Hadi lan sigma veledleri paylaşın bakalım homelander editlerinizi valla ölümü çok tatmin ediciydi hiç yalan söylemiyim ama BOMBOK BİR FİNAL.
Olm bu dangalak senaristler aylarca grev yaptılar yani böyle boktan final yazmak için mi ?
Bi de bu ana karakterlerin ölmesi olayını grr martin isimli dangalak başlattı ve şu an kitabını bitiremiyor bitirince de bok gibi final çıkıyor ortaya işte bundan ders çıkartın artık final bok oldu mu tüm yapım çöp oluyor bi anlamadınız gitti bunu.
Hughie sen namussuz şerefsiz bir adamsın ulan butcher seni adam etti sen ilk mermini ona patlattın ulan şerefsiz it. Adi mızmız politik doğrucu sjwci salak seni.
Abi deep niye bu sezona kadar geldi.
Çizgi romanda kilit karakter black noir niye dizi boyunca 2 kez harcandı.
Soldier boy bi halta yaramadı.
Yani kısacası bir dizi yapıyorsanız en fazla en fazla hakkı 4 sezondur o da en fazla.
Uzatınca böyle boktan son kaçınılmaz oluyor.