tavsiye ede bilirmisiniz?
Gizlenen 39 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Firewatch var güzel oyun. Life is strange oynamadığım için pek bilmiyorum ama hikayesi güzel
charmfox oynadim onuda.. ama life is strange gibi degil.. bu oyun biraz ergen tarzi :D
Elnur Olabilir. Grafikleri güzeldi ondan önerdim
charmfox cok sagol.. ama grafikleri pixel pixel olsa bile problem yok.. hikayesi guzel olan oyun olsun yeterki
Late Shift diye bir film var , oyun gibi kararları kendimiz verebiliyoruz (2 veya 4 seçenek arası yerine göre) Çok alakalı değil Life is Strange ile ama 1 saat civarı sürüyor denemenizi tavsiye ederim. Dediğim gibi Life is Strange ile pek alakalı değil bu normal bir film sadece bazı kararları vermemize olanak sağlıyor.
walterwhite evet gordum o oyunu twitch-de almayi dusunuyorum.. onerin icin cok sagol.
hellblade senua's sacrifice. Başlarda beyin yakıyo ama alışıyorsun
Stan hic duymadigim oyunlar.. aksam bakarim gameplayine.. tesekkurler onerin icin.
Witcher serisi,Dishonored serisi(bunu ayrı seviyorum),Bioshock serisi,AC Ezio olanları,Beyond Two Souls,Far Cry 3 iyiydi baya bide 700-800 saat harcıyacaksan Skyrim full modlu haliyle.. Hollow Knight ve Ori and the blind forest sanatsal patlama yaşatan pıtırcık oyunlardır şans verebilirsin.. İyi oyunlar :)
Edit:Ps sahibi değilim ama Last of us çok duydum.Ona da bir bak istersen.
patchskin Geralt abimizi unuturmuyum sence? :D Witcher baya bi oynadim.. hatta bir yerden sonra baymaya basladi :D Far Cry 3-te bitirdim.. Dishonoredi pintipanda beyden izledim :).. AC serisinin hayraniyim zaten.. bir tekUnityiyi saymiyorum.. Bioshock su an indiriyorum.. Hollow Knight, Ori, Blind Forest hic duymadigim oyunlar.. bakarim.. tavsiyen icin cok sagol.
Elnur rica ederim. Ayrıca F.E.A.R'ı da oynamanı şiddetle öneririm. Zamanının en iyi oyunuydu.
Stan o hala yürek yakıyor aynı isimde steam hesabımda serisi var. Üzücüdür bir hatadan dolayı bazı oyunlarımı açamıyorum. Makinası yenileyen dek yatacak.
Erkisan ilk oyunu oynasan yeterli diğerleri güzel değil zaten. Torrentten falan dene
Stan abi orijinali varken yediremiyorum torenti kendime :)
Stan fear eskilerden :) o oyunun full serisini oynadim cocukken :D bi keresinde kustugumu hatirlarim xD captainenes cream bunu soyledigim icin bana kiza bilirsiniz ama sarmadi :D
Dishonored. Tam hikaye sayılmaz ama hikayesi de güzel ve çok sistem istemiyor
Erwin_Rommel Yukardada belirtdiler bu oyunu.. onerin icin cok sagol.. ama o oyuna param yetmedigi icin pintipandadan izlemek zorunda kaldim :(
Volf teamm knk:D
wyra uzdun :( zula yazsaydin keske :(
Elnur internetten indirebilirsin ya para ile almana gerek yok ki. Ve unuttuğum SKYRIM. Oyunda hikaye dışında onlarca ayrı görev var, hikayesi de oldukça uzun
Erwin_Rommel torrent oyun indirmem ben :) emek hirsizligi torrentden indirmek. Skyrim en az 100 saatim vardir :D baya oynadim
Elnur bende oyuna para veririm (cs:go da hatrı sayılır bir envamterim var +pubg+h1z1 vb.) ama singleplayer oyunları internetten indirmeyi tercih ediyorum
Erwin_Rommel niye? :D singleplayer yapan adamlar nerden para kazancak? :D
interwebzeren yukarda onerdiler.. ama yinede tesekkur ederim.. baktim oyuna.. problem cikmazsa insallah 2gune alip baslicam
Türleri arasında en az sistem gerektiren oyunlardan biri. DLC'lerinin oyunun kendisinden daha uzun ve daha güzel olduğunu söyleyebilirim. Hikayesinden ziyade oynanışı, mekanikleri ve atmosferi çok güzel bir oyun. Her oynayanı saracağını düşündüğüm ve günde 2 saatten fazla oynanmamasını gerektiğinin altını çizdiğim önerim. Dishonored. Üstelik oynayış biçimine göre biten 3-4 farklı sonu var.
