Sign in
Login

eroglumehmet7

Mehmet Asi̇lkan Eroğlu
Sith Saber
Antalya
Nisan 2022
Bir fotoğrafın rüyası her akşam yarım.
En son medyalar tümü
Takip ettikleri tümü
Takipçileri tümü
İstatistikler
Diziler detay
T. Süre
T. Bölüm
1.035 / 1.106
Filmler
T. Süre
3g 3sa
T. Film
32 / 56
 
Beğendiği gönderiler
Elessar2147 Sith Warrior » The Boys S5B8
Hadi lan sigma veledleri paylaşın bakalım homelander editlerinizi valla ölümü çok tatmin ediciydi hiç yalan söylemiyim ama BOMBOK BİR FİNAL.
Olm bu dangalak senaristler aylarca grev yaptılar yani böyle boktan final yazmak için mi ?
Bi de bu ana karakterlerin ölmesi olayını grr martin isimli dangalak başlattı ve şu an kitabını bitiremiyor bitirince de bok gibi final çıkıyor ortaya işte bundan ders çıkartın artık final bok oldu mu tüm yapım çöp oluyor bi anlamadınız gitti bunu.
Hughie sen namussuz şerefsiz bir adamsın ulan butcher seni adam etti sen ilk mermini ona patlattın ulan şerefsiz it. Adi mızmız politik doğrucu sjwci salak seni.
Abi deep niye bu sezona kadar geldi.
Çizgi romanda kilit karakter black noir niye dizi boyunca 2 kez harcandı.
Soldier boy bi halta yaramadı.
Yani kısacası bir dizi yapıyorsanız en fazla en fazla hakkı 4 sezondur o da en fazla.
Uzatınca böyle boktan son kaçınılmaz oluyor.
Eypmert Sith Juggernaut » Dexter S2B10
Lila amacın ne aq karısı napıyon ya
Kadın femme fatale türünden
Lucia Narvaez, o kadar beyinsiz bir karakterdi ki karakterin varlığı serinin akıcılığını öldürdüğünü söyleyebilirim. Hak ettiğini buldu. Bu bölüm her şeyin dönüm noktası oldu devamında olacak olaylar nasıl bağlanacak merak ediyorum.
Ulan tamam dizi diye belli şeyleri değiştiriyorsunuz çok takılmıyorum ama o son sahnenin o kadar vurucu o kadar hırslı sinirli olması lazım dı ki o 3 vuruşta ellie de ki o siniri sanki kendi duygılarımız gibi hissetmemiz lazımdı bok gibi çekmişler. Açtım oyundaki sahneyi tekrar izledim bu kadar da kötü çekilmez be kardeşim.
pek katılamadım dostum bu yorumuna. hatta bence dizide bu sahne daha iyi olmuş gibi geldi bana. daha tutarlı bir karşılıklı diyalog var ve oyuncu burda hem korkuyu hem öfkeyi yansıtabilmiş bence. senin oyunu daha çok sevme sebebin belki de tamamen kendi yerine koymandı. dizide başka birini izliyoruz sonuçta. duygu farkı belirgin bir şekilde değişiklik göstericek
6 yıl bekle şöyle bir sonla bitsin, koskoca 9 bölümde hiçbir halt olmadı , bu disneyi nereye şikayet edebiliriz
Yukarı