Jazz cok uzun yazip ve cok guzel anlatdigin icin cok sagol ama o oyunu full youtube-dan izledim.. sarmaz.. ama dlclerini duymamistim.. ilgimi cekti.. cok sagol
Elnur
görsel 4 tane DLC var. İki tanesi gerçekten çok güzel. Öneririm. (The Brigmore Witches ve The Knife of Dunwall)
Jazz eyvallah onerin icin :D ama burda yazilan oyunlari almaya param yetmez ogrenciyim abey okuom okuom :D fotografta guzelmis :D en guzelinden ve ilgimi cekenden baslarim.. 1ay idare eder bu oyunlar :D
Elnur Torrent reis saolsun öğrencinin imdadına yetişiyor. :)
Jazz Torrent benim isim degil :) bildigin emek hirsizligi. adamlar ugrasiyorki sata bilsinler.. sen torrent ben torrent adamlar nerden kazanicak?
Heavy Rain fakat Playstation Exclusive oyunu
bugraaydin1276 o oyun tam bir sanat eseri.. uncharted 4te oynardim playstation olsaydi.. ama yok :( emulator-da acmayi denedim ama pc mavi ekran verdi :d
Elnur Yani benim Steam kütüphanemde 100'ü aşkın oyun var. Ama adam kötü bir hikayeli oyuna 150-200 Tl istiyorsa ben Torrent kullanıyorum açıkcası.
Oyun gerçekten güzeldi üstelik internette bulduğum bir bug vardı ana karakterimiz hep Shaun diye bağırıyordu o videoyu gördün mü hiç? Oynayalı uzun zaman oldu Shaun muydu Shawn mı hatırlamıyorum Elnur
bugraaydin1276 yok gormedim :D pintipanda-dan izledim ben oyunu... Jazz ben Ukraynada yasiyorum.. Kendimde Azeriyim.. hicbir zaman turkyede olmadim :D ve Turkiyede oyun cok pahali.. bizim buralarda ucuz :D simdiki oyunlari 30$-35$ aliyorum :D hatta indirime girerse dahada ucuz.. zaten cogu zamanda indirimde aliyorum.. bu arada burdan herkese oneririm Vampyr oyununu.. life is strange yapimcilari yapmis.. kesin guzel oyun cikicak ortaya
Elnur Grafik olarak çok iyi bir şey olsun diye bi derdin yoksa sana To The Moon oynamanı öneririm hem telefondan hem bilgisayardan oynayabileceğin basit ama muhteşem hikayesi olan bir oyun. Oynamadıysan mutlaka aklında bulunsun, hafif bilim-kurgu öğeleri de içeriyor oyun.
@wkdsoldier Oynadim onu.. hem oynadim hem izledim.. hatta gozlerimin doldugu 1-2 oyundan bitanesi.. bence bu oyunun bu kismi senin hosuna gidicek bi bak derim..
serhatkeremm Sith Apprentice paylaştı!
Mobilden vakit geçirebileceğim bir oyun tavsiye edermisiniz ?
Gizlenen 11 yanıtı da gör! Çatlarsın yoksa...
Monument Valley, The Room Serisi
seaque monument valley 2 çıkıyo ön kayıt yaptırabilirsin
clash of clans arkadaş ortamın varsa hem gelişip hem çokta güzel vakit geçirebileceğin bir oyun.
Yarış oyunları seviyorsan NFS No Limits deneyebilirsin vakit geçirmeye birebir.
stranger things izliyorsan stranger things the game i oynayabilirsin
Yukarı